![]() |
Rekisteri taas toiminnassa!
Ei ihan 100% valmis todellakaan, mutta perus informaatio on taas kaikkien nähtävillä. Tulevia muokkaus mahdollisuuksia kartoitetaan par'aikaa.
Finnsharkin Suomen Corvette rekisteri löytyy nyt osoitteesta: http://finland.corvetteregistry.net/ Tulee jossain vaiheessa myös linkitetyksi tähän sivustoon sopivaksi. Mutta alkuun on taas päästy... :salut: |
C6=0 ???
|
Quote:
Taitaa olla jo sen verran, aikaa kun toi rekisteri oli viimeksi täydessä toiminassa, ettei yhtään C6:sta ollut vielä tiedossa. Kunhan saadaan rekisteri kunnolla toimimaan, voidaan aloittaa myös päivitysten tekeminen...;) |
Hienoa !!!! :cheers: projekti etenee...
|
Pystyykö omia tietojaan mitenkään editoimaan itse vai ainoastaan meilaten adminille?
|
Quote:
|
Hienoa:D:D, ToniH jo kysyikin, voiko tietoja tulevaisuudessa muokata itse vai ylläpidon kautta?
|
Quote:
Ei, CCoF:n jäsenrekisteri on kerhon omaan tietoon. Sitä ei voida jakaa ilman kerholaisilta erikseen kysymistä. Tuo FS:n rekisteri on (nykyisessä muodossaan) päasiassa auton omistajien itsensä antamaa tietoa! Minä sitä joskus aikoinaan ihan mielenkiinnosta aloittelin ja mm. ratapäivillä autojen omistajilta kyselin saako autoja sinne laittaa... Tuo oli joskus vuonna 1998 muistaakseni! Parin vuoden pästä siis voi oikeastaan viettää Finnsharkin 10v juhlia, jos siis aloitetaan siitä kun ekat versiot mun sivuista ilmestyi nettin. Se on muistaakseni tapahtunut '98 alkuvuodesta, aika mnta kehitysversiota sivuista on sen jälkeen esiintynyt... :cool: Itse en tällaisia sivuja olisi aanut tehtyä, eli nykyisestä ulkoasusta ja toiminnasta saa kiittää pitkälti muuta FS:n tiimiä! |
Quote:
|
Quote:
|
Ja hyvää tilastoa eka sivulla!!!
|
Todella mahtavaa että rekisteri on jälleen käytössä!
Oikeen oma sivukin ko. rekisterille, hyvä homma :D Niin toi autojen tietopuoli jäi vähän epäselväksi; Mites noi lisätiedot liitetään tonne? Voiko tulevaisuudessa rekisteriin liittää kuvia autosta? Voiko rekisteriin laittaa autoa joka on seissyt pari vuotta, eikä ole ollut rekisterissä , tietojen hakinnassa ei olisi ongelmaa koska autossa on kyllä suomen kilvet kiinni(projekti '63)? |
Tällä hetkellä lisätietojen lisäys FS:n käyttäjiltä ei onnistu, ikävä kyllä... Mutta kunhan projekti etenee niin sekin tulee jälleen mahdolliseksi! Kuvien ja yksityiskohtaisten tietojen laitto tulee myös mahdolliseksi! Myös projekti / kisa / muuten vaan kilvettömiä autoja on ajateltu ja niille todennäköisesti ilmestyy oma osionsa. Jos autossa on suomikilvet niin silloin ei ole ongelmaa rekisteriin lisäyksessäkään nykyiselläänkään! ;)
|
Quote:
Mites nää tiedot tosta projekti '63 voi lähettää ylläpitoon? Vai lisätäänkö kuitenkin auto sinne kisa/projekti/kilvetön osioon kun semmoinen tulee käyttöön? Jos pääse läpi katsastuksen niin auto nähdään jo ensi kesänä liikenteessä, elikkä semmonen tapaus :wink: |
Meikäläisen koslaa ei tuolla näkynyt NXP-53
|
Tuli tuossa mieleen että voisko tuon rekisteri linkin laittaa vaikka tuohon Finnsharkin etusivulle;) ?
|
Quote:
|
Quote:
Ja koko ajan löytyy uusia yksilöitä lisättäväksi, mutta sehän on pelkästään hyvä asia:wink: Joo linkki Finnsharkissa vois olla kohdallaan tonne rekisteri-osioon, niin tulis käytyä sielläkin useemmin katselemassa Suomen corvette kantaa:wink::D |
Quote:
Tulossa on... :grin: |
| All times are GMT +3. The time now is 07:55. |