![]() |
LSX ja virranjakaja...
...puhumattakaan kaasuttimesta.
Tästä LSX-mosasta on tainnutkin olla jo puhetta jossain ketjussa, mutta vasta nyt hoksasin, että suorasytkä on hävinnyt ja virranjakaja on ilmestynyt kuvaan mukaan. Kuvitella. Mikähän on suositeltu kärkiväli? Moottori ei ole ihan halpa hankkia, siis miksi ihmeessä pitää käyttää kaasutinta ja virranjakajaa? En mä ymmärrä, mutta enhän mä ymmärrä paljon muutakaan tässä maailmassa. http://www.seriouswheels.com/cars/to...let-Camaro.htm ![]() |
Niin sitä on vaikea ymmärtää miksi joku haluaa savottaa noin hienon mosan.Tustalla täytyy olla pelko siitä kamalan ihmeellisestä ehvistä mille average bubba ei voi tehdä preerialla mitään. Mutta tossa koneessa taitaa olla kuitenkin "jakajaton" sytkä. Käsittääkseni vain coilpackit nipussa koneen takana.
|
Quote:
Kyllähän toi taitaa tosiaan olla "distributorless" |
Tää linkki on ollut esillä aiemminkin, mutta täällä siis testiä LSx eri imusarjoista ja läppärungoista:
http://www.tpis.com/plog/index.php?o...Id=14&blogId=1 Mukana myös tuo TPIS Spyder imusarja, ihan mielenkiintoisia testituloksia. |
Quote:
Sairaalloinen kiinnostus kaasutintekniikkaa kohtaan tai täydellinen ymmärtämättömyys ja kauhu sähköjä ja ruiskutekniikkaa kohtaan... Veikkaisin jälkimmäistä. Tai sit joku enemmän perusteltu mielikuvituksellinen syy, eli esim. jonkun kisaluokan pakkosäännökset käyttää kaasaria, mutta saa silti kipattua uudempaa generaatiota olevan alulohkon pohjille? |
Quote:
Noihan näkyy ryytyvän noi plenium tyypiset imusarjat tonne 500 kaakin kohdalle, ei virtaa ei. :-\\\ |
Quote:
|
Yks subjektiivinen asia tietysti on ulkonäkö, siis onhan toi näyttävämmän näköinen kuin orkkistyyliset ruiskuimusarjat! (Tietysti voishan ton toteuttaa ruiskulla ja tolla imarilla...)
|
En ole tota linkitettya juttua lukenut, enka siten tieda taustoja lainkaan, mutta onhan toi kone nyt harvinaisen tyylikas toteutus ulkonaollisesti. Aika factory look, me like.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Noteeraampa sittenkin, enhän mä edes lukenu tota juttua, olin vain 1000% varma ettei kukaan mitään TBI ruiskua sentään laita LS:n päälle
|
Kaasari+LSX = :thumbdow:
|
Quote:
|
Quote:
|
Lopettakaa nyt se amulaattorin ylistäminen, kohta jo raketit taas paukkuu ja vuosi on 2007, ei kannata sitä junaa missata, vaikka osalla näyttää parin vuosikymmenen lähijunat ohi pyyhkäisseen! :D
|
Ku mä en ole edes nähny sitä junaa :confused:
|
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:26. |