|
|
||||
|
||||
|
C5/C6 käsijarru systeemi?
Hei onko kukaan avannut omasta C5sta käsijarruja vielä? Kiinnostaisi nähdä kuva takalevyn alta. Lähinnä millainen viritys se on. On tiedossa että pienet kengät siellä on mutta muuten pari yleiskuvaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on takalevyt ji irti ja tarkoituksena säätää kässäri. Voin ottaa muutamat kuvat kun käyn viimeistään viikonloppuna tallilla.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Loistavaa!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Kävin nyt tallilla, tässä muutama kuva siitä kässärisysteemistä. Sano vaan jos tarviit lisää tarkempia kuvia jostain, voin nyt hyvin ottaa kun on noi levyt nyt pois. Niinkuin kuvista näkyy ni on vähän ruostetta, mutta keväällä sit kaikki jo kiiltää mullakin
|
||||
|
||||
|
Kiitos Juha! Imuroitu talteen jo. Saatko millään kuvaa takapuolelta? No jos et saa ei haittaa. Alkoi näyttää sen verran mielenkiitoiselta (seuraavaa siirtoa jo tässä mieten..) että pitää ne yrittää hankia koko käikäle iipeistä tutkittavaksi.
Onko tossa nestesylinteri!?!? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Voin toki ottaa takaa kuvat, ja jos joudun irroittelee osia niin sit niistäkin. Tosin toi säätö pitäis hoitua ilman irroittelua. Mulla ei oo mitään tietoa mistään nestesylintereistä
|
||||
|
||||
|
Siis että toimiiko toi kässäri perinteisesti vaijerilla vai nestepaineella? Ihan kuin olisin nähnyt sylinterin tossa kenkien välissä ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä ihan vaijerilla, koska ainakin sitä vaijeria mikä lähtee kahvasta voi kiristää/säätää. Mä en tosin sen ihmeemmin oo vielä perehtynyt tohon kässäriin, että voin olla väärässäkin.
|
||||
|
||||
|
Luulis olevan vaijerilla.En ole hydaraulisia vielä nähnyt vetessä
|
|
|
||||
|
||||