FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Club Corvette of Finland > Kerhokeskustelut
User Name
Password

Kerhokeskustelut Keskustelua kerhoon liittyvistä asioista ja kuulumisista.

Reply

Thread Tools
Old 28.02.2006, 00:39
groovyjay's Avatar
groovyjay

Avoin kirje kaikille CCoF ihmisille...

Viime Lauantaina Malmin Lentoaseman ravintola Hopeasiivessä pidetty CCoF:n vuosikokous on saanut jo lähes tulkoon naurettavat mittasuhteet.

Vuosikokouksessa aina käsitellään edellisen vuoden tapahtumat ja katsotaan tulevaan kauteen. Tämän lisäksi äänestetään puheenjohtaja ja hallitus.

Tällä kertaa ehdokkaita oli 2, istuva PJ M. Kurkipää ja toisena ehdolla oli Matti Seppä, joka oli valtuuttanut minut edustamaan itseään valtakirjalla kokouksessa, koska itse valitettavasti työkiireiden takia joutui jättäytymään pois.

Paikalla olleista äänet menivät Matti Seppä 8 ja M. Kurkipää 7 ääntä. Osa CCoF:n jäsenistä olivat oma aloitteisesti myös jättäneet valtakirjan paikallaolijoille ja nämä äänet laskettiin myös Sepälle. Lopullinen äänestys taisi mennä 13-7? Joka tapauksessa äänet menivät jo paikalla olijoiden puolesta Sepällä, eli mikä kohta oli epäselvä?

Vaikka äänen antaminen on yleensä vaalisalaisuus, niin voin avoimesti sanoa äänestäneeni Matti Seppää. Syyni eivät olleet millään tavalla sidoksissa henkilökemiaan tai maantieteelliseen sijaintiin. Matti on taas intoa täynnä ja kovasti puhkunut intoa kehittää taas Corvette touhua eteen päin. En muista edellisen/nykyisen/tulevan PJ:n esitelleen itseään tällä CCoF:n palstaa koskevalla palstalla kertaakaan. Matti osoitti heti olevansa valmis ja kiinnostunut ottamaan PJ:n tehtävät haltuun:

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2913

Itse olen seurannut CCoF:n toimintaa melkein alusta asti ja nyt on ollut mielestäni menossa pienoinen taantuma CCoF:n toiminnassa (ei taloudellisesti), vaikka ei eletä mitään lama-aikaa vaan uusia Corvetteja rantautuu Suomeen tasaiseen tahtiin, Clubin jäsenistö ei kasva mitenkään hirveää vauhtia. Uusia tapahtumia ei hirveästi jakseta yrittää ja CCoF:n sivustokaan ei oikeastaan hirveästi palvele aavemaisella olemassa olollaan.

Oma näkemys CCoF:n toiminnasta on se, että sen tulisi kehittyä tai ainakin pyrkiä kehittymään vuosi vuodelta. Uusien jäsenien värväys toisi Clubin kassaan lisää hyvää ja tätä hyvää voitaisiin käyttää kaikkien jäsenien mielenkiinnon lisäämiseen. Meinasin itse kuolla nauruun kun sain taas Clubin vuotuisen toimintasuunnitelmaan, sama kopio on tainnut päivämääriä vaihtamalla olla jo pari vuotta käytössä.

Eräs tälläkin palstalla Clubin puolesta kommentoinut henkilö piti palopuheen PJ äänestyksen jälkeen, jossa hän painoitti kovasti miten CCoF:n hallitukseen ei tulla vaan sen takia, että se on Corvette hallitus ja on kivaa sanoa kuuluvansa CCoF:n hallitukseen. Heti tämän perään pidettiin hallituksen valinta, jossa osa paikalla olleista ehdoitti M.Kurkipäätä hallitukseen. M. Kurkipää totesi, ettei ole kiinnostunut jatkamaan hallituksessa, ellei saa toimia puheenjohtajana. Tämä jos mikä kuvastaa minusta sitä, että entinen/nykyinen/tuleva puheenjohtaja on nimeenomaan vain ja ainoastaan ollut kiinnostunut olemaan CORVETTE CLUBIN puheenjohtaja. Jos kaveria olisi CCoF:n toiminta oikeasti pätkääkään kiinnostanut, olisi hän varmasti halunnut jatkaa hallituksen toiminnassa mukana ja vaikuttaa sitä kautta sen toimintaan ja kehitykseen.

Eli syyt minkä takia itse äänestin ketä äänestin on se, että itse tahtoisin nähdä CCoF:n nousevan uuteen kukoistukseen, missä koko hallitus näkee oikeasti vaivaa siihen, että mietitään miten saadaan uusia jäseniä ja etenkin ne vanhat pysymään. Eräästä huumorin kukkasesta johtuen minut äänestettiin CCoF:n kokouksessa hallituksen jäseneksi, olin jo todella innostunut ja motivoitunut tuomaan omia ideoitani esille ja olemaan mukana CCoF:n kehittämisessä siihen suuntaan, että se palvelisi paremmin myös Corvette kuskeja, jotka eivät satu asumaan Helsingin ydin keskustassa tai Tampereen keskustassa. Ideoita ja motivaatiota olisi ollut vaikka kuinka paljon.

Minulle Corvette ei todellakaan ole minkään maailman status symboli, sen verran kauan on tullut jo näiden paskakasojen kanssa tullut juhlittua, että hyvä jos kehtaa sanoa omistavansa kyseisen katiskan julkisella paikalla.
Koska tämä CCoF toiminta on osalle se henkireikä sen takia, että ollaan CCoF:n hallituksessa niin jättäydyn myös pois CCoF:n hallituksesta ja jäsenyyttä en tule uusimaan enää tänä vuonna yllämainituista syistä.

Toivotan koko CCoF:n entiselle/nykyiselle/tulevalla hallitukselle pelkkää vauhdikasta tulevaisuutta ja toivon näkeväni sen entistä ehompana taas tulevaisuudessa.

Groovyjay
28.2.2006
Earth
Reply With Quote
Old 28.02.2006, 00:56
el mako's Avatar
el mako el mako is offline
Vakiokävijä

el mako on oikealla tiellä
Niin tarkoituksena oli ja on kehittää kerhontoimintää, ei junnata paikoillaan kuten nyt on ollut havaittavissa!

Nähtävästi häviäminen ei edelleenkään ole helppoa...

- Zora Arkus-Duntov -
Reply With Quote
Old 28.02.2006, 07:55
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Pelkkää asiaa! Hyvä GJ. Tässä olen seuraillut samaa kaikin puolin mitä sä tossa kertoilitkin vaikka nyt en ole vielä virallinen clubilainen, niin tietysti ei ole varaa sanoa mistää clubiin liittyvästä yhtään mitään mutta kaikki on ihan tarkalleen noin mitä sanoit.
Old 28.02.2006, 09:03
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by corvette63
Pelkkää asiaa! Hyvä GJ. Tässä olen seuraillut samaa kaikin puolin mitä sä tossa kertoilitkin vaikka nyt en ole vielä virallinen clubilainen, niin tietysti ei ole varaa sanoa mistää clubiin liittyvästä yhtään mitään mutta kaikki on ihan tarkalleen noin mitä sanoit.
Valitettavasti "joudun" olemaan GJn kanssa täysin samaa mieltä!
Matilla ja Janilla tuntuisi mun käsityksen mukaan olemaan kiinnostusta ja innostusta kehittää kerhon toimintaa(ja tätä ainakin itse olen kaivannut).
Old 28.02.2006, 09:14
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire

Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääMacho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Mielestäni noi "aavesivut" vois integroida tänne jollain tapaa.
Old 28.02.2006, 09:16
red89's Avatar
red89 red89 is offline
Aktivisti

red89 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Macho
Mielestäni noi "aavesivut" vois integroida tänne jollain tapaa.

Joo niinhän voisi,ja ainakin noita sivuja täytyis uudistaa aika paljon!!
Reply With Quote
Old 28.02.2006, 09:19
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!

KTM tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Otetaan faktat: en ollut kokouksessa ja en ole ollut klubin tapahtumissa mukana pariin vuoteen. Väitän tuntevani Masan ja Mikan molemmat hyvin, eli ei lukkarinrakkautta kumpaankaan suuntaan.

Varsinainen asia: Ennen kuin alotetaan repimään kaikki halki keskustelupalstalla, niin muistakaa se kuinka laaja lukijamäärä näillä viesteillä on. Vaikka toisten mielestä kerho olisi ok ja toisten mielestä lähinnä tilaa kuvaa Breshneviläinen seisahtuneisuus niin nyt tällä hetkellä julkinen kuva kerhosta tulee voimakkaimmin esille Finnshark palstalla. Toivottavasti tämä ei etene siihen suuntaan kuin SAHK:n keskustelupalstalla heidän keskutelut SAHK:n toimista ovat edenneet. Siellä lukee suoraan, että Puukkoa tulee selkään sarjatulella. Tämä antaa naurettavan kuvan järjestön toiminnasta ja hillitön taistelu sanansäilää kalistelemalla kaivaisi vain Club Corvette of Finland ry:n uskottavuutta.

Janin kuvauksen mukaan peli on selvä Masa 13 - Mika 7. Nyt ei ole muuta mahdollisuutta edetä kuin Masa ottaa ruori käteen ja alkaa ohjaamaan. Minä lukisin mielelläni ajatuksia miten kerhoa olisi tarkoitus kehittää? Tavoite ei ole helppo koska uuden luominen ja ylöstunkkaaminen järjestötoiminnassa on hillitön työmaa. Ei siis tekemätön paikka, mutta aikaa palaa. I been there and also done it ja sen jälkeen kun se vuosien projekti kaverin kanssa (+ erittäin hyvä johtokunta) selvitettiin on ollut hienoa olla pitkään nenää kaivava rivijäsen tuossa yhdistyksessä.

Eli tunteiden paloa pitää järjestötoiminassa olla, mutta kaikkien tulisi ohjata se kuumuus samaan maaliin eikä polttaa toisiaan yhdistystä karrelle. Koska ilmeisesti leirejä on nyt kaksi, niin tuo edellinen vihje on suunnattu kumallekkin ryhmälle.
Reply With Quote
Old 28.02.2006, 09:34
Timppa's Avatar
Timppa Timppa is offline
Tulokas

Timppa on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Viime Lauantaina Malmin Lentoaseman ravintola Hopeasiivessä pidetty CCoF:n vuosikokous on saanut jo lähes tulkoon naurettavat mittasuhteet.

Vuosikokouksessa aina käsitellään edellisen vuoden tapahtumat ja katsotaan tulevaan kauteen. Tämän lisäksi äänestetään puheenjohtaja ja hallitus.

Tällä kertaa ehdokkaita oli 2, istuva PJ M. Kurkipää ja toisena ehdolla oli Matti Seppä, joka oli valtuuttanut minut edustamaan itseään valtakirjalla kokouksessa, koska itse valitettavasti työkiireiden takia joutui jättäytymään pois.

Paikalla olleista äänet menivät Matti Seppä 8 ja M. Kurkipää 7 ääntä. Osa CCoF:n jäsenistä olivat oma aloitteisesti myös jättäneet valtakirjan paikallaolijoille ja nämä äänet laskettiin myös Sepälle. Lopullinen äänestys taisi mennä 13-7? Joka tapauksessa äänet menivät jo paikalla olijoiden puolesta Sepällä, eli mikä kohta oli epäselvä?

Vaikka äänen antaminen on yleensä vaalisalaisuus, niin voin avoimesti sanoa äänestäneeni Matti Seppää. Syyni eivät olleet millään tavalla sidoksissa henkilökemiaan tai maantieteelliseen sijaintiin. Matti on taas intoa täynnä ja kovasti puhkunut intoa kehittää taas Corvette touhua eteen päin. En muista edellisen/nykyisen/tulevan PJ:n esitelleen itseään tällä CCoF:n palstaa koskevalla palstalla kertaakaan. Matti osoitti heti olevansa valmis ja kiinnostunut ottamaan PJ:n tehtävät haltuun:

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2913

Itse olen seurannut CCoF:n toimintaa melkein alusta asti ja nyt on ollut mielestäni menossa pienoinen taantuma CCoF:n toiminnassa (ei taloudellisesti), vaikka ei eletä mitään lama-aikaa vaan uusia Corvetteja rantautuu Suomeen tasaiseen tahtiin, Clubin jäsenistö ei kasva mitenkään hirveää vauhtia. Uusia tapahtumia ei hirveästi jakseta yrittää ja CCoF:n sivustokaan ei oikeastaan hirveästi palvele aavemaisella olemassa olollaan.

Oma näkemys CCoF:n toiminnasta on se, että sen tulisi kehittyä tai ainakin pyrkiä kehittymään vuosi vuodelta. Uusien jäsenien värväys toisi Clubin kassaan lisää hyvää ja tätä hyvää voitaisiin käyttää kaikkien jäsenien mielenkiinnon lisäämiseen. Meinasin itse kuolla nauruun kun sain taas Clubin vuotuisen toimintasuunnitelmaan, sama kopio on tainnut päivämääriä vaihtamalla olla jo pari vuotta käytössä.

Eräs tälläkin palstalla Clubin puolesta kommentoinut henkilö piti palopuheen PJ äänestyksen jälkeen, jossa hän painoitti kovasti miten CCoF:n hallitukseen ei tulla vaan sen takia, että se on Corvette hallitus ja on kivaa sanoa kuuluvansa CCoF:n hallitukseen. Heti tämän perään pidettiin hallituksen valinta, jossa osa paikalla olleista ehdoitti M.Kurkipäätä hallitukseen. M. Kurkipää totesi, ettei ole kiinnostunut jatkamaan hallituksessa, ellei saa toimia puheenjohtajana. Tämä jos mikä kuvastaa minusta sitä, että entinen/nykyinen/tuleva puheenjohtaja on nimeenomaan vain ja ainoastaan ollut kiinnostunut olemaan CORVETTE CLUBIN puheenjohtaja. Jos kaveria olisi CCoF:n toiminta oikeasti pätkääkään kiinnostanut, olisi hän varmasti halunnut jatkaa hallituksen toiminnassa mukana ja vaikuttaa sitä kautta sen toimintaan ja kehitykseen.

Eli syyt minkä takia itse äänestin ketä äänestin on se, että itse tahtoisin nähdä CCoF:n nousevan uuteen kukoistukseen, missä koko hallitus näkee oikeasti vaivaa siihen, että mietitään miten saadaan uusia jäseniä ja etenkin ne vanhat pysymään. Eräästä huumorin kukkasesta johtuen minut äänestettiin CCoF:n kokouksessa hallituksen jäseneksi, olin jo todella innostunut ja motivoitunut tuomaan omia ideoitani esille ja olemaan mukana CCoF:n kehittämisessä siihen suuntaan, että se palvelisi paremmin myös Corvette kuskeja, jotka eivät satu asumaan Helsingin ydin keskustassa tai Tampereen keskustassa. Ideoita ja motivaatiota olisi ollut vaikka kuinka paljon.

Minulle Corvette ei todellakaan ole minkään maailman status symboli, sen verran kauan on tullut jo näiden paskakasojen kanssa tullut juhlittua, että hyvä jos kehtaa sanoa omistavansa kyseisen katiskan julkisella paikalla.
Koska tämä CCoF toiminta on osalle se henkireikä sen takia, että ollaan CCoF:n hallituksessa niin jättäydyn myös pois CCoF:n hallituksesta ja jäsenyyttä en tule uusimaan enää tänä vuonna yllämainituista syistä.

Toivotan koko CCoF:n entiselle/nykyiselle/tulevalla hallitukselle pelkkää vauhdikasta tulevaisuutta ja toivon näkeväni sen entistä ehompana taas tulevaisuudessa.

Groovyjay
28.2.2006
Earth
Henkilö joka nimittelee Corvettea "paskakasaksi",(edes puolileikillään) on todellakin väärässä kerhossa mukana.
Old 28.02.2006, 10:00
Paakari's Avatar
Paakari Paakari is offline
Konkari

Paakari on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Timppa
Henkilö joka nimittelee Corvettea "paskakasaksi",(edes puolileikillään) on todellakin väärässä kerhossa mukana.

Ja oliko toi ainoa kommenttisi ko asiaan

Nyt on joillakin jumalattoman suuret herneet väärässä kolossa. Toivotaan nyt kuitenkin niin, ettei tänne pieneen Suomeen muodostu kahta Corvette-kerhoa.

Voisko joku kertoa puhtaalla omallatunnolla, että mikä M.Sepässä on nyt sellaista joka ei kelpaa(vai eikö uskalleta lausua ääneen).
No, annetaan aamusumun laskeutua ja katsotaan sitten auringonnousua.

-Hannu
Old 28.02.2006, 10:07
heimo huima's Avatar
heimo huima heimo huima is offline
Konkari

heimo huima on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Timppa

Mistään mitään tietämättä.. Vaikka Corvette on ollut mulle haave 15v ja sainkin sen toteuttaa mitä parhaimmalla tavalla Callawayn ominaisuudessa.

Ei tämä auto kuitenkaan ole mikään pyhä lehmä joka pitäisi nostaa jalustalle,
"fiksujen" inssien suunnittelema ja sekalaisen köörin kasaama kulkuneuvo ,joka kumminkin on niin mukava kuin vain voi olla
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules