FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Miten poistetaan ilmoitus? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2531)

Sanna 08.12.2005 19:07

Miten poistetaan ilmoitus?

Miten myynti-ilmoituksen saa poistettua? Olen myynyt 350 cid -koneen, josta on myynti-ilmoitus tällä sivustolla, joten ilmoitus joutaisi poistaa.

Masa 08.12.2005 19:35

Quote:

Originally Posted by Sanna
Miten myynti-ilmoituksen saa poistettua? Olen myynyt 350 cid -koneen, josta on myynti-ilmoitus tällä sivustolla, joten ilmoitus joutaisi poistaa.

vastaa vaikka itse siihen ilmoitukseen , että SOLD:D

Finnshark 10.12.2005 11:01

Tällä hetkellä ei ilmoitusta voi itse poistaa, ikävä kyllä... Paras tapa on vaihtaa otsikoksi vaikka "Voi poistaa", tai "myyty" tms. Helpottaa meidän ylläpitäjien toimintaa ku näkee suoraan otsikosta että ilmon voi poistaa, välttämättä ei tule aina mentyä jokaista ilmoitusta erikseen läpi.

Sanna 10.12.2005 14:32

Otsikon muokkaaminen

Koitin muokata ilmoituksen otsikkoa, mutta sekään ei onnistunut. En päässyt millään tavalla muokkaamaan ilmoitustani. Onkohan vika tekijässä?

Finnshark 12.12.2005 21:52

Dammit, ei taida olla vika tekijässä vaan ylläpidon asettamissa oletusoikeuksissa... Pitänee hiukan rukata käyttäjien oikeuksia siten että pääsevät muokkaamaan omia kirjoituksiaan muutenkin kuin viestin tuhoamalla, se ilmeisesti onnistuu, tosin siitäkin jää tyhjä viesti jäljelle. Jos viestien editointi onnistuu pitäisi viestin lopussa oikeassa alareunassa olla "edit" nappula. Tutkimme asiaa...

pirre 13.12.2005 06:25

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Dammit, ei taida olla vika tekijässä vaan ylläpidon asettamissa oletusoikeuksissa... Pitänee hiukan rukata käyttäjien oikeuksia siten että pääsevät muokkaamaan omia kirjoituksiaan muutenkin kuin viestin tuhoamalla, se ilmeisesti onnistuu, tosin siitäkin jää tyhjä viesti jäljelle. Jos viestien editointi onnistuu pitäisi viestin lopussa oikeassa alareunassa olla "edit" nappula. Tutkimme asiaa...

Huomasin samaa ongelmaa, jostain syystä ei pääse editoimaan kaikia tekstejään, onko siinä jokin "time limit" tai jotain...

Macho 13.12.2005 10:10

Joo itse en ainakaan pääse poistamaan mitään viestejäni, olisi ihan kätevä ominaisuus jos vaikka tuplapostaa tai puhuu muutenvaan puutaheinää. ;)

groovyjay 13.12.2005 12:32

Pitääkin ottaa homma lähempään tarkasteluun, joku asetus näyttäis olevan viduillaan. :confused:

Anakonda 13.12.2005 13:43

Samalla kun katselette niitä asetuksia, niin saisiko gallerian käyttäjien kärryt osioon jonkin nappulan että saa omia kuvia poistella sieltä.

ZL1 14.12.2005 07:51

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Pitääkin ottaa homma lähempään tarkasteluun, joku asetus näyttäis olevan viduillaan. :confused:

Mulla ongelma on ollut ihan alusta asti - eli edit nappula kyllä näkyy omissa viesteissä mutta jos sitä painaa niin yhtikän ei mitään tapahtuu...

Macho 14.12.2005 10:26

Niin ja tosiaan olisi hyvä että voisi lisäksi editoida vanhojakin viestejä, tarvii aina välillä muutella linkityksiä ym.

Paakari 14.12.2005 14:38

Quote:

Originally Posted by ZZ540R
Mulla ongelmana on ollut ihan alusta asti - eli kaasupoljinta jos painaa niin yhtikäs mitään ei tapahdu...

:)

MikkoM 14.12.2005 15:27

:rolleyes: :p ,aika pahan laitoit eikä tuo oo edes sitä piilo.ittuilua:p

poppamies 14.12.2005 16:20

nyt osui pilkka toisen nilkkaan mut kesällä kun moottori vastaa nimimerkkiä voi ihmetys olla monella suuri vai kuin on ZZ540R?

Paakari 14.12.2005 19:55

Quote:

Originally Posted by nipa79
nyt osui pilkka toisen nilkkaan mut kesällä kun moottori vastaa nimimerkkiä voi ihmetys olla monella suuri vai kuin on ZZ540R?

Nooh, suu saa talvella paukkua, kesällä otetaan Hyvinkäällä luulot pois. Ja jos toisaalta huomasit, Korvatunturilta on kovin kaipailtu ISOA isolohkoa ;)

ZL1 15.12.2005 09:28

Quote:

Originally Posted by nipa79

fakta homma - nähtäväksi jää että minä kesänä:D

ZL1 15.12.2005 09:31

Quote:

Originally Posted by Paakari
Nooh, suu saa talvella paukkua, kesällä otetaan Hyvinkäällä luulot pois. Ja jos toisaalta huomasit, Korvatunturilta on kovin kaipailtu ISOA isolohkoa ;)

Näin on Paakari - kaikessa nautinnossahan tärkeintä on esileikki ja jälkipeli - akti on kuitenkin niin lyhyt - Hyvinkäälläkin:D

poppamies 15.12.2005 11:10

Quote:

Originally Posted by Paakari

keravalta niitä ISOlohkoja voi saada, ei korvatunturilta ;)

All times are GMT +3. The time now is 10:12.