|
|
||||
|
||||
|
Ylihärmästä kuvia
MikkoM laittoi kuvia Ylihärmästä pidetystä cruisingista. Kuvat löytyvät nyt Galleria osiosta. Paikalla oli muutama mielenkiintoinen auto! Mikko kertoo varmaankin itse hiukan lisää tapahtumasta!
![]() Muistaako joku muu tämän auton? Hienoa että on vielä samassa kunnossa kuin aikoinaankin oli! |
|
|
||||
|
||||
|
En mäkään paljoa tuosta tapahtumasta tiedä,itse olin ensimmäistä kertaa mutta kesäisin järjestävät tuollaisen jenkkiauto tapahtuman Ylihärmän kuntokeskuksen pihalla, paikalla oli bändi soittamassa vanhaa rockia ja illalla Pentti Hietasen konsertti
Siinä se päivä meni mukavasti autoja ihmetellessä, paikalla oli 12 Corvettea + yksi oli chevellen alustalle rakennettu(NLP-66) Autojen määrää en osaa sanoa mutta 100 ei kauas heitä
|
||||
|
||||
|
en muista tuota -64:sta muuten kuin lehdestä..
396 kone ja customoitu -- silloinen omistaja oli mennyt ostamaan autoa johon perhekin sopii, ja tullut takaisin tuolla -64:sella... ja suomeen tuotu maalausfirman mainosautoksi alunperin.... voi olla että muistan väärin aikaahan tuosta lehtiesittelystä mennyt 10v tai 15v tai?? |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Ylihärmästä kuvia
Quote:
Muistaa, hieno auto. Yx asia vaan pikkusen hämää on noi feikki sivuputket. Ne vois laittaa toimimaan ja nostaa takaputket talliin.
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sivuputkia katseltiin, ja kaasut kiertää sivuputkien kautta joten laipat päistä pois ja toimii...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös joku juttu tuosta autosta ollu tossa 90-luvun lopulla
|
||||
|
||||
|
Mä en ainakaan muista milloin se juttu oli, 90-luvulla kuitenkin... Autoa en ole ikinä nähnyt livenä, mutta juttu taisi mennä aikalailla siihen tyyliin kun KiRu kirjoitteli.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok, mutta silti sinne jää roikkumaan ne taka pöntöt?
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pitääpä tarkistaa tuo
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||