![]() |
Sähkön sininen C6 länsirannikolta
Hello,
Kuka tunnistaa entisekseen? CYB-X Onko hyvä? Mitä huomioitavaa tai entisestä elämästä matkaan tarttunut. Väri on kaunis, mutta maalipinta huutaa käsittelyä. Pyydän vapaasti palautetta, ilman mitään sen suurempia suodatuksia. Terveisin, Uusi omistaja Janne |
Pistä vähän kuvia kuolattavaksi. Sinisiä ei taida montaa Suomessa ollaakaan.
Onnea hankinnasta! :thumleft: |
Vaadin ja ennenkaikkea odotan kuvia klo 18.00 mennessä tästä uudesta tulokkaasta.
|
Kuvaa ei tähän hätään saa, kun ollaan omenan varassa ja kuvaton-palvelu ei ei tätä käyttöjärjestelmää tue. Autohan siisti, kuin sika pienenä ja värikin on yksilöllinen meidän pituus-korkeus akseleilla. Ois vain kiva saada lisätietoja, jos joku Sharkkilainen on tämän aikaisemmin omistanut.
Automaatin jälkeen manuaali on aika mukava. t:janne |
^Kyllä minä Applella olen kuvien kanssa pelaillut tuola kuvaton- sivustolla. Ei kait se laitteesta ole kiinni.
|
Quote:
Ai, Ipad:lla? Minä en pääse valitsemaan padin kuvista, minkä haluan uploadata palveluun. Maci taitaa antaa avata hakemistorakenteen, kuten pc:kin. Huomenna sitten duunikoneelta täräytän parit photot. t:janne |
No tommonen se sitten on :rock:
![]() ![]() Täytyy kyllä todeta, että automaatin jälkeen tämä manuaali: se voima on aivan toista. Hitto, kun en vielä tiedä, millä vaihteella kannattaa moottoritien rampille lähteä, kun jokaisella vaihteella kiihtyy helvetisti.:p t:janne |
:rock:
|
:driving:
|
Kumit katuun! :p komia laitos!
|
Komia laite
Hieno on..? Millä moottorilla...?
Ps.poikkea näyttämään..) |
Komee on onnittelut:cool:
|
Nätti ku sika pienenä, kyllä ne vaihteet pian tutuksi tulee ja het sen jälkeen alkaa voimakin loppumaan:D :D
|
Hieno!
|
Komeaa laite ja hyvä väri :cool:
|
hieno ku mikä väriä myöten, täytyypä katella jos sattus ihan livenä näkeen.
varmaakin kesän mittaan liikut täällä sawossa päin.:D |
| All times are GMT +3. The time now is 07:59. |