|
|
||||
|
||||
|
Rekisteri taas toiminnassa!
Ei ihan 100% valmis todellakaan, mutta perus informaatio on taas kaikkien nähtävillä. Tulevia muokkaus mahdollisuuksia kartoitetaan par'aikaa.
Finnsharkin Suomen Corvette rekisteri löytyy nyt osoitteesta: http://finland.corvetteregistry.net/ Tulee jossain vaiheessa myös linkitetyksi tähän sivustoon sopivaksi. Mutta alkuun on taas päästy... |
|
|
||||
|
||||
|
C6=0 ???
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taitaa olla jo sen verran, aikaa kun toi rekisteri oli viimeksi täydessä toiminassa, ettei yhtään C6:sta ollut vielä tiedossa. Kunhan saadaan rekisteri kunnolla toimimaan, voidaan aloittaa myös päivitysten tekeminen... |
|
|
||||
|
||||
|
Hienoa !!!!
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Pystyykö omia tietojaan mitenkään editoimaan itse vai ainoastaan meilaten adminille?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Hienoa
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei, CCoF:n jäsenrekisteri on kerhon omaan tietoon. Sitä ei voida jakaa ilman kerholaisilta erikseen kysymistä. Tuo FS:n rekisteri on (nykyisessä muodossaan) päasiassa auton omistajien itsensä antamaa tietoa! Minä sitä joskus aikoinaan ihan mielenkiinnosta aloittelin ja mm. ratapäivillä autojen omistajilta kyselin saako autoja sinne laittaa... Tuo oli joskus vuonna 1998 muistaakseni! Parin vuoden pästä siis voi oikeastaan viettää Finnsharkin 10v juhlia, jos siis aloitetaan siitä kun ekat versiot mun sivuista ilmestyi nettin. Se on muistaakseni tapahtunut '98 alkuvuodesta, aika mnta kehitysversiota sivuista on sen jälkeen esiintynyt...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||