|
|
||||
|
||||
|
Jep ,tuon JIM tv:n dokkarin innoittamana löyty tällaisia.
Nää on varmaan jo tuttuja kaikille muille paitsi mulle , mut jospas sais kaikki concept:it tänne ihmeteltäviksi. Puuttuvia malleja tai muita kuvia näistä saapi lisäillä sitten perään ...... lähde: http://www.netcarshow.com/search.htm?q=corvette Chevrolet Stingray Racer Concept (1959) ![]() ![]() Chevrolet Corvette Mako Shark Concept (1961) ![]() Chevrolet Corvette Manta Ray Concept (1965) ![]() Chevrolet Aerovette (1973) ![]() Chevrolet Corvette Indy Concept Car (1986) ![]() Chevrolet Corvette CERV III Concept (1990) ![]() Chevrolet Corvette Sting Ray III Concept (1991) ![]()
|
||||
|
||||
|
Corvette Super Sport 1957
![]()
|
||||
|
||||
|
XP-700
XP rotary ja Muita protoja ja täältäkin löytyy. Tää on miun mielestä hienoin. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Siis puukiilan muotoilu jo vuonna 1973 ???
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
hyvä ettei se tuohon kuosiin jäänyt, varsinkin takaosasta tuli mieleen volkkariporsse
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toivottavasti en nyt muistele omiani, mutta mun käsitys on että C4:n piti tulla ulos jo paljon ennemmin kuin se oikeasti tuli... Siis vuosia aiemmin kuin mitä se nyt tuli ulos ns. vajaan vuoden myöhässä. Mulla tuosta perästä mieleen myös RX7 Mazda.
|
||||
|
||||
|
Muistelisin samaa finnsharkin kanssa.
Jossain kirjassa oli kuva vuodelta -79 ja korimalli oli todella lähellä C4 tuotantomallia. Pitää kaivella jos kuva löytys.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Car Show Corvette Concept Cars