|
|
||||
|
||||
|
Alifoorumit ?
Jonkin aikaa ollut tuolla foorumeilla noita alifoorumeita , eli projekti topikkeja. Oonko mä ainut , mutt mun mielestä ne sekottaa ton yksittäisen mallin foorumin...
|
||||
|
||||
|
Samaa mieltä, kun pikaisesti noita selailin..
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei oo munkaa makuun. Toimivaa juttua ei pitäisi mennä säätämään. Toi matkafoorumi oli oikeasti hyvä mutta ei täällä ihan niiiiin paljoa ole juttua tarivttaisiin alifoorumeita. Korjatkaapas takaisin
|
|
|
||||
|
||||
|
Noi on periaatteessa ok, jos saadaan jotenkin rajattua käyttäjien oikeuksia selata noita. Vois olla tarkempia projekti kertomuksia....
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En osaa sanoa onko tosta hyötyä vai haittaa, mutta outojen on ainakin vaikea löytää tonne. Sekö lie sitten ollut tarkotuskin?
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä idea on hyvä, koska tuolla foorumeilla kuitenkin jauhetaan asiaa ja asiatonta niin paljon noissa sukupolvi kategorioissakin, että pitää ihan hakua käyttää jos haluaa vaikka jonkun tietyn henkilön huolto-topikkiin päästä. Sitten kun illalla haluaa saada kohotettua rakennusintoa, niin uudessa projektisectionissa kaikki on yhdessä rimpsussa ihan hiirenklikkauksen ulottuvuuksissa..
http://www.digitalcorvettes.com/forums/ DC:n ratkaisu on hyvä, kaikki on tuolla forums-sivulla omissa kategorioissaan ja niihin vielä eksyy menemäänkin. Näin FinnShark tyyppisesti, kun topikit on näin katedorioiden sisällä, niin ei niihin oikeen eksy. (Ei löydä) Projekti topikit vois olla vielä tosiaan lukittuja eli vaan kirjautuneiden käyttäjien luettavissa, niin kuin Pirrekin tuossa mainitsi. Onneks en ole FinnSharkki design vastaava, koska mä oisin tehnyt tuollaisen etusivunkin, minkälainen tuolla Digital Corvettesissa/Corvetteforumilla on.. Eli jotain vendor mainoksia (ei liikaa), sitten kenties vapaa-ehtoisen kirjoittelijan tekstejä tulevista tapahtumista ja Corvette uutuuksista. Alhaalla sitten uusimmat topikit! Se tietysti meneekö liian monimutkaiseksi on ihan katsojan silmissä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Meinasi että ei noita mun tyhjäpäisiä hälinöitä kukaan jaksa lukea. mutta sitten ihan sattumalta kanssa löysin oikeaan paikkaaOnhan toi silleen selkeempi kun muut pulinat ja projektit on erillään eikä tässä enään mitään hätää kunhan sinne ekan kerran vaan eksy.
|
||||
|
||||
|
nyt vasta huomasin
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa on muuten älyä! Samalla matkatopikki kanssa kiinni ulkopuolisilta.Kivempi pistää kuvia missä vaikka henkilöitä tms kun ei mee ihan avoimeen jakeluun. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pakko tunnustaa myöskin..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||