|
|
||||
|
||||
|
Miten poistetaan ilmoitus?
Miten myynti-ilmoituksen saa poistettua? Olen myynyt 350 cid -koneen, josta on myynti-ilmoitus tällä sivustolla, joten ilmoitus joutaisi poistaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
vastaa vaikka itse siihen ilmoitukseen , että SOLD
|
||||
|
||||
|
Tällä hetkellä ei ilmoitusta voi itse poistaa, ikävä kyllä... Paras tapa on vaihtaa otsikoksi vaikka "Voi poistaa", tai "myyty" tms. Helpottaa meidän ylläpitäjien toimintaa ku näkee suoraan otsikosta että ilmon voi poistaa, välttämättä ei tule aina mentyä jokaista ilmoitusta erikseen läpi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Otsikon muokkaaminen
Koitin muokata ilmoituksen otsikkoa, mutta sekään ei onnistunut. En päässyt millään tavalla muokkaamaan ilmoitustani. Onkohan vika tekijässä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Dammit, ei taida olla vika tekijässä vaan ylläpidon asettamissa oletusoikeuksissa... Pitänee hiukan rukata käyttäjien oikeuksia siten että pääsevät muokkaamaan omia kirjoituksiaan muutenkin kuin viestin tuhoamalla, se ilmeisesti onnistuu, tosin siitäkin jää tyhjä viesti jäljelle. Jos viestien editointi onnistuu pitäisi viestin lopussa oikeassa alareunassa olla "edit" nappula. Tutkimme asiaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Huomasin samaa ongelmaa, jostain syystä ei pääse editoimaan kaikia tekstejään, onko siinä jokin "time limit" tai jotain...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Joo itse en ainakaan pääse poistamaan mitään viestejäni, olisi ihan kätevä ominaisuus jos vaikka tuplapostaa tai puhuu muutenvaan puutaheinää.
|
||||
|
||||
|
Pitääkin ottaa homma lähempään tarkasteluun, joku asetus näyttäis olevan viduillaan.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Samalla kun katselette niitä asetuksia, niin saisiko gallerian käyttäjien kärryt osioon jonkin nappulan että saa omia kuvia poistella sieltä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||