![]() |
Ovet lukossa, avaimet sisässä...
Tuli epähuomiossa lätkästyy ovi kiinni ja tietysti tää ainut avain jäi autoon... Onko tällaiseen -92 C4:seen mitään mahdollisuutta päästä sisälle särkemättä laseja? Tiivisteiden välistä tuntuu olevan aikasta mahdotonta työntää noita lukkonuppeja auki... Tällaista miten murtaudutaan autoon tietoa tuskin monikaan haluaa julkisesti esittää, joten olisin kiitollinen jos joku tietää miten tuohon voi päästä sisään särkemättä laseja, niin voi laittaa vaikka yksityisviestiä.
|
Pistän YV:tä.
|
pitää vielä täsmentää, eli autossa ei ole akku paikallaan. Kiitoksia jo tähän saakka tulleista ohjeista!
Vielä ei ole ovet auki. :) |
Konepeiton avaus kun ovi on kiinni? Onnistuuko alakautta?
Jos ei niin mennee perinteisiksi automurtohommiksi. Ota lähiostarilta joku juniori avaamaan ;) |
Osaako kukaan sanoa saako konepellin auki, kun ovet ovat lukossa?
|
Jos auton saa pukeille niin alakautta vaikkapa startin piuhasta syöttää 12v sähköä?
|
Quote:
|
Quote:
|
No höh, niinpäs tietenkin pitää olla ovi auki.](*,) Eikä akun vieressä olevaa kiduspalaakaan luultavasti saa irti ennenkuin konepeitto on auki.
|
Mulle kävi niin ettei ollu avaimia kun menin talliin. Sai oven auki rikkomatta mitään kun vanha lukkomies kaverina, konepellin sai auki vasta ratin alta, takakonttiin sitten oven kytkimestä kun sai virrat päälle akun viereisestä switcheristä. pr@telemail.fi niin voin illalla neuvoa jos saan kaverin kiinni.
|
Quote:
Ei saa. Yksi kiinnityspultti on 'jemmassa' ![]() |
Muistaakseni nimimerkki satataalaa kertoi avanneensa konekuidun irroittamalla renkaan ja sisälokarin. Teki varta vasten jonkun työkalunkin. Voin kyllä muistaa väärinkin... Voin laittaa numeron privana, jos haluut kysellä.
|
Sisälokarin yläpuolellahan ne vaijerit on molemmin puolin, ei maailman helpoin paikka mennä kun ei tarkoituskaan. Mites olis kaverin C4 lyhyttä avainta kokeilla, kerron miten mulla aukes mut en julkisesti..
|
Konepeiton sain itse auki PITKILLÄ vähän taivutetuilla kärkipihdeillä entisessä duunipaikassa. En tiedä mistä sellaisia saa ostettua. Täytyi vaan kylmästi maata konepeiton päällä ja sorkkia pyyhkimien välistä.
Kädet saa olla kuin käärmeellä ja naarmuja pitää varoa. |
Kiitos kaikille vinkeistä!
Yksityisviestinä tuli Teme_76:lta ja ToniH:lta hyvät vinkit, joita rupesin miettii sit tarkemmin, vaikka olin jo aiemmin aatellu että en kyllä saa siten tätä auki. Suunnittelin sit siihen sopivan "työkalun" ja sit sillä sain kuskinoven lopulta auki... Ei liene fiksua laittaa tätä ohjetta julkiseksi, avaamisessa meni sillä n.2minuuttia... |
Hienoo kun sai auki! Mulle meinas tulla jo stres.. Kädet voi olla kun jollain kiinalaisella et pääsee tai avaimet plakkarissa oltava. Mulla avaimet kaapissa ja saa kotiin murtautua et sais. Korve autoonhan ei pääse sisälle mitenkään paitsi omistajat;)
(Lukkoseppä on kaveri ja pääsee ihan minne vaan, mukava mut never ever tell You know) |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 13:30. |