FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ylihärmästä kuvia (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=711)

Finnshark 19.08.2004 14:57

Ylihärmästä kuvia

MikkoM laittoi kuvia Ylihärmästä pidetystä cruisingista. Kuvat löytyvät nyt Galleria osiosta. Paikalla oli muutama mielenkiintoinen auto! Mikko kertoo varmaankin itse hiukan lisää tapahtumasta! :cool:

Muistaako joku muu tämän auton? Hienoa että on vielä samassa kunnossa kuin aikoinaankin oli! :cool:

MikkoM 19.08.2004 15:09

En mäkään paljoa tuosta tapahtumasta tiedä,itse olin ensimmäistä kertaa mutta kesäisin järjestävät tuollaisen jenkkiauto tapahtuman Ylihärmän kuntokeskuksen pihalla, paikalla oli bändi soittamassa vanhaa rockia ja illalla Pentti Hietasen konsertti :!:
Siinä se päivä meni mukavasti autoja ihmetellessä, paikalla oli 12 Corvettea + yksi oli chevellen alustalle rakennettu(NLP-66) :!:

Autojen määrää en osaa sanoa mutta 100 ei kauas heitä :!:

KiRu 19.08.2004 15:12

en muista tuota -64:sta muuten kuin lehdestä..
396 kone ja customoitu -- silloinen omistaja oli mennyt ostamaan autoa johon perhekin sopii, ja tullut takaisin tuolla -64:sella... :D näin se kai meni...
ja suomeen tuotu maalausfirman mainosautoksi alunperin....

voi olla että muistan väärin aikaahan tuosta lehtiesittelystä mennyt 10v tai 15v tai??

TCC 19.08.2004 15:12

Re: Ylihärmästä kuvia

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Muistaako joku muu tämän auton? Hienoa että on vielä samassa kunnossa kuin aikoinaankin oli! :cool:

Muistaa, hieno auto. Yx asia vaan pikkusen hämää on noi feikki sivuputket. Ne vois laittaa toimimaan ja nostaa takaputket talliin.

MikkoM 19.08.2004 15:15

Quote:

Originally Posted by avo68
Quote:

Muistaa, hieno auto. Yx asia vaan pikkusen hämää on noi feikki sivuputket. Ne vois laittaa toimimaan ja nostaa takaputket talliin.

Sivuputkia katseltiin, ja kaasut kiertää sivuputkien kautta joten laipat päistä pois ja toimii...

MikkoM 19.08.2004 15:16

Quote:

Originally Posted by KiRu
en muista tuota -64:sta muuten kuin lehdestä..
396 kone ja customoitu -- silloinen omistaja oli mennyt ostamaan autoa johon perhekin sopii, ja tullut takaisin tuolla -64:sella... :D näin se kai meni...
ja suomeen tuotu maalausfirman mainosautoksi alunperin....

voi olla että muistan väärin aikaahan tuosta lehtiesittelystä mennyt 10v tai 15v tai??

Eikös joku juttu tuosta autosta ollu tossa 90-luvun lopulla :!: :?:

Finnshark 19.08.2004 15:21

Mä en ainakaan muista milloin se juttu oli, 90-luvulla kuitenkin... Autoa en ole ikinä nähnyt livenä, mutta juttu taisi mennä aikalailla siihen tyyliin kun KiRu kirjoitteli. :cool:

KiRu 19.08.2004 15:22

Quote:

Eikös joku juttu tuosta autosta ollu tossa 90-luvun lopulla
voi olla, aikojen kuluessa olen lukenut niin paljon autolehtiä että voin olla nähnyt untakin.. :D

TCC 19.08.2004 15:24

Quote:

Originally Posted by MIKKOM

Sivuputkia katseltiin, ja kaasut kiertää sivuputkien kautta joten laipat päistä pois ja toimii...

Ok, mutta silti sinne jää roikkumaan ne taka pöntöt? :mad: :D

MikkoM 19.08.2004 15:25

Quote:

Mä en ainakaan muista milloin se juttu oli, 90-luvulla kuitenkin... Autoa en ole ikinä nähnyt livenä, mutta juttu taisi mennä aikalailla siihen tyyliin kun KiRu kirjoitteli. :cool:

Pitääpä tarkistaa tuo :!:

MikkoM 19.08.2004 18:10

Lehti jossa auto on esitelty on V8 7/98 :!:
Ja auto on vaasassa yhä samalla omistajalla

groovyjay 19.08.2004 18:14

Kiitoksia kuvista, hyvän näköistä meininkiä teillä siellä! Toi 64 coupe löytyi näköjään myös rekisteristä.

:D

All times are GMT +3. The time now is 04:20.