![]() |
Lisämittareita
Pitäisi suunnitella kahdelle mittarille paikkaa seefemman kabiiniin, mitenkäs arvoin asentajat ovat omansa toteuttaneet? Varmaankin A-pilariin on tarjolla valmiita satseja?
Puukiilaan (C4) tuli sorvattua alas shifterin eteen, mankun alle pari innovaten 19mm paksuja mittaria, air/fuel ja ahtopaine. Ne eivät ihan sektorissa ole mutta selvän niistä saa sieltäkin. Idea oli pitää ulkoasu (ja sisäasu) vakiona, sieltä noita mittareita ei heti bongaa. http://www.innovatemotorsports.com/products/xd16.php Samat mittarit varmaankin pitää seefemmaan asentaa, tai sitten ahtopaine ja bensanpaine. Olikos Pekka Berskeleellä A-pilarissa mittarita ?? |
Quote:
![]() Kuten kuvasta näkyy, ahdetulla Z06:lla ajaminen on yhtä tuskaa. Suoraansanottuna yhtä he......ä. Kyseessä lienee tämä "setti": https://www.aandacorvette.com/cart/s...p?MainCatID=15 Toi setti tulee aika lähelle rattia, ja jos oikein tosissaan ajaa sladissa ja tapahtuu jotain odottamatonta, voivat mittarit saada nyrkistä ohjaamon ollessa täynnä käsiä... :-) |
Quote:
Mä jätän tallin ovet auki, jos se Z06 on niin kamala, että sä haluut tuoda mulle sen säilytykseen;) |
Quote:
mutta eihän sun tallissa pitäny olla tilaa |
Quote:
Ei ookkaan, mutta tarpeen tullen on...;) Jos mulla ois 400m2 talli, niin sekin ois varmaan aina täynnä (ei autoja).. |
Quote:
Ai niin, sullehan ei taida kelvata kuin avoautot. No, onhan C5 Z06:sta avoversioitakin, ei tosin tehtaan jäljiltä. Muutosluvat varmaan järjestyisivät jopa Suomessa, pitäisiköhän jonain päivänä... :-) |
Quote:
![]() |
Quote:
Tollasta avo Z06:sta tuli viime kesänä Californiasssa ollessani tsekattua. Kyllä Z06:set ihan kovakattoisenakin kelpaa;) |
Kiitän linkistä, tuo A&A:n malli näyttää paljon asiallisemmalta kuin esim summitilta saatavat mallit. Ecklerssiltä taitaa löytyä myös tuo sama malli kuin A&A:lta. Nyt vielä mittareita valitsemaan/ihmettelemään...
|
Quote:
Ihan uteliaisuudesta kysyn; onks toi sun oma sivuprofiili? |
Quote:
Eiks toi ole Blues Brother 2006 leffasta ?? ;) |
Quote:
|
Jepjep. Aina jänskää kun joku pitkäaikainen nyyssihahmo saa kasvot.
Hehheh... Mickey-hiiren kasvot vielä kehiin :bball: |
Quote:
Mickeystä: lähettihän se joskus linkin jollekin rata-autosivulle, jossa sen pärstä oli näkyvillä. Itse en ole koskaan tavannut heppua. Mitäs nimimerkkiä itse käytit nyysseissä? (ei ole pakko vastata, ei tää mikään raastupa ole.) Newsseihin, tai "usenettiin", tai "nyysseihin", kirjoittelen vieläkin, tosin kovin harvoin. Kyseessä on kaukainen webbifoorumeita edeltänyt teknologia, joka toki on vieläkin voimissaan, mutta myös täynnä piratismia (vaikka mitäs siitä) ja on kokolailla kontrolloimaton ympäristö. Eräästä Finnshark-tarinasta olen maininnut sfnet.harrastus.autovanhukset -ryhmässä, johon tulee tänään taas päivitystä. |
Quote:
Joo, ne kuvat oon joskus nähnykkin. Aina Turkussen satamassa tulee vainoharhainen olo; onkohan se toi, tai ehken toi...;) Tosin taitaa ajaa rekkaa tms. nykyisin. Omasta toisesta nimestä ja mutsin tyttönimestä rakennetulla aliaksella on joskus tullut kinattua Mikin kanssa jostain. Lähinnä R32 GT-R:n kestävyydestä muistaakseni ja Grand Nationalin jormakkuudesta Typhoonin nähden. Jaa niin juu ja HH:n kanssa R32-laatikon paremmuudesta R33-lodjuun verrattuna. Sivusta seuraajana on tullut roikuttua nyysseissä aika kauan. Vasta viime vuosina jotain tullut itsekin kirjailtua. |
Quote:
Kohtahan niitä myydään Rodeo Drivellä "must have" muotituotteena;) |
| All times are GMT +3. The time now is 00:25. |