![]() |
O: C4 ilmapumppu
Vm. 89 sopiva ehjä laakerinen ilmapumppu. Saa olla sisukset poistettu.
|
Quote:
Mulla saattaa olla vanha pumppu tallessa? En osaa laakerin kunnosta sanoa mitään, ennenkuin varmistan, onko koko aparaattia enää missään varaston hyllyllä. Tarkistan, kunhan olen taas takaisin kotokaupungissa loppuviikosta. Mutta jos löytyy, niin ei se ainakaan kallis ole ja sisuskalut on tyhjätty. |
Quote:
Kiitos. Minäkään en vielä tiedä onko minulla mennyt laakeri laturista vai ilmapumpusta, mutta laturin tilasin tänään. Sikäli jos ääni ei häviä laturin vaihdolla, niin en ole varma maltanko olla ostamatta uutta ilmapumppua tai delete kittiä ennen loppuviikkoa (jäänyt Kuopio cruisingit niin monta kertaa väliin kun kalusto hajonnut). Toisaalta eipä tästä olisi pitkä matka käydä Keski-Suomesta sitä hakemassa. Jos ääni katoaa laturin vaihdolla, niin olen kyllä kiinnostunut ostamaan sinulta mahdollisesti löytyvän pumpun varoiksi talliin. Jossain vaiheessa se kuitenkin hajoaa. |
Pitäis löytyä todella vähän pyörinyt ilmapumppu,ja halvalla lähtee jos on tarvetta!! Ja 89 autosta. Nykyään mun ilmapumppu on hiukkasen isompi;)
|
Quote:
:D Tossa GM:n omassa ilmapumpussa on vaan tullut pari pientä mokaa suunnittelupöydällä, se kun pumppaa sitä ilmaa väärään paikkaan. Ja liian vähän. |
Quote:
|
Vielä hakusessa...
|
Vantaalta löytyy -86 mallista purettuna
|
mullakin löytyy suolistettu malli... toimitusaika sellaset vuoden verran kylläkin.:study:
|
Quote:
Näytti ilmapumppu olevan varaston hyllyllä, käyn vielä tarkistamassa, että pyörii suhtkoht ok. Missäpäin asustat? |
Quote:
|
Quote:
Ai niin, olishan se pitänyt muistaa, kun oli lastuhommista puhetta viime vuonna. Mä olen parin viikon päästä ajelemassa siitä ohi, voin pudottaa tuon vaikka silloin, niin pääset testaamaan, onko se tarpeeksi äänetön. |
Quote:
Kiitos myös muille ketkä on tarjonnu pumppuja :) |
Kannattaa aukoa ja pistää kunnon vaseliinit laakereihin.
|
| All times are GMT +3. The time now is 12:50. |