![]() |
C5/C6 käsijarru systeemi?
Hei onko kukaan avannut omasta C5sta käsijarruja vielä? Kiinnostaisi nähdä kuva takalevyn alta. Lähinnä millainen viritys se on. On tiedossa että pienet kengät siellä on mutta muuten pari yleiskuvaa.
|
Quote:
Mulla on takalevyt ji irti ja tarkoituksena säätää kässäri. Voin ottaa muutamat kuvat kun käyn viimeistään viikonloppuna tallilla. |
Quote:
Loistavaa!!!! |
2 Attachment(s)
Kävin nyt tallilla, tässä muutama kuva siitä kässärisysteemistä. Sano vaan jos tarviit lisää tarkempia kuvia jostain, voin nyt hyvin ottaa kun on noi levyt nyt pois. Niinkuin kuvista näkyy ni on vähän ruostetta, mutta keväällä sit kaikki jo kiiltää mullakin :-)
|
Kiitos Juha! Imuroitu talteen jo. Saatko millään kuvaa takapuolelta? No jos et saa ei haittaa. Alkoi näyttää sen verran mielenkiitoiselta (seuraavaa siirtoa jo tässä mieten..) että pitää ne yrittää hankia koko käikäle iipeistä tutkittavaksi.
Onko tossa nestesylinteri!?!? |
Quote:
Voin toki ottaa takaa kuvat, ja jos joudun irroittelee osia niin sit niistäkin. Tosin toi säätö pitäis hoitua ilman irroittelua. Mulla ei oo mitään tietoa mistään nestesylintereistä :-) Kerropa mikäs ja se on mistä ne yleensä löytyy (jos sellainen on), niin voin kyllä kattoa? |
Siis että toimiiko toi kässäri perinteisesti vaijerilla vai nestepaineella? Ihan kuin olisin nähnyt sylinterin tossa kenkien välissä ?
|
Mun mielestä ihan vaijerilla, koska ainakin sitä vaijeria mikä lähtee kahvasta voi kiristää/säätää. Mä en tosin sen ihmeemmin oo vielä perehtynyt tohon kässäriin, että voin olla väärässäkin.
|
Luulis olevan vaijerilla.En ole hydaraulisia vielä nähnyt vetessä
|
Quote:
|
Quote:
Vois kysyä, että mikä täällä ei sitten olisi laitonta?;) |
Quote:
|
Quote:
Sen takia mä pidänkin niin hirveesti Skoda Roomsterista, kun se on niiiin laiton;) Sorry OT:-\" |
Quote:
|
Quote:
Pahoitteluni valmiiksi kaikki C5 miehet ja naiset jos tämän paljastuksen myötä ensi yönä AKEn kommandot muiluttaa teidät ja vie kilvet mennessään |
Quote:
No sitten mä tuun noutamaan sinun C3:sta jarru heebelit ja isken ne paikoilleen C5:seen:rambo: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Niin, ja sillä ei voi vetää kässäri käännöksiä :lol: |
Quote:
|
Quote:
Tai Ford maasturit, jotka kaatui käännöksissä\\:D/ |
Ei hydraulinen tai sähköinen kässäri varsinaisesti ole kiellettyjä. Käsijarrun on oltava riippumaton muusta jarrujärjestelmästä, eli vaikka varsinaiseen jarrujärjestelmään tulisikin perustavaa laatua oleva ongelma niin silti käsijarrun pitää toimia.
|
Quote:
|
Quote:
Kiitos!!!! |
Quote:
Sitten vaan painellaan tyynen rauhallisesti kojelaudan seisontajarrunappia ja toivotaan parasta :D |
Quote:
|
Quote:
Tuota.... Ei silleen varmaan voi käydä.... Ei kun siinä kohtaa kun ei kumpikaan toimi, niin valitaan sopiva kiinteä este ja pysäytetään auto siihen. (Jalankulkija tai toinen auto ei ole kiinteä este) |
Quote:
|
Quote:
Kävin tänään taas tallilla, tuosta kässärisysteemistä ei oikein takaa saa mitään kuvaa. Siitä kässäristä ei takaa näy mitään, niin kauan kuin se on kiinni. |
Ok! No tääkin riittää. Tän topicin aikana tuli ameriikan höpölehti kotiin asti jossa oli juttua uudesta ssbc kässärisysteemista joka käyttää samaa systeemiä kuin C5/C6 . Se vaan vahvisti oman ajatuksen systeemin siirtämisestä johonkin muuhun...;)
![]() Eli tollasesta virityksestä ei tietenkään työnnetä americanjoelle +1000 buxii kun sen voi tehdä itse. |
| All times are GMT +3. The time now is 09:36. |