![]() |
Kaljat kylmänä Poriin!
Tässä ratkaisu jokaiselle joka murehtii miten saada bisset Porin meettiin kylmänä:
![]() |
Mulla on Electroluxin kylmälaukku jonka saa röökisytkäriin kytkettyä.
Kaljatölkit kun esijäähdyttää jääkaapissa ja panee boxiin hyrisemään niin ei tarvitse perillä vetää lämmintä bisukkaa. Mulla on akkukaapelit matkassa, koska tuo boxi vetää sähköä aika reippaasti, jos sitä kokopäivän pitää käynnissä ilman että välillä käyttää konetta. |
Quote:
siis melkein tämmönen |
UPS toi ei ookkaan sähköpeli
|
Mitähän katsastus setä sanois koukusta vettessä :?:
:D |
Quote:
Koukkuahan on saanut jo alkuperäisenäkin (vai dealer optiona?), mutta jos sen hyvin tukee oikeisiin paikkoihin niin tuskin katsastussedällä mitään sanomista olisi. Mutta miten maksimi vetokyky määritetään? Tulisiko siitä naurettava? Ja naurettava liian pieneen vai liian suureen suuntaan? :wink: |
Kattokaapa rekisteriotteesta kantavuus, sitten selviää. Veikkaan, että koukun saa laittaa muttei kärryä enää siihen kiinni :wink:
C4 Vettessä se on noin 150kg eli Suomessa autossa saa istua 2kpl 75 kiloisia ilman matkatavaroita tai normaali Suomalais-mies + kevyehkö kimuli - taas ilman laukkuja. Tuskin sinne saa enää mitään kärryjä laittaa roikkumaan vaikka se olisikin "normaalia" auton valmistusmaassa :wink: |
mutta eihän "normaali" autossakaan ole auton kokonaismassassa laskettu kärryä? Normaalistihan se menee että saa vetää samaa kokonaismassaa jarrullisena ja puolet siitä jarruttomana.
|
Quote:
Ainakin 77-81 löytyy RPO ZN1 "Trailer package"... |
joo vois sitten ruveta vaikka karavaanariks :) arghhhhhhh ei kiitos ja lämmin olut on ihan hyvää
|
Quote:
Joo, suomessa on ainakin yks 79 missä toi paketti on alunperin ollut, nykyään se vaan koristaa tallin seinää! :D |
Turussa punainen -79, jossa koukku edelleen paikalla.
|
Quote:
Onko sun? Hieno homma, on nimittäin nykyään aika harvinainen optio jos on tallessa! :!: |
Oma on. Black Bookin mukaan vuonna -79 1001 kpl
varustettu ZN1 Trailer Packagella. |
Jonkun vuosimallin (oliko se nyt -81) kohdalla luki Black Bookissa että ZN1 optio sisälsi Gymkhana jousituksen ja Heavy duty jäähdyttäjän, eli ei hassumpi optio vaikkei ikinä mitään meinaisi hinatakaan! Onko noissa teidän -79:ssa sama juttu?
|
Mun autossa on Gymkhana jousitus, mutta syyläristä
en tiedä onko jotenkin spesiaali. |
Vastataan nyt Groovyn puolesta sen verran että hänelläkin on -79:ssä ollut alunperin Gymkhana jousitus, mutta syylärijutun saa kertoa itse... :wink:
|
Quote:
Itse asiassa, en puhunut omasta 79:sta vaan eräästä punaisesta isolohkosta, joka oli mulle uus tuttavuus. Pitää otaa kuvia tosta vetokoukku hässäkästä! :D |
Voisko joku selittää mikä ero on orkkis ja heavy duty syylärin välillä.
350 laatikosta löytyy myös öljynlauhdutin jota tuskin oli tavallisessa mallissa. |
Vielä tuohon alkuperäiseen aiheeseen että, Kumman hyvältä se maistui vaikka olikin vähän lämpöistä :razz: :!:
|
Vetteni on C4 ja otteessa lukee: suurin sallittu paino jarrullisena 1590 kg ja jarruttomana 455 kg. Timo J.
|
Minun mielestä kärryn painoihin vaikuttaa auton omapaino, rakenteet ja moottorin koko, ainaskin nämä. Timo J
|
Quote:
Corvetteforumilla on keskustelua towing packagesta ja joku kertoili omasta autostaan näin: "Actually my 80 rolled off the line with the towing package, but by the time I got the car the hitch was gone a long time ago.The package included the heavy duty suspension and a heavy duty radiator which are still on the car. The radiator is HUGE, at least twice as thick as the stock one,and with the rear sway bar it really handles well." Eli ilmeisesti heavy duty syylari on vaan selvästi paksumpi kuin tavallinen. Syylarin sisään rtakennettu öljynlauhdutin on munkin -72:ssa vaikka onkin ihan perusmalli. |
| All times are GMT +3. The time now is 07:46. |