![]() |
Avo vai coupe ?
Millaisia kokemuksia C5 convertible mallista käytännössä? Mielellään jos on kokemuksia myös coupe mallista. Vuotaako? Suhiseeko maantiellä? Ilman kattoa maantiellä?
Coupen kattopala on pikalukoilla kiinni, eli nopeampi/helpompi irroittaa, kun C4 mallissa? Avo on ilmeisesti hieman painavampi. Onko jäykkyydessä eroa? Tuossa ei ole penkkejen takana mitään suojarautoja, jos auto menee ympäri tms.. Tälläistä ei ole onneksi koskaan tapahtunut, mutta jotenkin coupe vaikuttaa turvallisemmalta. |
Ehdottomasti Avo :D
|
Coupe!!
|
Ehdottomasti avo tai coupe
|
C2 Coupena. C3 avona C4 avona C5 avona C6 avona C7 Coupena.
|
Quote:
No, onhan sulla ainakin päivän verran kokemusta myös C4 avosta eli siitä voi tehdä johtopäätökset myös C5:seen. Eiköhän jo tehtaalla ole panostettu turvallisuuteen, joten en olisi siitä niin huolissani. Molemmat sekä coupe, että avo ovat omanlaisensa, joten en hirveästi vertaisi niitä toisiinsa. Pääasia on oma mieltymys, kumman haluaa! |
Quote:
|
Quote:
|
ajomiehelle coupe manuaali ja nautiskelijalle avo automaatti.. vai kuin se meni:D
|
Quote:
|
Osta avomalli, hardtop -katolla varustettuna.
On sitten niinkuin molemmat versiot samassa paketissa. ![]() |
Quote:
Itselläni ainakin erittäin hyviä avosta, ja varmasti ainakin hiljaisempi kuin kiinteä kattoiset mallit. Lisäksi tavaratila on yllättävän iso, minun mielestä coupe mallis olis parempi vaihtoehto jos kattopala olis vain ihan kiinteä:o ja jäykistetty osana runkoa, ainakin niinku turvallisuuden kannalta. Avolla ei tee mieli mennä "katon" kautta ympäri ja ei kyllä pleksi kattoisella coupellakaan:D . Ja tietenkin mielestäni auton käyttötarkoitus ratkaisee jonkin verran, jos ympärivuotinen käyttis niin sitten coupe....ihan vain sen takia että mielestäni näyttää tyhmältä ajella avolla talvella reibanit nokalla... Ja siis nämä vain mun mielipiteitä....Nii joo ja mulla olis ylimääräisenä -98 avo manuaalina;) |
Quote:
No niin siinähän se, täydellinen valinta:driving: :driving: :rock: |
Quote:
Looking GOOOOD! :rock: :rock: |
| All times are GMT +3. The time now is 14:24. |