FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Alifoorumit ? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=12836)

Masa 18.01.2009 21:29

Alifoorumit ?

Jonkin aikaa ollut tuolla foorumeilla noita alifoorumeita , eli projekti topikkeja. Oonko mä ainut , mutt mun mielestä ne sekottaa ton yksittäisen mallin foorumin...:( . Sori nyt tää itkeminen ,mutta vanha oli ihan hyvä ,miks noi piti tehä ? C4:sen kohdalla siellä ei edes ole mitään.Vanhan liiton miehelle ku on sen parempi mitä vähemmän paineltavia nappuloita....

heimo huima 18.01.2009 21:32

Samaa mieltä, kun pikaisesti noita selailin..

Pappatunturi 18.01.2009 21:42

Joo ei oo munkaa makuun. Toimivaa juttua ei pitäisi mennä säätämään. Toi matkafoorumi oli oikeasti hyvä mutta ei täällä ihan niiiiin paljoa ole juttua tarivttaisiin alifoorumeita. Korjatkaapas takaisin ;)

pirre 18.01.2009 21:49

Noi on periaatteessa ok, jos saadaan jotenkin rajattua käyttäjien oikeuksia selata noita. Vois olla tarkempia projekti kertomuksia....

V-P 18.01.2009 22:13

Quote:

Originally Posted by Masa
Jonkin aikaa ollut tuolla foorumeilla noita alifoorumeita , eli projekti topikkeja. Oonko mä ainut , mutt mun mielestä ne sekottaa ton yksittäisen mallin foorumin...:( . Sori nyt tää itkeminen ,mutta vanha oli ihan hyvä ,miks noi piti tehä ? C4:sen kohdalla siellä ei edes ole mitään.Vanhan liiton miehelle ku on sen parempi mitä vähemmän paineltavia nappuloita....

Mun piti kirjoittaa jotakin tonne iankaikkiseen syyshuoltoon tossa yksi ilta, mutta en löytänyt sitä enää. Aattelin sitten, että eihän noi vanhojen paskojen kasaan harsimiset oikeastaan ketään kiinnosta, ja siksi poistettu koko juttu. Sitten löysinkin vähän niinkun vahingossa ton erillisen "loosin" ja siellähän se syyshuoltokin oli.:rolleyes: En osaa sanoa onko tosta hyötyä vai haittaa, mutta outojen on ainakin vaikea löytää tonne. Sekö lie sitten ollut tarkotuskin?

Corvette63 18.01.2009 22:19

Mun mielestä idea on hyvä, koska tuolla foorumeilla kuitenkin jauhetaan asiaa ja asiatonta niin paljon noissa sukupolvi kategorioissakin, että pitää ihan hakua käyttää jos haluaa vaikka jonkun tietyn henkilön huolto-topikkiin päästä. Sitten kun illalla haluaa saada kohotettua rakennusintoa, niin uudessa projektisectionissa kaikki on yhdessä rimpsussa ihan hiirenklikkauksen ulottuvuuksissa..

http://www.digitalcorvettes.com/forums/

DC:n ratkaisu on hyvä, kaikki on tuolla forums-sivulla omissa kategorioissaan ja niihin vielä eksyy menemäänkin. Näin FinnShark tyyppisesti, kun topikit on näin katedorioiden sisällä, niin ei niihin oikeen eksy. (Ei löydä)

Projekti topikit vois olla vielä tosiaan lukittuja eli vaan kirjautuneiden käyttäjien luettavissa, niin kuin Pirrekin tuossa mainitsi.

Onneks en ole FinnSharkki design vastaava, koska mä oisin tehnyt tuollaisen etusivunkin, minkälainen tuolla Digital Corvettesissa/Corvetteforumilla on.. Eli jotain vendor mainoksia (ei liikaa), sitten kenties vapaa-ehtoisen kirjoittelijan tekstejä tulevista tapahtumista ja Corvette uutuuksista. Alhaalla sitten uusimmat topikit! ;)

Se tietysti meneekö liian monimutkaiseksi on ihan katsojan silmissä.

johny 18.01.2009 22:21

Quote:

Originally Posted by V-P
Aattelin sitten, että eihän noi vanhojen paskojen kasaan harsimiset oikeastaan ketään kiinnosta, ja siksi poistettu koko juttu. Sitten löysinkin vähän niinkun vahingossa ton erillisen "loosin"

Mulla kävi ihan sama mielessä:rolleyes: Meinasi että ei noita mun tyhjäpäisiä hälinöitä kukaan jaksa lukea. mutta sitten ihan sattumalta kanssa löysin oikeaan paikkaa:)
Onhan toi silleen selkeempi kun muut pulinat ja projektit on erillään eikä tässä enään mitään hätää kunhan sinne ekan kerran vaan eksy.

poppamies 18.01.2009 22:29

nyt vasta huomasin :rolleyes:

Pappatunturi 18.01.2009 22:36

Quote:

Originally Posted by Corvette63
Projekti topikit vois olla vielä tosiaan lukittuja eli vaan kirjautuneiden käyttäjien luettavissa, niin kuin Pirrekin tuossa mainitsi.

.

Tossa on muuten älyä! Samalla matkatopikki kanssa kiinni ulkopuolisilta.Kivempi pistää kuvia missä vaikka henkilöitä tms kun ei mee ihan avoimeen jakeluun.

Corvette63 18.01.2009 22:41

Quote:

Originally Posted by poppamies
nyt vasta huomasin :rolleyes:

Pakko tunnustaa myöskin.. :)

V-P 18.01.2009 22:50

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Tossa on muuten älyä! Samalla matkatopikki kanssa kiinni ulkopuolisilta.Kivempi pistää kuvia missä vaikka henkilöitä tms kun ei mee ihan avoimeen jakeluun.

Juu.:)

groovyjay 18.01.2009 23:38

Hei hei toverit ja ystävät, läheltä ja kaukaa. Meiltä on pyydetty useaan otteeseen, että noi suurimmat projekti topikit voitaisiin liimata johonkin näkyville, niin etteivät ne häviä tonne muiden pienempien juttujen sekaan. Jos ajatellaan, että kaikki esim. C3 osion projektit liimattaisiin, pitäisi jokaisen selata melkein pari sivua, ennen kuin tulisi eka ei-liimattu topikki. Ajateltiin kokeilla tätä hetken aikaa ja toivotaan, että topikkien perustajatkin löytäis omat postinsa ja pääsisivät päivittämään aina tarvittaessa omia juttujaan...

Katsotaan hetki miten toimii, jos ei niin laitetaan pakki tupaan.

poppamies 18.01.2009 23:54

Quote:

Originally Posted by groovyjay
...toivotaan, että topikkien perustajatkin löytäis omat postinsa ja pääsisivät päivittämään aina tarvittaessa omia juttujaan....

pitäis varmaan saada ekana jotain aikaseks että kehtais päivitellä :-k
päivitysten puuttuminen ei suinkaan johdu siitä etteikö topiccia löytäis ;)

Corvette63 19.01.2009 00:36

Sen takia jäänyt C1 projekti päivitykset niin vähiin, kun ollut toi topikki kadoksissa, mut nyt tiedän mistä sen löytää! Ei kun vaan päivittelemään!

:salut:

Jarmo79 19.01.2009 00:47

Quote:

Originally Posted by Masa

Uutta mallia ilmeisesti toivottukin, mutta itsekin kaipaisin tuota vanhaa.

Jarmo

Macho 19.01.2009 01:03

Quote:

Originally Posted by pirre
Noi on periaatteessa ok, jos saadaan jotenkin rajattua käyttäjien oikeuksia selata noita. Vois olla tarkempia projekti kertomuksia....

Se on totta, mutta toisaalta sit pitäis valita luotettuja henkilöitä ihan yksittäin ja se on vaikeaa/mahdotonta.

Yorcci 19.01.2009 14:28

Quote:

Originally Posted by Macho
Se on totta, mutta toisaalta sit pitäis valita luotettuja henkilöitä ihan yksittäin ja se on vaikeaa/mahdotonta.

Ei se mahdotonta ainakaan ole. DTC:n sivuilla on osio, joka näkyy vain tallin jäsenille (aktivoidaan erikseen) ja nämä viestit eivät näy millään tavalla muille palstalle rekisteröityneille.

Macho 19.01.2009 15:14

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Ei se mahdotonta ainakaan ole.

No teepä sitten se lista. ;)
Pääsenköhän minä?

pirre 19.01.2009 18:20

Quote:

Originally Posted by Macho
No teepä sitten se lista. ;)
Pääsenköhän minä?

Et. Raja menee 3500 postauksessa. Pidä sinä vaan kännitopikkia pystyssä niin ensviikolla pääset leikkimään meidän kanssa... :viking:

Finnshark 20.01.2009 02:32

Quote:

Originally Posted by Yorcci
Ei se mahdotonta ainakaan ole. DTC:n sivuilla on osio, joka näkyy vain tallin jäsenille (aktivoidaan erikseen) ja nämä viestit eivät näy millään tavalla muille palstalle rekisteröityneille.

Mahdotonta se ei ole. Vaatii vain jokaisen henkilön hyväksymisen erikseen. Alussa kova työ, mutta sen jälkeen helpompaa. Suurempi syy siihen miksi tällaista ei ole on se että miten määritellään erikoisosioon pääsijät? Mieluummin pidetään kaikki samanarvoisina, kuin lähdetään erittelemään käyttäjiä sen mukaan että kenet tuntee paremmin ja kenet huonommin. Porukkaa alkaa olla jo sen verran paljon että teitä kaikkia ei mitenkään enää tunne. Ei olisi oikein että osa tyypeistä ei mukaan pääsisi kun eivät satu olemaan ylläpidon tuttuja.

All times are GMT +3. The time now is 04:21.