FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ovet lukossa, avaimet sisässä... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19189)

MikkoT 18.12.2011 12:53

Ovet lukossa, avaimet sisässä...

Tuli epähuomiossa lätkästyy ovi kiinni ja tietysti tää ainut avain jäi autoon... Onko tällaiseen -92 C4:seen mitään mahdollisuutta päästä sisälle särkemättä laseja? Tiivisteiden välistä tuntuu olevan aikasta mahdotonta työntää noita lukkonuppeja auki... Tällaista miten murtaudutaan autoon tietoa tuskin monikaan haluaa julkisesti esittää, joten olisin kiitollinen jos joku tietää miten tuohon voi päästä sisään särkemättä laseja, niin voi laittaa vaikka yksityisviestiä.

ToniH 18.12.2011 13:34

Pistän YV:tä.

MikkoT 18.12.2011 14:23

pitää vielä täsmentää, eli autossa ei ole akku paikallaan. Kiitoksia jo tähän saakka tulleista ohjeista!

Vielä ei ole ovet auki. :)

ToniH 18.12.2011 14:25

Konepeiton avaus kun ovi on kiinni? Onnistuuko alakautta?

Jos ei niin mennee perinteisiksi automurtohommiksi. Ota lähiostarilta joku juniori avaamaan ;)

MikkoT 18.12.2011 14:25

Osaako kukaan sanoa saako konepellin auki, kun ovet ovat lukossa?

Macho 18.12.2011 14:32

Jos auton saa pukeille niin alakautta vaikkapa startin piuhasta syöttää 12v sähköä?

janiv 18.12.2011 14:44

Quote:

Originally Posted by MikkoT
Osaako kukaan sanoa saako konepellin auki, kun ovet ovat lukossa?

Saa, sellaisella sopivan pituisella tangilla. Jostain täältä löyryy Yorccin ohjeet konepeiton aukaisuun ja mitat tangosta.

ToniH 18.12.2011 14:48

Quote:

Originally Posted by janiv
Saa, sellaisella sopivan pituisella tangilla. Jostain täältä löyryy Yorccin ohjeet konepeiton aukaisuun ja mitat tangosta.

Eikö siinä pidä olla ovi auki? Se syötetään sieltä oven ja etulokarin raosta.

janiv 18.12.2011 17:01

No höh, niinpäs tietenkin pitää olla ovi auki.](*,) Eikä akun vieressä olevaa kiduspalaakaan luultavasti saa irti ennenkuin konepeitto on auki.

PR1 18.12.2011 17:25

Mulle kävi niin ettei ollu avaimia kun menin talliin. Sai oven auki rikkomatta mitään kun vanha lukkomies kaverina, konepellin sai auki vasta ratin alta, takakonttiin sitten oven kytkimestä kun sai virrat päälle akun viereisestä switcheristä. pr@telemail.fi niin voin illalla neuvoa jos saan kaverin kiinni.

Yorcci 18.12.2011 18:17

Quote:

Eikä akun vieressä olevaa kiduspalaakaan luultavasti saa irti ennenkuin konepeitto on auki.

Ei saa. Yksi kiinnityspultti on 'jemmassa'

janner2 19.12.2011 12:36

Muistaakseni nimimerkki satataalaa kertoi avanneensa konekuidun irroittamalla renkaan ja sisälokarin. Teki varta vasten jonkun työkalunkin. Voin kyllä muistaa väärinkin... Voin laittaa numeron privana, jos haluut kysellä.

PR1 19.12.2011 12:47

Sisälokarin yläpuolellahan ne vaijerit on molemmin puolin, ei maailman helpoin paikka mennä kun ei tarkoituskaan. Mites olis kaverin C4 lyhyttä avainta kokeilla, kerron miten mulla aukes mut en julkisesti..

LegendaryCorvette 19.12.2011 14:28

Konepeiton sain itse auki PITKILLÄ vähän taivutetuilla kärkipihdeillä entisessä duunipaikassa. En tiedä mistä sellaisia saa ostettua. Täytyi vaan kylmästi maata konepeiton päällä ja sorkkia pyyhkimien välistä.
Kädet saa olla kuin käärmeellä ja naarmuja pitää varoa.

MikkoT 19.12.2011 17:55

Kiitos kaikille vinkeistä!

Yksityisviestinä tuli Teme_76:lta ja ToniH:lta hyvät vinkit, joita rupesin miettii sit tarkemmin, vaikka olin jo aiemmin aatellu että en kyllä saa siten tätä auki. Suunnittelin sit siihen sopivan "työkalun" ja sit sillä sain kuskinoven lopulta auki... Ei liene fiksua laittaa tätä ohjetta julkiseksi, avaamisessa meni sillä n.2minuuttia...

PR1 19.12.2011 22:56

Hienoo kun sai auki! Mulle meinas tulla jo stres.. Kädet voi olla kun jollain kiinalaisella et pääsee tai avaimet plakkarissa oltava. Mulla avaimet kaapissa ja saa kotiin murtautua et sais. Korve autoonhan ei pääse sisälle mitenkään paitsi omistajat;)

(Lukkoseppä on kaveri ja pääsee ihan minne vaan, mukava mut never ever tell You know)

hateju 24.12.2011 00:35

Quote:

joo sieltä tuulilasin kumipalkeen välistä kun osaa koukkasta niin aukee...;)

All times are GMT +3. The time now is 13:30.