![]() |
Toyo kimppatilaus kiinnostuneita?
Laitetaampas sittenkin oma threadi. Eli laittakaa viestiä ketjuun jos kiinnostais mahdollinen kimppatilaus Toyon kumeista Vantaan Renkaasta (ittelle tulis ainakin katuslicksi R888-malli). Alennusta renkaista ois vissiin tulossa -50% (kiitos eofkAnssi kyselystä), mutta hinnat pitää kysellä sitten tietenkin tarkasti kunhan tiedetään paljon kiinnostuneita olis ja vielä mistä rengasmallista.
|
Vois olla kiinnostusta, mutta R888 -mallia ei taida saada 315/35/17 koossa.
|
Quote:
Juu ei taida löytyä tota kokoa :-( |
Jos saa kokoja 275/35ZR18 ja 305/35ZR18 Suomesta niin ois kiinnostusta.
|
Quote:
Ainakaan 305/35/18 kokoa ei saa. Se ois ollu mullekin ykkösvalinta, mutta joudun tyytymään 295/30/18 Toyon kohdalla. Ei oo optimi koko. Mulla ois ensisijainen koko valinta ollut 275/40/17 ja 305/35/18, mutta semi slicksejä ei tossa koossa löydy (ellei sitten tilaa jenkeistä Toyot tai Nittot). Vaikka Toyo tota kokoa tekeekin, niin se on vaan jenkki markkinoille, ei eurooppaan :-( |
Quote:
Damn. ](*,). No joutuu takikset sitten tilamaan muualta. Eli 275/35/18 etuset vielä kiinnostaisi. |
Quote:
Saksan Toyon sivuilta (mikä varmaan parhaiten antaa osviittaa siitä, mitä tänne Suomeenkin on mahdollista saada) ei totakaan kokoa löydy. 265/35/18 löytyy. Ei oo Toyo mullekaan ainoa vaihtoehto, joten jos löydät tota sun omaa kokoa joltain muulta rengasmerkiltä (semi slicksit kuitenkin), niin kerro niin voidaan kattoa että joskos siitä ois mullekin sopivat. Ois ehkä helpompi vaan kysellä sitten muualtakin, jos ois vähän isompi tilaus :rolleyes:. |
Pitää sitten funtsia mistä noita ottaa, kun kerran Suomesta ei järkevästi saa.
Mullahan on ne tulevat vanteet kaikki 10.5" joten 265 taitaa olla jo liian kapea noille. |
Quote:
Joo on 265 jo aika kapea. Vaikka meniskin, niin ei ainakaan kovin hyvältä näytä :-( |
Tehtäiskö nyt kuitenkin niin, että kaikki laittaa haluamansa koon ja mallin tänne. Teen sitten listan ja käväisen tuolla liikkeessä selvittämässä asian mitä saa ja mitä ei. Se kokohan on prioriteetti numero 1. ja malli on sitten se mitä järjestyy.
Eli nyt vaan tästä eteenpäin kokoja ja mahdollisesti myös mallia. |
Quote:
Mulle henk.koht. se malli on prioriteetti nro 1, eri kokoja on mahdollisuus vähän muutella. Mutta tässä tää mun toive: - 2 kpl 255/40/17 - 2 kpl 295/30/18 Ja malli ehdottomasti Toyo Proxes R888. |
Saakos poikkeaviakin kokoja??
Olis tarvetta 4kpl 245/35-18" tai vaihtoehtoisesti 235/40-18" Hinta?? |
OT:tä mutta tarviiko näissä rengaspainesensoreilla varustetuissa veteissä tehdä jotain reprogrammoitia niihin sensoreihin pelkän renkaanvaihdon yhteydessä vai vaikuttaako se ollenkaan? Vanteissahan ne taitaa olla ne lähettimet kiinni..
|
Quote:
Jos vaihtaa uudet kumit vanhoille vanteille, niin ei tarvii tehdä mitään. Sensorit on vanteissa kiinni. Mä aion laittaa uudet kumit toisille vanteille ilman noita sensoreita, silloin ei vaan se ilmanpainetunnistus systeemi toimi ja siitä taitaa tulla näytölle jotain virhekoodia, mutta ei pitäis vaikuttaa mihinkään muuhun. |
Quote:
Toyon Saksan sivujen mukaan ainakin toi 235/40/18 pitäis löytyä. |
Entäs hinta 4x295/30-18 ?
Juza |
Quote:
Ne on niissä venttiileissä ja maksaakin yli 100¤/kpl, että olkaahan varovaisia niiden vettiileiden kanssa. |
Entäpä löytyykö 255/40/18" ja mihin hintaan 2kpl ?
|
Tuol näkyy olevan noi 18" gummit kans aika halpoja...
http://www.vannetukku.fi/kesarenkaat...t-c-33_51.html |
Quote:
On halpoja, mutta siihen on syykin..Olin jo tilaamassa omaan mutta tajusin sentään kysästä milloin oli valmistettu..Vuosina 02-03. ](*,) |
Quote:
No voi hitto , valmiiks kovat koppurat... |
Olikos se niin että 5 vuotta on maksimikä, minkä jälkeen renkaita ei saa enää normaalisti myydä:confused:
|
Hintoja Toyo PXR 888
255/40/17 219 euroa kpl netto 225/40/18 264 euroa kpl netto 255/35/18 271 euroa kpl netto 285/30/18 312 euroa kpl netto 295/30/18 327 euroa kpl netto |
Mä luovun tästä kimpasta...auto vaihtui. ( ei Vette )
|
Quote:
Kiitos kyselystä Hara! Toi on kyllä parempi tarjous mitä mä oon saanut kun oon kysellyt. Onkos noissa hinnoissa jotain määrää, että kuinka paljon pitäisi olla tilauksia, että tolla hinnalla myisivät? |
Quote:
Eipä kiitellä.No sehän on hyvä jos tää tarjous on OK. Ihan jos käyt oman vettees renkaat se riittää. Lähetä YV:tä niin mä lähetän sulle yhteystiedot. |
Quote:
Ok, laitan YV:tä! |
Quote:
Ei tunnu kyllä kalliilta lainkaan!!:cool: |
Quote:
Mitä mitä?? Mihis Wokki-fighterssi vaihtuu? Juza |
Quote:
Kuulemma... http://www.esv.fi/carimg/big/d6A4U.jpg |
Quote:
Ja jos ei tykkää niin ei tohon hintaan haittaa vaikka savustella ne bitumin joukkoon. |
Quote:
Toiseen wokkipannuun...nyt mukeja pari lisää :rolleyes:...niin ja 6-speed, luonnollisesti. |
Quote:
Ah...hmm...Legacy 3.0R?? ...oot kuiteski merkkiuskollinen...;) Juza |
| All times are GMT +3. The time now is 10:51. |