![]() |
Ylihärmästä kuvia
MikkoM laittoi kuvia Ylihärmästä pidetystä cruisingista. Kuvat löytyvät nyt Galleria osiosta. Paikalla oli muutama mielenkiintoinen auto! Mikko kertoo varmaankin itse hiukan lisää tapahtumasta! :cool:
![]() Muistaako joku muu tämän auton? Hienoa että on vielä samassa kunnossa kuin aikoinaankin oli! :cool: |
En mäkään paljoa tuosta tapahtumasta tiedä,itse olin ensimmäistä kertaa mutta kesäisin järjestävät tuollaisen jenkkiauto tapahtuman Ylihärmän kuntokeskuksen pihalla, paikalla oli bändi soittamassa vanhaa rockia ja illalla Pentti Hietasen konsertti :!:
Siinä se päivä meni mukavasti autoja ihmetellessä, paikalla oli 12 Corvettea + yksi oli chevellen alustalle rakennettu(NLP-66) :!: Autojen määrää en osaa sanoa mutta 100 ei kauas heitä :!: |
en muista tuota -64:sta muuten kuin lehdestä..
396 kone ja customoitu -- silloinen omistaja oli mennyt ostamaan autoa johon perhekin sopii, ja tullut takaisin tuolla -64:sella... :D näin se kai meni... ja suomeen tuotu maalausfirman mainosautoksi alunperin.... voi olla että muistan väärin aikaahan tuosta lehtiesittelystä mennyt 10v tai 15v tai?? |
Re: Ylihärmästä kuvia
Quote:
Muistaa, hieno auto. Yx asia vaan pikkusen hämää on noi feikki sivuputket. Ne vois laittaa toimimaan ja nostaa takaputket talliin. |
Quote:
Sivuputkia katseltiin, ja kaasut kiertää sivuputkien kautta joten laipat päistä pois ja toimii... |
Quote:
Eikös joku juttu tuosta autosta ollu tossa 90-luvun lopulla :!: :?: |
Mä en ainakaan muista milloin se juttu oli, 90-luvulla kuitenkin... Autoa en ole ikinä nähnyt livenä, mutta juttu taisi mennä aikalailla siihen tyyliin kun KiRu kirjoitteli. :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Ok, mutta silti sinne jää roikkumaan ne taka pöntöt? :mad: :D |
Quote:
Pitääpä tarkistaa tuo :!: |
Lehti jossa auto on esitelty on V8 7/98 :!:
Ja auto on vaasassa yhä samalla omistajalla |
Kiitoksia kuvista, hyvän näköistä meininkiä teillä siellä! Toi 64 coupe löytyi näköjään myös rekisteristä.
![]() :D |
| All times are GMT +3. The time now is 04:20. |