![]() |
Hienoa! :thumleft:
|
No niin, siellähän ollaan jo hyvällä mallilla, tuota laatikkohommaa varsinkin odotellaan täällä naapurissa! Rauhallista Joulua!!!!!!!!!!!!!:bigsmurf:
|
Onkos tilattuna myös:
-Smart Strutsit -Alumiinivahvikeläpykät cross memberiin -Purkki hammeritea tai jotain edes |
|
Quote:
Taitaa mennä tammikuulle...Rauhallista Joulua ja Hyvää Uutta vuotta myös sinne. |
|
Quote:
Tähän palataan ;) ,kahdenvaiheilla sen välityksen kanssa 4.11 vai 4.33....ehkä jälkimmäinen :D |
Looking good! Siinähän on Hammeritea lukuunottamatta kaikki mitä ZL-1 peräänkuulutti. :cool: Wau, kullattu taka-akseli? ;)
Kertokaas vähän lisää noista ristikoista. |
Quote:
Eikös kullattu taka-akseli ole Must juttu nykyään..:D :D ;) ei ruostu. Ristikot on Lakewoodin hd mallit #23021 sitten lukee paketissa että: high strength chromr-nickel moly alloy gross and caps for improved fatigue resistance = Aameriikan kehuja. :) |
Quote:
![]() |
Rallimalleja syntyy joka pitäjässä :cheers:
|
Quote:
Kyllä, ehdottomasti. Kulta ei hapetu sit millään ja jos alle jää niin mielummin sitä kultaa kattelee kuin jotain ruostuneita romuja! ;) Kiitti ristikon tiedoista, täytyy kytätä noiden tuotteita tarkemmin. |
Quote:
Muista sitten ettet jätä projektia kesken tai mene siwan kassalle töihin. Muuten jää Nogitech ZXBCG665 ohjaimet hakematta erikoiskalliiseen hintaan stockalta takuu pesukoneiden vierestä :rabbit: |
Quote:
Onko noissa Lakewoodin hd:ssa rasvanipat vai onko ne umpinaiset? |
Quote:
|
Quote:
:cool: :cool: Ei paha... |
|
No niin, homma nitkahtanut eteenpäin.
Vetolinja lattialla: ![]() Centerforce II oli kestänyt hyvin 3 kesän rääkin, pientä kiillottumista muttei mitään lohkeamia tai vauhtipyörän/paineasetelman sinistymisiä tai halkeilua.Taidan laitta samanlaiset uudet tilalle jos ei nyt keksi muuta kivaa ;) ![]() Kuvassa oleva Hurstin Competisson plussa tulee vipuineen täydellisenä myyntiin ,eli manuaali miehet huom. ![]() Tyhjää on :D :bounce: , pitäisi kyllä kohta tulla täytettä.... Vielä kun pääsisi tuosta perävälityksestä päätökseen.... |
Quote:
Eikös tiheämpi perävälitys vaadi ainakin yhden lisäpykälän laatikkoon, kun manuaali kerran on ja pysyy? |
Quote:
Juuri näin on tarkoitus ;) ...0,64 ylivaihde. |
Quote:
No jotain tällaista olinkin muistelevinani :-k |
5-speed määrää! :cool:
|
Quote:
|
Quote:
Hienoa! |
Quote:
Tässä tilanteessa olen 100% samaa mieltä :D :cool: |
Quote:
No jos manuaalilla aletaan leikkimään, niin pitäähän sieltä kuusi vaihdetta löytyä :tongue: |
Quote:
|
Quote:
Se näissä pikkulohkoissa onkin vikana...toi väännön puute (suurin pykälä 0.50), vaikka kutosella voikin ajella kaupungissa, kierrokset jotain 700...mutta eipä ihmeemmin kiihdytellä :( |
Quote:
ei ole kyllä pahat kiekat kaupunki alueella :o ,tuostahan voi varmaan tyrkätä kakkoselle ja oikean pohjaan niin rupeaa kiihtymään ;) |
Quote:
No niinhän sitä luulis, mutta kun ei se mopo oikein mee mihinkään... nyt mä lopetan tän offailun sun ketjussa :-# |
Quote:
No ei paha OT, välityksistähän tuossa poristiin, anti mennä vaan:D |
Mieto offtopic
Sopiiko automaattivaihteisen kardaani muncien kanssa, vai pitääkö sellainenkin lisätä metsästyslistalle tulevaisuuden vaihteistoswappia varten. |
Quote:
|
Thanks, mutta kun pitäis olla M-20.....
|
|
Quote:
Mulle on vakuuteltu että sopii se. pitää olla sellanen sekaristiikko siinä kardaanin etupäässä sitten. En kylläkään vielä ole ehtinyt sovittaa. Ristikko mulla on kiinni kardaanissa ja muncien yoke sopii siihen, mutta pituus ero on mulle vielä arvoitus. Vai onko erivuosimallien yokeissa sitten eroja? Mulla laatikko ja yoke siis Masan -64:sta ja kardaadi -72:en oma. |
|
Quote:
|
ton edellisen kuvan perusteella mun vanhempi yoke on erilainen. mutta näköjään tuo sekoittaminenkin onnistuu..
|
Jep. Onhan noita Muncieita ebay pullollaan mutta painavan laatikon rahti ja alvi tulee niin kalliiksi että katsastan ensin suomen tarjonnan.
|
Quote:
mun TKO:n perässä on 26-9/16" eli ~67,5 cm pituinen kardaani |
Tässä vanhaa keskustelua samasta aiheesta: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=3726. Tuolta selviää pari automaatin kardaanin mittaa ja vähän taustatietoa! ;)
|
Quote:
OK, eli lyhennys hommiksi menee, mites vieläkös sinulla on "shifteri" tehdas ? |
Quote:
Ite kans tiputin kardaanin 67,5cm |
Quote:
Mittaa ristikon kekskeestä keskeeseen. Tai näin mä tein! |
Kiitokset TCC ja Harri-76,
eli tuolla 67,5 keskeltä keskelle mennään. Mitäs perävälityksiä teillä on TKO perässä ? |
Quote:
Kiitokset myös tästä :cool: |
Quote:
3,70 ja satasen vauhdissa kiertää vähän alle 2000 |
Quote:
Löysin itseltäni talletettuna tekstitiedoston missä luki kardaanin ristikoista näin: 63-67 All - 1310 70-68 Auto - 1330 70-68 4 spd - 1310 71-79 All 1330 Eli ton mukaan 64 laatikon ja 72 kardaanin välillä tosiaan tarttee sekaristikon, mutta sanoitko että sulla muncien yoke sopii kardaaniin? |
| All times are GMT +3. The time now is 09:15. |