![]() |
Avoin kirje kaikille CCoF ihmisille...
Viime Lauantaina Malmin Lentoaseman ravintola Hopeasiivessä pidetty CCoF:n vuosikokous on saanut jo lähes tulkoon naurettavat mittasuhteet.
Vuosikokouksessa aina käsitellään edellisen vuoden tapahtumat ja katsotaan tulevaan kauteen. Tämän lisäksi äänestetään puheenjohtaja ja hallitus. Tällä kertaa ehdokkaita oli 2, istuva PJ M. Kurkipää ja toisena ehdolla oli Matti Seppä, joka oli valtuuttanut minut edustamaan itseään valtakirjalla kokouksessa, koska itse valitettavasti työkiireiden takia joutui jättäytymään pois. Paikalla olleista äänet menivät Matti Seppä 8 ja M. Kurkipää 7 ääntä. Osa CCoF:n jäsenistä olivat oma aloitteisesti myös jättäneet valtakirjan paikallaolijoille ja nämä äänet laskettiin myös Sepälle. Lopullinen äänestys taisi mennä 13-7? Joka tapauksessa äänet menivät jo paikalla olijoiden puolesta Sepällä, eli mikä kohta oli epäselvä? Vaikka äänen antaminen on yleensä vaalisalaisuus, niin voin avoimesti sanoa äänestäneeni Matti Seppää. Syyni eivät olleet millään tavalla sidoksissa henkilökemiaan tai maantieteelliseen sijaintiin. Matti on taas intoa täynnä ja kovasti puhkunut intoa kehittää taas Corvette touhua eteen päin. En muista edellisen/nykyisen/tulevan PJ:n esitelleen itseään tällä CCoF:n palstaa koskevalla palstalla kertaakaan. Matti osoitti heti olevansa valmis ja kiinnostunut ottamaan PJ:n tehtävät haltuun: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2913 Itse olen seurannut CCoF:n toimintaa melkein alusta asti ja nyt on ollut mielestäni menossa pienoinen taantuma CCoF:n toiminnassa (ei taloudellisesti), vaikka ei eletä mitään lama-aikaa vaan uusia Corvetteja rantautuu Suomeen tasaiseen tahtiin, Clubin jäsenistö ei kasva mitenkään hirveää vauhtia. Uusia tapahtumia ei hirveästi jakseta yrittää ja CCoF:n sivustokaan ei oikeastaan hirveästi palvele aavemaisella olemassa olollaan. Oma näkemys CCoF:n toiminnasta on se, että sen tulisi kehittyä tai ainakin pyrkiä kehittymään vuosi vuodelta. Uusien jäsenien värväys toisi Clubin kassaan lisää hyvää ja tätä hyvää voitaisiin käyttää kaikkien jäsenien mielenkiinnon lisäämiseen. Meinasin itse kuolla nauruun kun sain taas Clubin vuotuisen toimintasuunnitelmaan, sama kopio on tainnut päivämääriä vaihtamalla olla jo pari vuotta käytössä. Eräs tälläkin palstalla Clubin puolesta kommentoinut henkilö piti palopuheen PJ äänestyksen jälkeen, jossa hän painoitti kovasti miten CCoF:n hallitukseen ei tulla vaan sen takia, että se on Corvette hallitus ja on kivaa sanoa kuuluvansa CCoF:n hallitukseen. Heti tämän perään pidettiin hallituksen valinta, jossa osa paikalla olleista ehdoitti M.Kurkipäätä hallitukseen. M. Kurkipää totesi, ettei ole kiinnostunut jatkamaan hallituksessa, ellei saa toimia puheenjohtajana. Tämä jos mikä kuvastaa minusta sitä, että entinen/nykyinen/tuleva puheenjohtaja on nimeenomaan vain ja ainoastaan ollut kiinnostunut olemaan CORVETTE CLUBIN puheenjohtaja. Jos kaveria olisi CCoF:n toiminta oikeasti pätkääkään kiinnostanut, olisi hän varmasti halunnut jatkaa hallituksen toiminnassa mukana ja vaikuttaa sitä kautta sen toimintaan ja kehitykseen. Eli syyt minkä takia itse äänestin ketä äänestin on se, että itse tahtoisin nähdä CCoF:n nousevan uuteen kukoistukseen, missä koko hallitus näkee oikeasti vaivaa siihen, että mietitään miten saadaan uusia jäseniä ja etenkin ne vanhat pysymään. Eräästä huumorin kukkasesta johtuen minut äänestettiin CCoF:n kokouksessa hallituksen jäseneksi, olin jo todella innostunut ja motivoitunut tuomaan omia ideoitani esille ja olemaan mukana CCoF:n kehittämisessä siihen suuntaan, että se palvelisi paremmin myös Corvette kuskeja, jotka eivät satu asumaan Helsingin ydin keskustassa tai Tampereen keskustassa. Ideoita ja motivaatiota olisi ollut vaikka kuinka paljon. Minulle Corvette ei todellakaan ole minkään maailman status symboli, sen verran kauan on tullut jo näiden paskakasojen kanssa tullut juhlittua, että hyvä jos kehtaa sanoa omistavansa kyseisen katiskan julkisella paikalla. Koska tämä CCoF toiminta on osalle se henkireikä sen takia, että ollaan CCoF:n hallituksessa niin jättäydyn myös pois CCoF:n hallituksesta ja jäsenyyttä en tule uusimaan enää tänä vuonna yllämainituista syistä. Toivotan koko CCoF:n entiselle/nykyiselle/tulevalla hallitukselle pelkkää vauhdikasta tulevaisuutta ja toivon näkeväni sen entistä ehompana taas tulevaisuudessa. Groovyjay 28.2.2006 Earth |
Niin tarkoituksena oli ja on kehittää kerhontoimintää, ei junnata paikoillaan kuten nyt on ollut havaittavissa!
Nähtävästi häviäminen ei edelleenkään ole helppoa...](*,) |
Pelkkää asiaa! Hyvä GJ. Tässä olen seuraillut samaa kaikin puolin mitä sä tossa kertoilitkin vaikka nyt en ole vielä virallinen clubilainen, niin tietysti ei ole varaa sanoa mistää clubiin liittyvästä yhtään mitään mutta kaikki on ihan tarkalleen noin mitä sanoit.
|
Quote:
Matilla ja Janilla tuntuisi mun käsityksen mukaan olemaan kiinnostusta ja innostusta kehittää kerhon toimintaa(ja tätä ainakin itse olen kaivannut). |
Mielestäni noi "aavesivut" vois integroida tänne jollain tapaa.
|
Quote:
Joo niinhän voisi,ja ainakin noita sivuja täytyis uudistaa aika paljon!! |
Otetaan faktat: en ollut kokouksessa ja en ole ollut klubin tapahtumissa mukana pariin vuoteen. Väitän tuntevani Masan ja Mikan molemmat hyvin, eli ei lukkarinrakkautta kumpaankaan suuntaan.
Varsinainen asia: Ennen kuin alotetaan repimään kaikki halki keskustelupalstalla, niin muistakaa se kuinka laaja lukijamäärä näillä viesteillä on. Vaikka toisten mielestä kerho olisi ok ja toisten mielestä lähinnä tilaa kuvaa Breshneviläinen seisahtuneisuus niin nyt tällä hetkellä julkinen kuva kerhosta tulee voimakkaimmin esille Finnshark palstalla. Toivottavasti tämä ei etene siihen suuntaan kuin SAHK:n keskustelupalstalla heidän keskutelut SAHK:n toimista ovat edenneet. Siellä lukee suoraan, että Puukkoa tulee selkään sarjatulella. Tämä antaa naurettavan kuvan järjestön toiminnasta ja hillitön taistelu sanansäilää kalistelemalla kaivaisi vain Club Corvette of Finland ry:n uskottavuutta. Janin kuvauksen mukaan peli on selvä Masa 13 - Mika 7. Nyt ei ole muuta mahdollisuutta edetä kuin Masa ottaa ruori käteen ja alkaa ohjaamaan. Minä lukisin mielelläni ajatuksia miten kerhoa olisi tarkoitus kehittää? Tavoite ei ole helppo koska uuden luominen ja ylöstunkkaaminen järjestötoiminnassa on hillitön työmaa. Ei siis tekemätön paikka, mutta aikaa palaa. I been there and also done it ja sen jälkeen kun se vuosien projekti kaverin kanssa (+ erittäin hyvä johtokunta) selvitettiin on ollut hienoa olla pitkään nenää kaivava rivijäsen tuossa yhdistyksessä. Eli tunteiden paloa pitää järjestötoiminassa olla, mutta kaikkien tulisi ohjata se kuumuus samaan maaliin eikä polttaa toisiaan yhdistystä karrelle. Koska ilmeisesti leirejä on nyt kaksi, niin tuo edellinen vihje on suunnattu kumallekkin ryhmälle. |
Quote:
|
Quote:
Ja oliko toi ainoa kommenttisi ko asiaan:confused: Nyt on joillakin jumalattoman suuret herneet väärässä kolossa. Toivotaan nyt kuitenkin niin, ettei tänne pieneen Suomeen muodostu kahta Corvette-kerhoa. Voisko joku kertoa puhtaalla omallatunnolla, että mikä M.Sepässä on nyt sellaista joka ei kelpaa(vai eikö uskalleta lausua ääneen). No, annetaan aamusumun laskeutua ja katsotaan sitten auringonnousua. -Hannu |
Quote:
Mistään mitään tietämättä.. Vaikka Corvette on ollut mulle haave 15v ja sainkin sen toteuttaa mitä parhaimmalla tavalla Callawayn ominaisuudessa. Ei tämä auto kuitenkaan ole mikään pyhä lehmä joka pitäisi nostaa jalustalle, "fiksujen" inssien suunnittelema ja sekalaisen köörin kasaama kulkuneuvo ,joka kumminkin on niin mukava kuin vain voi olla \\:D/ |
KTM puhuu asiaa, niinkuin niin monesti aiemminkin! Yritetään etsiä tähän asiaan sopuratkaisu. Käsittelemällä faktoja, puukottamatta kaveria selkään ja huutamalla polla punaisena. Näillä keskusteluilla on tosiaan paha tapa levitä laajemmallekin yleisöön kuin vain kerhon sisäiseen kommunikaatioon. Odotan vain sitä kun näen jossain tuuninkifoorumilla naureskelevan viestin tyyliin: "Kattokaas kun on Corvette porukalla pientä jäsentenvälistä..." Minä en haluaisi tällaisia linkkejä nähdä!
Se on ainakin tullut selväksi että jonkinlaista muutosta halutaan, mutta yritetään saada se muutos hoitumaan ilman "Mun isi on parempi on kuin sun isi" tyylistä hiekkalaatikkokeskustelua. Eiköstä jookosta? |
Janille
Toivon nöyrimmästi että Jani lähtee mukaan uuteen hallitukseen ja vaikka touhua vuoden katseltuaa ja kehitettyään puheenjohtajaksi jos se tuntuu omalta.
Ihan saman pyynnön voin esittää Matille. Kuten Karikin (KTM) sanoi on paras keskittää tunteen palo homman kehittämiseen eikä hajottamiseen. Tämä koskee kaikkia tätäkin Threadia kommentoineisiin. Nyt on pakko tehdä välillä töitä. Palataan asiaan. |
Quote:
Tämä foorumihan taitaa onneksi olla vain rekisteröityneille käyttäjille? Aika sopuisastihan nää kerhohommat kai noin yleisesti ottaen on hoidettu (ainakaan täällä foorumilla ei paljon myrskyisiä keskusteluja ole ennen käyty), jos nyt välillä sitten vähän sanaillaan niin toivottavasti siitä on seurauksena jotain kehitystä! |
Avasin taas aamulla sivut ja ajattelin lueskella mitä kaikkea Vette rintamalla tapahtuu.
Ihmetykseni oli kova kun eräs, ehkä innokkain koskaan tapaamani harrastaja, oli kirjoittanut tiukka sävyisen kirjeen ja ilmoitti ettei halua olla missään tekemisissä clubin kanssa. Mieleeni tuli, ettei tämä voi olla ihan sitä miltä näyttää. Parin puhelun jälkeen alkoi kuva tilanteesta piirtyä mieleeni. Joillakin ihmisillä on uudessa tilanteessa ilmeisesti on muutosvastarinta melkoisen kova. On tietysti hienoa, että valittaviin "virkoihin" tai jo "virassa" olevilla ihmisilla on vankka tukijoukko takana. Nämä tukijoukot ovat se eteenpäinvievä voima eri tapahtumia järjestettäessä. Kukaanhan ei pysty esim. vette meetingin kaltaista tapahtumaa yksin järjestämään. On kuitenkin muistettava että on kyse järjestötoiminnasa, jossa muutoksia tapahtuu. Nämä muutokset on otettava mahdollisuutena, eikä uhkana toiminnalle. Varmasti puheenjohtajan muutos tuli M.Kurkipäälle yllätyksenä ja ehkä jopa (en tiedä, oma spekulaatio) pettymyksenä. Mika, kuten kaikki muutkin tietää ettei tämä ole missään tapauksessa epäluottamuslause häntä kohtaan. Tässä kohtaa voisimme kaikki ottaa mallia Mikasta. Herrasmiehenä hän kiitti luottamuksesta ja näistä vuosista, sekä toivotti uudelle PJ:lle onnea. Niille muille, jotka eivät tätä päätöstä pysty tai halua sulattaa olisi itsetutkiskelun paikka. Ainakin ennen kuin rupeaa suuresti tilannetta protestoimaan. On turha ruveta repimään kerhon toimintaa riekaleiksi vain, jos jotkut päätökset eivät mielytä. Nähkäämme muutokset voimavarana aktiivisempaan tulevaisuuteen ja kerhomme voimistumiseen yhdeksi johtavaksi autokerhoksi suomessa (toi nyt oli ehkä vähän liikaa). Ja on myös hyvä muistaa, että aina voidaan palata vanhaan kokoonpanoon jos niin tarvitaan. Annetaan kuitenkin heidän ensin näyttää kyntensä, ennenkuin ruetaan tuomitsemaan Omasta puolestani haluan kiittää Mikaa ajasta, jonka hän on toiminut kerhon puheenjohtajana ja ollut innostamassa minua harrastukseen mukaan. Hän on ollut yksi vahva vaikuttaja harrastukseni aloittamisessa. Matille haluan toivottaa onnea ja menestystä tulevassa tehtävässä. Matti on aktiivinen ja mukava ihminen. Hän saa varmasti positiivista liikettä aikaiseksi. Päätökset on siis tehty ja niiden kanssa eletään eteenpäin. Toivon suuresti, että tämä keskustelu loppuu tähän, eikä revi yhteistä harrastustamme erillisiin kuppikuntiin. Tämä ei ole politiikkaa, tämä on autoharrastamista. Toivotan vielä kaikille hyvää kevättä ja ajokauden odottelua. |
Quote:
Ei ole enää, tämä hairahtamisen aika on minun kohdallani nyt ohi. :D Timolle vielä: Nyt kun CCoF:n hallituksen vuosikokous on asianajajan toimesta todettu laittomaksi pitäisikö mitätöidä samalla myös monet aiemmat vuosikokoukset. Tälläkin kertaa, niin kuin myös viime vuonna eräs CCoF:n hallituksen vakiojäsenistä äänestettiin hallitukseen, vaikka ei ollut minkään näköistä virallista tietoa koko miehestä eikä mies taaskaan vaivautunut paikalle, mutta koska Mr. R on niin hemmetin hyvä jätkä niin siltä pohjalta teille on aina käynyt, että mies tulee ns. automaattisesti mukaan hallituksen toimintaan... Näin epäilyttävän kerhon toiminnassa en edes uskalla olla mukana, tiedä milloin lyödään säkki päähän ja viedään hiekkakuopalle muilutukseen kun on mennyt äänestämään väärää henkilöä. Valtakirjojen ollessa laittomia RY:n vuosikokouksissa (vai mitä se teidän perheasianajaja nyt kertoikaan?) ja se, että matti ei päässyt henk.koht. paikalle ja sen takia tämä tulos pitää mitätöidä on mielestäni naurettavaa. Niin kuin sanoin on hallitukseen tullut jäsen Mr. R on tullut ilman mitään kirjoja hallitukseen vuodesta toiseen ja kukaan ei ole valittanut ikinä mitään, ei ole kukaan koskaan ottanut asianajajaan yhteyttä selvittääkseen onko Mr. R valinta hallitukseen varmasti laillinen vaan on toimittu niin kuin kaverit jotka kaikki ajavat saman asian puolesta ja hyväksytty mies mukaan. Ja jos Timo olet tosiaan sitä mieltä, että sua on sihteerin puolesta puukotettu selkään niin ihmettelen sitä suuresti. Jos mies vapaassa maassa avoimessa äänestyksessä äänestää kaikkien läsnäolijoiden nähden sun ehdokasta vastaan on mun mielestä oman vapaan tahdon toteuttamista, eikä suinkaan selkään puukottamista. Itseä ei todellakaan haittaa, jos tämä postiketju päätyy vaikka iltauutisiin, saatikka johonkin autovahapalstalle. Päin vastoin, jotainhan on toiminnassa silloin vikana, jos tälläisiä kirjoituksia tulee ja näihin on myös vastauksien perusteella myös muillakin aihetta. RY toiminta pitääkin mielestäni olla todella avointa toimintaa, eikä mitään salakerho meininkiä. Kerrassaan mainiota kevään odotusta sinnepäin! :mrgreen: |
Quote:
Itse henk. koht. pidän Kurkis susta todella paljon, ei kaverina ole pienintäkään moitteen sijaa enkä todellakaan meinaa häpeilen painaa päätä alas seuraavan kerran kun tavataan sen takia koska olen ilmaissut mielipiteeni CCoF:n toiminnasta, vaan morjestelen ihan tuttuun tyyliin. Ja toivon tosiaan, että saat/te CCoF:n toimintaan taas uutta puhtia ja kunnolla vauhtia, että tulee taas itse laitettua anomus sisään joskus tulevaisuudessa. Tsemppiä :thumleft: |
Quote:
|
Quote:
Niin kuin sanoin olisin äänestänyt sua vuonna 2007 :D . 100% samaa mieltä! |
Tämän tilanteen olen elämässäni nähnyt kerran ennenkin.
Toivottavasti kaikki ne ihmiset jotka ovat vieneet tilanteen tähän pisteeseen ovat tyytyväisiä itseensä. Nyt on kyse vain henkilökohtaisesta mielipiteestä jostain ihmisestä, ei siitä mitä joku on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Voi hel... |
Quote:
GJ on tehnyt uskomattoman määrän työtä meidän vette-harrastajien eteen:thumrigh: Koitas Timppa lukea viestit jotka olet tänne palstalle kirjoittanut, antaa ainakin minulle melko negatiivisen käsityksen asenteestasi tämän "yhteisön" puolesta:rolleyes: Ps. Tällä palstalla sallitaan huumorikin! |
Quote:
lainaan MikkoM sinua, kun noin hyvin veistelit |
Quote:
|
Jep kaikki eivät välttämättä tiedä miten VALTAVAN määrän työtä ja rahallista panostusta tälläisen foorumin ylläpitäminen vaatii, ilman että saa juuri mitään vaivoistaan takaisin. Kaistaakin on tuntunut olevan reilusti maksettuna niin kauan kuin minä olen tätä foorumia kuluttanut, sekä serverit ovat olleet erittäin hyvin ylhäällä. Ei todellakaan mikään itsestäänselvyys. Suuri kiitos siitä ylläpitäjille, keep up the good work! :salut:
|
Quote:
|
Mikäs tuossa mun avattaressa on...taitaa olla Pask...
No jätetään sanomatta :-\" Ps. Jäsenmaksut 50,-€/ Vuosi niin voidaan alkaa panostamaan tapahtumiin... |
Ohoo!! Tulihan täytenä yllätyksenä moinen politikointi vuosikokouksessa.Sen enempää taustoja tuntematta.Väittäisinkin,että suurin osa vetteharrastajista on ottanut tän foorumin omakseen.Tätä luetaan ja viimeiset uutiset löytyy näiltä sivuilta.Uskoisinkin,että nämä sivut on yhdistänyt harrastajia paljon enemmän kuin ccof viimeisiin vuosiin.Suuri kiitos ylläpidolle!!!Viestiketjun läpi luettuani ihmetyttää miksei niiden miesten anneta yrittää kellä halua ja motivaatiota tähän löytyy?Itsekin jäsenmaksua odotellut vuodesta 2003?Tämä ei ole puukkoa selkään viesti vaan ihan sivullisen näkemyksiä ja kokemuksia.
|
Quote:
Yhdyn näihin sanoihin täysin. Viimeset puolivuotta on tullut tahkottua muiden talleilla ja omassa tallissa. Auto kohta valmiina korin nostoon. En oikeasti ois saanu niin suurta innostusta hommaan jos en olisi GJ:tä tavannut ja käynyt heidän tallillaan piipahtamassa aina silloin tällöin. Suuri kiitos ja kummarrus siitä hänelle ja katse tulevaisuuteen. \\:D/ |
Pakkohan tässä on itsekkin heittää lusikka tähän soppaa. Itse olen kuulunut kerhoon vasta n.4vuotta ja tosin aina ajokauden aikana ollut ongelmia eikä ratapäivinä auto ole iskussa ollut eli huono tuntemus toistaiseksi kaikista konkareista kerhossa on.
Kuitenkin haluaisin kerhoa ja sen toimintaa kommenttoida. Eli itsekkin pidän näitä sivuja TODELLA tärkeinä koko hommalle vaikka kaikki ei täällä kirjoittelekkaan. Kerho on kyllä aika etäinen yhteydenpidon suhteen ja suurimman osan asiasta ammentaa täältä finnsharkista eikä mistään muualta. Oikeasti pitäisi miettiä kerhon virallisten sivujen ja tämän sivuston tiiviimpää yhteistyötä. Tässä sivustoja monessa muussakin asiassa pitäisi mielestäni miettiä kerhon sisältöä ja niitä jotka jaksavat tätä hommaa tehdä ja monet todellakin täysin ilmaiseksi. Eli olis kyseessä ratapäivät,vuosi tapahtuma tai muu karkelo. Niin todellisuudessa pitäisi olla vaikka uusi kokous jossa porukat tulisivat paikalle kertomaan epäkohdat ja ehdotuksen suoraan. Eli todellisuudessa yksi tärkeä asia on tuo uusien jäsenien hankinta ja jos vettejä tulee lisää, mutta jäsenistö ei kasva niin eikö silloin ole aika huono juttu? Kuitenkin näin pienessä maassa ja näin pienellä auto määrällä pitäisi olla kaikkien etujen mukaista vetää yhtäköyttä. Kun itse pari vuotta sitten hankin paskan ja ruosteisen Nissan Sunnyn niin eiköhän heti tullut viestiä Autokeskuksesta ja heidän jostain kevät riehasta ja tarjouksista niin miksei vaikka corvette klubi (kun saanut itseään niskasta kiinni) lähestyisi uutta omistajaa ja kertoisi vaikka seuraavasta tapahtumasta ja mahdollisuudesta tulla tutustumaan kerhoon. Eikä niin että nyt vaikka joku haluaisi päästä kerhoo ei kerholta tule vastausta:) Eli tapahtumia lisää ja aktiivisuutta toimintaa ja moni muukin voisi innostua jos näkee, että tämä olisi kunnon kerho jossa tehdään ja tapahtuu ja voi itsekkin ehdottaa ja vaikuttaa. Minä mukaan lukien. Eli pitäisikö sivustojen ylläpidolle maksaakin hiukan kuluja mitä tästä tulee tai puheenjohtajalle joku korvaus kaikesta käyttämästään ajasta eli hiukan kompensaatiota jotta aikaa ja enrgiaa vapautuu kerhoo joka helposti poikii vapaaehtoisia apuun innokkaammin mukaan. Esimerkiksi jos jäsenmaksu olisikin 50 tai 80 euroa vuodessa ja sillä saataisiin toimivampi kerho niin minulla ei ainakaan tuntuisi missään ja maksaisin ilomielin jos sillä imago ja toiminta vilkastuu. Kaikki haluaa lisää tapahtumia ja kuitenkin yhteishenkeä pitäisi saada aikaan niin eikö olisi hienoa jos kerho olisi oikeasti sellainen, että olisi oma juttunsa kuulua corvette kerhoon? Esimerkikkinä monet purjesdusseurat on oikeasti sellaisia johon porukka haluaa hyvän toiminnan takia liittyä kun hankkivat veneen. Eikö corvette kerhon pitäisi olla enemmän sellainen. Mielestäni corvette on ferrarien ja muiden huippu autojen kanssa ihan eri kastissa kuin monet muut automerkit niin eikö olisi hyvä käyttää tämä imago edukseen kun näitä pelejä ei ole kuin jossain 1000 kärryn tietämillä suomessa? Mielestäni kerho kaipaisi rajua rakenne muutosta ja kaikki ideat olisi hyvästä ja kun kasvotusten puhuttaisiin niin ei tulisi kauheaa kitinää kuten täällä netissä helposti tulee. Jos kokous tai vastaava olisi selkeästi infottu kaikille vaikka 2kk ennen sen järjestämistä niin eikö silloin varmasti aika moni voisi kalenteriin merkitä homman ylös ja järjestää aikaa. Tässä hiukan asiaa minun suustani ja en mikään Waltari ole joten koittakaa löytää asiani jotenkin tekstistä:) T:Mika Tiilikka |
Hyvä Mika, sanoit sen mitä ajattelen tosta aktiivisesta kerhosta ja sen imagosta.
Toisaalta: Tulee vaan toi viime syksyinen Höstkruising mieleen: kerrankin tapahtuma ideoitu ja informoitu ajoissa jne, mutta sitten kun ollaan lähdössä, niin vajaat 20 autoa saatiin kasaan, ruåttalaisia oli pilvin pimein.Miksiköhän, mene ja tiedä. Ehkä Me Klubilaiset emme sittenkään ole vielä samalla aallonpituudella kuin pursiseurat tai Sveamamman Corvettemiehet ja tytöt, mutta voitais yrittää, eiks jeh? |
Quote:
Tuossa täytyy ottaa huomioon myös ne jäsenet, jotka eivät käy juuri tapahtumissa.. Kaikki eivät välttämättä tuollaista jäsenmaksua lähde maksamaan ja jos jäsenet vähenevät, käytettävissä oleva raha saattaa säilyä samana. Paitsi, että myös maksavat jäsenet saattavat alkaa pikkuhiljaa napista. |
Quote:
Esim. mitä itse olen väläytellyt, järjestää tänne pohjoisemmaksi rata-ajo mahdollisuutta jäsenille(en edes odota että kerho osallistuisi kuluihin) mutta luultavasti kulut/naama jäis kohtuulliseks vaikka 3tunnin rata-ajalla, vaan tuntuu kiinnostus olemaan melko laimeaa... Paakari puhuu kans asiaa, tämä harrastaminen on meillä vielä melko lapsenkengissä, ja KAIKKIEN autoharrastajien pitäis puhaltaa enemmän yhteen hiileen että saatais ajettua kaikkien yhteisiä etuja, eikä halveksittain liikaa tässä asiassa esim.muiden merkkien harrastajia, sillä ei saavuteta mitään parannuksia.......:confused: ZR-1 ehti ensin... |
Quote:
Aikaisemmin oli jotain puheetta, että eripuolilla Suomea asustelevat harrastajat järjestäisivät jotain omia tapahtumia, noissa olisi kiva lähteä käymään myös täältä etelästä. Joku Cruising kokoontuminen huoltoasemalla, tyyliin Tampereen ABC cruising tai vaikka kimpassa jostain leirintäalueelta muutamaksi tunniksi vuokrattu sauna. |
Quote:
Hei, mitä 5kympillä tai satasella saa? Ei edes kapakassa känniä, eikä kadulta naista, korkeintaan käteenvedon. Uskon että kohtuullinen korotus jäsenmaksuun menee mukisematta läpi, kun miettii mitä saa vastineeksi (esim. alennus FHRA:n jäsenmaksussa:D ) |
Ruotsista kannattais ottaa vähän mallia...heillä on tapahtumien suhteen mopo lähtennyt käsistä jo ajat sitten, vuosijuhlat ovat esim järjestelyiden osalta aivan huippuluokkaa, ensikertalaisille suorastaan shokki...Tosin jäseniä on "hieman" enemmän kuin Suomessa. Liittymis/jäsenmaksut ovat aivan toistaluokkaa kuin meillä, ja sen kyllä huomaa!!
Se että ei käy tapahtumissa ei ole varmaan järjestäjien syy, esim itse käyn CCoF tapahtumissa aika harvakseen johtuen muista "harrastuksista" mutta sen kerran kun jaksaa raahata itsensä kehiin, niin aina olisi nautittavampaa olla mukana laadukkaasti järjestetyissä tapahtumissa. Jos ajattelee tuota 50-80,-¤ vuosimaksua, niin eihän se nyt ole kuin yksi vajaa tankillinen menovettä. Yksi väsynnyt ravintolailtakin takseineen tulee "pikkasen" kalliimmaksi... Näin se vain on että ilman kunnon finanssia ei laadukkaita kekkereitä järkkäillä, toki järjestäjien panostus/ammattitaitokin näyttelee suurta osaa. Kokonaisuus ratkaisee... |
En usko myöskään,että tässä oli kellään syytä alkaa haukkumaan clubin toimintaa, puhun vain ja ainoastaan omasta puolestani. Janin ensimmäisessä viestissä oli silkkoja tosiasioitakin. Niinkuin sanoin, en ole klubilainen enkä voi alkaa puhuttelemaan kerhon toimintaa mollaavalla sävyllä.
Kerho kaipaa (niinkuin hallituksenkin jäsenet ovat esittäneetkin) lisää yhteistä toimintaa. Täällä Etelässä päin ainakin FinnShark.comin omat tapahtumat kuten taliikäynnit ovat täydentäneet ehkä joiltakin osin Vette toimintaa täällä Suomessa, mutta kuitenkin lisää kaivattaisiin. Tässä on tullut uusia Topicceja siitä mitä yhteistä toimintaa kerho voisi alkaa harjoittamaan lisää ja sehän on vaan yksinkertaisesti positiivinen asia, tälläistä halutaan nähdä lisää kerhotoiminnalta. Mulla on ollu ainakin aina positiivinen asenne kerhon toimintaan, eli ei nyt rikota yhteishenkeä joka on tässä vuosien aikana kerhoon tullut. |
Erityiskiitos kuuluu hallituksenjäsen T.Virtaselle, jonka psyyke ei kestänyt
tätä suurta mullistusta eli uutta PJ:aa Matti Seppää vaan hänen piti yhden unettoman yön jälkeen soittaa Matille ja haukkua hänet sekä valittaa suurta vääryyttä, jota hänen mielestään oli tapahtunut!! :bom: Naurettavaa! Ehdotankin T. Virtaselle, tuolle kaikkien uudistustenjarrulle liittymistä paikalliseen marttakerhoon, missä ei varmasti tapahdu mitään näin mullistavaa koskaan!!:thumbdow: Jatkossa turha äänestää mitään vuosikokouksessa, T.Virtanen sen kuitenkin myöhemmin itkemällä ja ruikutuksella saa muutettua! Hyvä Timo V.:bom: Viisivuotta jäsenenä olleena ja neljä corvette-paskaläjää omistaneena olen sivusta kuunnellut useammanvuoden kuinka yksi hallituksenjäsen on valitellut, kuinka PJ Kurkipäällä ei ole aikaa hoitaa tehtäviään, on usein liian kiireinen sekä vaikeasti tavoitettavissa jne,jne.. Olen myös huomannut että kerho junnaa paikoillaan :cyclops: mm mitään uusia ideoita ei ole tullut hallituksen sisältä viimevuosina vaan ideat ovat tulleet mm. Aholan Janilta sekä Sepän Matilta!! Joten luulisi Hallituksen ja PJ Kurkipäänkin tajuavan että rivijäsenet haluavat muutosta..mutta ei edes äänestyshäviö riitä vaan kynsin ja hampain pidetään kiinni saavutetusta Tittelistä! Hienoa, upeaa..näin toimii aikuiset? Olisiko vihdoin syytä Hallituksen katsoa peiliin ja herätä unesta](*,) käsittääkseni eläkevirkoja voi anoa aivan jostain muualta kuin CCoF:sta. Ei ne Kaakaokestit Finnveten takahuoneessa noin neljäkertaa vuodessa näköjään riitä kerhonkehittämiselle koska vieläkään mm. useitavuosia odotetuilla Kerhonjäsenkorteilla ei saa mitään etuuksia..Tehokasta?:( Harmittaa vaan kun kerrankin olisi PJ:ksi saatu MIES (Matti Seppä) jolla olisi ollut pää täynnä Ideoita ja energiaa niiden toteuttamiseksi!=D> ERIKOISKiitos tästä paskapyykistä vielä kerran T.Virtaselle! Aurinkoista kevättä 2006 ja hiekkalaatikkoleikit jatkuu by CCoF Terv. O. Vainio ex-jäsen |
Taustoista
Tähän yhteyteen on hyvä laittaa Matin ja minun välinen meilinvaihto eiliseltä (Matin luvalla kuten näkyy ja mitään muuttamatta.)
Siihen en pysty kommentoimaan mitä joku muu on sanonut tai jättänyt sanomatta, mutta tässä selviää kuinka kynsin ja hampain olin Mattia vastaan. Toivon että Ossi lähtee mukaan uuteen hallitukseen (jossa on toivottavasti sopivasti kokemusta ja uutta verta homma jatkuvuuden takaamiseksi.) Tässä tämä meilikeskustelu: Moro ! No niin...Joo sopii mulle.Otetaan rennosti tää homma ;) Ystävällisin terveisin Matti Seppä vaihtoautot Oy Metro-Auto Ab AIRPORT Ohtolankatu 6 01510 Vantaa Puh. 010 615 2726 GSM 0500 415792 Fax 010 615 2790 matti.seppa@metroauto.fi www.metroauto.fi -----Alkuperäinen viesti----- Lähettäjä: Mika Kurkipää [mailto:mika.kurkipaa@kolumbus.fi] Lähetetty: 28. helmikuuta 2006 10:19 Vastaanottaja: 'Matti Seppä' Aihe: Webbi-myrsky Moro, Kuten todettiin alkoi hirveä vääntö aiheesta. Haluaisin julkaista allakäydyn meilivaihdon sellaisenaa jos sinulle sopii? T Mika -----Alkuperäinen viesti----- Lähettäjä: Mika Kurkipää [mailto:mika.kurkipaa@kolumbus.fi] Lähetetty: 27. helmikuuta 2006 14:57 Vastaanottaja: 'Matti Seppä' Kopio: 'timo.t.virtanen@kolumbus.fi' Aihe: VS: Vuosikokous väärää tietoa edellisessä meilissä. Moro Matti, Mun mielestä olisi sinänsä asiallista että ottaisit tehtävän vastaan. Ei tulis niin paljon puhetta ja vääntöä hommasta, kun nyt suurin osa jäsenistä on tietämättömiä tästä sinänsä turhasta hommasta. Kerhon etuahan tässä haetaan ja ajetaan. Jos pidetään uusi kokous niin riskinä on että hommaan tulee joku jolta ei onnistu ollenkaan. (Kun en jaksaisi kauheasti haalia porukkaa paikalle mahdollisten äänestysten vuoksi, mutta tietysti sen teen jos uusi kokous tulee ja niin varmaan tekevät valtakirjojen kerääjätkin ja siitäkös hauskaa tulee ja kerho kärsii.) Jos uusi kokous kuitekin pidetään niin Timo ajaa kyllä minua hommaan eikä itseään. (Lauantain jälkeen mun into kerhotoimintaan on aika matalalla, mutta voihan se jonkun päivän, viikon tai vuoden päästä palautua, mutta mietin vielä olisinko käytettävissä jos siihen mennään.) Joka tapauksessa vuoden 2006 puheenjohtaja saa varautua siihen että jäsenistöstä löytyy henkilöitä, jotka haluavat nähdä hallituksen kokousten pöytäkirjat ja käy tilinpäätöksen läpi tarkasti tulevalta vuodelta vaikkei niissä mitään sanomista olisikaan. Ja joka tapauksessa homman arvostelu vetäjää kohtaa (on se sitten kuka tahansa) lisääntyy. Soitellaan illansuussa, kun työt vähän helpottaa ja jutellaan aiheesta. T Mika -----Alkuperäinen viesti----- Lähettäjä: Matti Seppä [mailto:Matti.Seppa@metroauto.fi] Lähetetty: 27. helmikuuta 2006 14:15 Vastaanottaja: 'Mika Kurkipää' Aihe: VS: Vuosikokous väärää tietoa edellisessä meilissä. Kyllä mä vetäydyn , olen pahoillani. Joudutte sitten pitämään uuden kokouksen. Harkittuani asiaa , en ole enää ehdolla siinä kokouksessa.Joten taitaa sitten Timppa olla uusi pj. Ystävällisin terveisin Matti Seppä vaihtoautot Oy Metro-Auto Ab AIRPORT Ohtolankatu 6 01510 Vantaa Puh. 010 615 2726 GSM 0500 415792 Fax 010 615 2790 matti.seppa@metroauto.fi www.metroauto.fi -----Alkuperäinen viesti----- Lähettäjä: Mika Kurkipää [mailto:mika.kurkipaa@kolumbus.fi] Lähetetty: 27. helmikuuta 2006 10:49 Vastaanottaja: 'Matti Seppä'; timo.t.virtanen@kolumbus.fi Aihe: Vuosikokous väärää tietoa edellisessä meilissä. Moro, Ei onnistu lain mukaan edes se sun vetäytyminen niin että varapuheenjohtaja jatkaisi. Jos tetäydyt niin tulee uusi kokous. Siellä koko homma menisi uusiksi enkä tiedä onko siinäkään kerhon yhteisen hyvän kannalta järkeä. Palataan kohta asiaan t Mika" |
Quote:
Kuinkakohan kovaa kalikka kalahtaa? |
Quote:
:scratch: ja minne :-\" tais mennä aika hiekkalaatikko meiningiks :-({|= jatketaan samalla hyvällä todetuksi linjalla vaan...:-\":-\":-\" mitään lisäilemättä......... |
Moi,
Mielestäni kerhon johtoon tarvitaan muutosta! Uusia henkilöitä, joilla on ideoita, kuinka kerhon toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää. Viesteistä päätellen moni on tyytymätön esim. jäsenmaksuun, jolla ei oikeistaan saa mitään vastinetta? Ehdotukseni olisi: 1. Jäsenien rekrytointi tehokkaammaksi. Akesta saa tiedot uusista Vette omistajista. 2. Jäsenkortilla alennuksia liikkeistä (Esim. RP, US-Parts, jne) 3. Paikkakuntakohtaiset vastaavat henkilöt? Nyt näyttäisi, että tämä Finnshark toimii paremmin, kuin klubi. Esimerkkinä voisin mainita Espoon LunchMeetinginit. Ne ovat syntyneet tämän paikan kautta. Toisaalta esim. Finnshark pikkujoulut, pari kertaa pidetty, oliko kerho mukana näissä? Mitä olen kuullut, että jopa asianajaja on otettu mukaan vuosikokouksen laillisuuden vuoksi, jonkun toimesta on asiatonta, mielestäni!!!!! Se, että harrastan Vetellä ajelua, ei tarvitse mitään kerhoa! Mutta toisaalta on kiva pitää yhteyttä samanmielisien henkilöiden kanssa. Finnsharkin kautta itse olen saanut uusia ystäviä. Tämä on mielestäni ainakin Fs:lle pelkästään plussaa. Rakentavin terveisin, Masa |
Quote:
No tässä yksi ääni paskakasalle lisää.. Aikoinaan tuli jättäydyttyä kerhon ulkopuolelle suurelta osin siksi että mukana oli tyyppejä jotka kuvitteli pyhällä corvetella ajelemisen luu ulkona(onko muuten yhdys_sana?) olevan jokin suurikin status. Kyllä hävetti medella letkan mukana ympäri espaa.. Jos keskiverto vette on saman hintainen kuin uusi corolla hyvillä varusteilla ei sitä kannata statuksen takia pitää. Ja omista autoistani -ja varsinkin nykyisestä- voin sanoa että ovat olleet kyllä melkoisia paskahuusseja. Mutta harrasteautoina,puuhailun kohteina ja hyvien vibojen lähteinä täysiä kymppejä. Ja mitä tulee omasta mielestä just siihen kaikista hauskimpaan osioon eli itse harrastamiseen.Uskallan väittää että ilman GJ:n ja Finnsharkin täysin pyyteetöntä valtavaa duunia suomen kaikkien vetteharrastajien (niin omistajien kuin (HUOM:)tulevienkin!!!!!) hyväksi olisi moni projekti jäänyt tekemättä ja monet hyvät jutut,vinkit,tapaamiset pitämättä. Miettikää:Kaikki tämä ilmaiseksi jokaisen meidän hyväksi. Niin onko todella kenelläkään "varaa" jyrätä tälläistä energialatausta politikoinnin takia??Nyt ei kannata tosiaan repiä tätä jengiä kahti kun ollaan näin hyvällä mallilla pitkästä aikaa. Hyvä muistaa tulevaisuutta ajatellen ettei kukaan jaksa pyhällä hengellä ikuisesti-mitäs sitten jos finnshark team tapaa unelmien ludmilat ja muuttaa siperiaan vetämään paikallista lada divisionaa? Voi tulla aika hiljaista tällä saitilla kun ensimmäisen kerran serveri jytkähtää. Tulevaisuudessa suosittelisinkin jotain jäsen maksua tännekkin. Eiköhän totutulla linjalla käviämäärät jatka kasvua ja uutta pokaa innostu veteistä :) |
Kun mä olin snadi, niin oli vain yksi pomo - Urho Kekkonen.
Mutta silloin oli asiat muutenkin mallillaan suomessa. (Anteeksi tyhmä välikirjoitukseni "vakavaan" aiheeseen) |
Quote:
Jos jäsenmaksu 2-3x kertaistuu.. Kertaistuuko myös tarjonta ja tapahtumat.. Ja miten moni esim pohjoisen jäsen jää pois kerhosta. Ei hintoja normaalisti koroteta moninkertaiseksi.. tai ainakin perustelu saa olla kohtuullisen hyvä. |
Herrat Hyvät!
En tunne tämän hässäkän taustoja muuten kun näistä foorumin viesteistä. Mieliä on pahoitettu ilmeisesti puolin jos toisin. Päähenkilöiksi (osin tahtomattaan ?) joutuneet Seppä ja Kurkipää näyttävät yhdessä esimerkkiä homman sovittelussa, otetaan me muut siitä mallia. Mielipiteiden tuulettaminen on paikallaan, mutta jätetään itsellemme optio myös eripuran sopimiseen. Olen omistanut vetteni 16 vuotta. Alkuvaiheessa se oli aika pyhä lehmä. Vuosien varrella glooria on rapissut, mutta ei se ole vähentänyt arvostusta autoa tai merkkiä kohtaan. Varaan silti oikeuden käyttää autostani nimitystä paskakasa, vessa, kuttaperkkapulkka tms. |
Meikäläinen ei voi tuohon henkilöpolitiikkaan puuttua kun ei tyyppejä silleen tunne. Kuitenkin todellakin tuossa aikaisemmin mainitut tapahtumien parantelu, jäsenistön kasvatus AKE:n avulla vaikka "mainos postii" ja jäsenmaksun korotus ovat aiheellisia juttuja minusta.
Jos tätä yhteishenkeä alettaisiin nyt parantaa ja selvittää kuluva vuoden aikana kerhoilaisten toiveet ja parannusehdotukset ylös niin vois homma olla kohdillaan. Ja voishan sitä miettii et miten noita jäsenmaksuja muokkaus koska ei mua haittaa jos kerho järkkäis vaikka 4kpl ratapäivät tai dyno-päivät yhdet etelässä sit itä, pohjoinen ja länsi erikseen eli kaikille jotain ja jos oikein himottaa niin kyllähän sitä kauemmaksikin ajaa jos siltä tuntuu. Ja silloin kaikki otetaan huomioon eli ei todellakaan uusimaa mikään ainut paikka ole. Jotenkin jos kerhon saisi tiivimmäksi niin klubin jäsenkortin hyötyjäkin voisi ajaa paremmin jos tietäisi että porukkaa on sen takana. En tarkoita että meillä mitkään pyhätlehmät olisikaan, mutta kuitenkin hiukan mainosarvoa on enemmän jos verrataan johonkin club corollaan. Esimerkiksi jos kunnon tiiviin kerhotoimimman saa niin sitähän voi thedä helposti jotain yritys yhteistyötä tai hyväntekväisyys juttuja (esim. Rokan järkkäämä tapahtuma) kaikkea tuollaista. Eli vaikka ei mitään supermahtavaa kulta-ruotsi meininkii:) niin silti voidaan me suomessa hyvääkin meininkii saada aikaiseksi ja onhan kerho tosi hyvää jälkeä saanut näilläkin resursseilla. Ja vielä pakko puolustaa korkeempaa jäsenmaksua myös tämän palstan tukemiseen kulujen osalta niin kyllä mulla tonneja paloi viimekin vuonna hurjasti autoihin niin vaikka menis 100euroo kerhoon niin jos sillä saa paljon kaikkea niin ei silloin ole paha ollenkaan. Et silleen..:) |
Quote:
Jos hinnat tulee liian huimiksi niin eihän tota jäsenmaksua enää viitsi maksaa:wink: Ainakin jos ei kuitenkaan pääse paikan päälle. Ja rata-päivätkin sais varmaan viettää katsomon puolella...C1:wink: |
Quote:
Mitä.. Vastahan MIC4-90 oli nelinkertaistamassa jäsenmaksua.. :D Mitä tuohon rataan ja kiihdyttelyyn tulee, niin moni ei nyttenkään radalla aja. Ahvenistoa ehkä aristellaan syystäkin. Kiva noissa silti on käydä katselemassa.. Kaikenlaista uutta kuulemmahan on viritteellä ja osa tapahtumista voisi mennä ihan omakustannehinnalla, ilman että jäsenmaksuun puututaan. En tiedä, miten suuriosa rahoituksesta tulee sponsoreilta, esim kesätapahtumassa.. 25e:lle saa jokatapauksessa paljon vastinetta. |
Tietysti jäsenmaksun korotuksella saisi lisää rahaa käytettäväksi tapahtumiin, mutta lieveilmiönä saattaa tulla se että osa jättäytyy clubista pois ja lopputulos voi olla ettei tule enempää rahaa käytettäväksi tapahtumiin.
Parempihan kuitenkin olisi että jäsenmäärä kasvaisi, eikä pienenisi :) Tapahtumiin tietysti tarvitaan aina henkilö(itä) jotka sen järjestävät ja käyttävät omaa aikaansa tapahtuman mahdollistamiseksi.. Nämä on omia ajatuksiani ja perustuu siihen n. 6 vuoteen jonka aikaa olen ollut clubin jäsen. Tapahtumajärjestelyissä on jonkin verran tullut oltua mukana, mutta varmasti olisi vielä paljon enemmänkin annettavaa :) Mukavaa kuitenkin on ollut olla toiminnassa mukana. |
Tästä jäsenmaksun korotus jutusta kumpuaa esiin aika selvästi eräs Suomalainen piirre...
"tosi törkeetä, mä en ehtinnyt mukaan kaikkiin tapahtumiin, nyt ne pitää hauskaa MUN RAHOILLA" Niin ja näin hän ne korkeemmat maksut olisi tarkoitus budjetoida... "tuplataan jäsenmaksu niin saadaan kaks kertaa enemmän tapahtumia" Hoh, hoijaa.... Sitten asiaa...Jos jäsenmaksu nousisi esim 80,-€ /vuosi niin EI SE RAHA TEILTÄ POIS OLE!!!...Sillähän järjestetään TEIDÄN hyväksi kaikkea mahdollista, ja jos rahaa jäisi vaikka säästöön niin aina parempi! 80,-€/ Vuosi on päivää kohden noin 22 centtiä!!! HALOO!! Ja mitä tulee asuinpaikkakuntaan niin esim SubaruClubissa "pohjoisen miehet" järjestävät omat pikkujoulut/ratapäivät ym tapahtumat kerhon piikkiin, toki kaikkiin tapahtumiin ovat kaikki tervetulleita...nämähän ovat vain järjestelykysymyksiä. Itse olen tukennut kuntani moottorikerhoa jäsenmaksuilla kohta 20-vuotta vaikka en ole käynnyt kuin muutamalla junnujen ajoileirillä, ei ole tullut mieleenkään että siellä ne on jo vuosia mässäilleet MUN rahoilla...mässäilkööt, kunhan puitteet harrastaa kasvaa ja komistuu. Täähän on vähän niin kuin junnuna kaljakorin kimppa ostos, tapellaan siitä kuinka monta bissee kukin on korista jo ottannut...eiköhän se tänäpäivänä mene niin että ostetaan niin monta koria että kaikille varmaan riittää niin ei tarvii alkaa itkemään, *******!! |
En tarkoita että sitä tarvii huimasti nostaa, mutta meinaan sillä ettei joku korotus voi olla kenellekkään mikään syy.
En tiedä sitten muista, mutta en kyllä halua kuulua kerhoon jossa ainut asia on olla joku kannatusjäsen. Eli itse maksan vaikka 50 euroa ja saan lisää valinnan varaa juttuihin kun että maksan 25euroa ja saan muutaman asian. Sitten yksi asia miksi porukat murehtii et jos porukkaa lähtee clubista menee? Jos jollekkin tän "halvan" harrastamisen lisäksi joku kerhomaksu on liikaa eikä rata tai muut jutut kiinnosta niin miksi sitten olla kerhossa? Eli eikö ole parempi sitten olla kerho 50 jäsenellä ja kaikki on oikeasti kiinnostunut asiasta? Tällä hetkellä porukat on veivannut täysin talkoo mielessä näitä sivuja käsittääkseni ja myös kerhon asioiden hoitoa jollain pulla kahvien hinnalla. Meinaan jos kaikki vinkuu ja valittaa ja haluaa muutoksia eikä kenelläkään ei ole aikaa asioiden hoitoon niin onko sitten tämä nykyinen homma toiminut loistavasti?? Kuhan tässä ideoita heittelen ilmaan ennenkuin tämä keskustelu laantuu ja sitten taas jatketaan entiseen malliin. |
| All times are GMT +3. The time now is 12:45. |