| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
O: C4 ilmapumppu
Vm. 89 sopiva ehjä laakerinen ilmapumppu. Saa olla sisukset poistettu.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla saattaa olla vanha pumppu tallessa? En osaa laakerin kunnosta sanoa mitään, ennenkuin varmistan, onko koko aparaattia enää missään varaston hyllyllä. Tarkistan, kunhan olen taas takaisin kotokaupungissa loppuviikosta. Mutta jos löytyy, niin ei se ainakaan kallis ole ja sisuskalut on tyhjätty.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitos. Minäkään en vielä tiedä onko minulla mennyt laakeri laturista vai ilmapumpusta, mutta laturin tilasin tänään. Sikäli jos ääni ei häviä laturin vaihdolla, niin en ole varma maltanko olla ostamatta uutta ilmapumppua tai delete kittiä ennen loppuviikkoa (jäänyt Kuopio cruisingit niin monta kertaa väliin kun kalusto hajonnut). Toisaalta eipä tästä olisi pitkä matka käydä Keski-Suomesta sitä hakemassa. Jos ääni katoaa laturin vaihdolla, niin olen kyllä kiinnostunut ostamaan sinulta mahdollisesti löytyvän pumpun varoiksi talliin. Jossain vaiheessa se kuitenkin hajoaa.
|
||||
|
||||
|
Pitäis löytyä todella vähän pyörinyt ilmapumppu,ja halvalla lähtee jos on tarvetta!! Ja 89 autosta. Nykyään mun ilmapumppu on hiukkasen isompi
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tossa GM:n omassa ilmapumpussa on vaan tullut pari pientä mokaa suunnittelupöydällä, se kun pumppaa sitä ilmaa väärään paikkaan. Ja liian vähän.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Vielä hakusessa...
|
||||
|
||||
|
Vantaalta löytyy -86 mallista purettuna
|
||||
|
||||
|
mullakin löytyy suolistettu malli... toimitusaika sellaset vuoden verran kylläkin.
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näytti ilmapumppu olevan varaston hyllyllä, käyn vielä tarkistamassa, että pyörii suhtkoht ok. Missäpäin asustat?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|