![]() |
Corvette Concept Cars
Jep ,tuon JIM tv:n dokkarin innoittamana löyty tällaisia. :study: :D
Nää on varmaan jo tuttuja kaikille muille paitsi mulle , mut jospas sais kaikki concept:it tänne ihmeteltäviksi. Puuttuvia malleja tai muita kuvia näistä saapi lisäillä sitten perään ...... :bounce: lähde: http://www.netcarshow.com/search.htm?q=corvette Chevrolet Stingray Racer Concept (1959) ![]() ![]() Chevrolet Corvette Mako Shark Concept (1961) ![]() Chevrolet Corvette Manta Ray Concept (1965) ![]() Chevrolet Aerovette (1973) ![]() Chevrolet Corvette Indy Concept Car (1986) ![]() Chevrolet Corvette CERV III Concept (1990) ![]() Chevrolet Corvette Sting Ray III Concept (1991) ![]() :salut: :D |
Corvette Super Sport 1957
![]() |
XP-700
XP rotary ja Muita protoja ja täältäkin löytyy. Tää on miun mielestä hienoin. ![]() |
Quote:
:thumrigh: ompa hienoja :D |
Siis puukiilan muotoilu jo vuonna 1973 ???
![]() |
hyvä ettei se tuohon kuosiin jäänyt, varsinkin takaosasta tuli mieleen volkkariporsse
![]() |
Quote:
Toivottavasti en nyt muistele omiani, mutta mun käsitys on että C4:n piti tulla ulos jo paljon ennemmin kuin se oikeasti tuli... Siis vuosia aiemmin kuin mitä se nyt tuli ulos ns. vajaan vuoden myöhässä. Mulla tuosta perästä mieleen myös RX7 Mazda. ;) |
Muistelisin samaa finnsharkin kanssa.
Jossain kirjassa oli kuva vuodelta -79 ja korimalli oli todella lähellä C4 tuotantomallia. Pitää kaivella jos kuva löytys. |
Quote:
|
Car Show Corvette Concept Cars
|
Quote:
|
Onkohan noita säilyny montaa tai onko ees tehty montaa. Ois aika hieno kyllä joku tommonen konseptiauto vaikkapa aerovette.
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:25. |