![]() |
ILMEISESTI KÄYTÄNNÖN PILA
|
Tässä tuon auton oikea myynti-ilmoitus
http://www.corvettetrader.com/ads/19...teiowa0654.htm Mikähän ******** idea tollasen feikki-ilmoituksen jättämisessä on? Ei tajuu :evil: |
joo ja ilmeisesti viel suomi jannu :shock:
|
vai oisko vaan tullut näpyttely virhe hintaa syötettäessä -> yksi nolla puuttuu perästä ??
|
toi suomalainen osoite ainakin viittaa feikkiin
FIN-12345 Fin |
Quote:
joo näin on aivan pelle!!!! en tajuu minäkään :evil: :evil: |
Minä tajuun hyvin! Toi on siis yksinkertaisesti huijausjuttuja. Ei siis että tossa mitään järkeä olisikaan.
Olen ostellut E-baystä ym paikoista tavaraa jonkin verran ja siellä on aina ilmoituksia todella alihintaisista tuotteista siinä toivossa että tekevät kaupat mahd monen kanssa ja saavat huijaamalla taloudellista hyötyä. Esim minua on yritetty huijata kahdesti ahdinta ostaessani. Toinen yritys oli jopa todella hienosti ja taitavsti organisoitu. Tuote ei ollut edes sika halpa! Yhteinen piirre noille näyttäis olevan että tarjotaan tuotetta aivan liian halvalla. Ostin minäkin kerran E-bayltä tuotteen jota en sitten koskaan saanut. Oli myynyt samalla kaavalla (eli ei ole tavaraa, mutta myy silti ja ottaa rahat pois) yli 20 kaverille. Rahoista sain vain vajaa puolet takaisin! Nyt olen tapellut luottokorttifirman kanssa yli puoli vuotta lopuista rahoista. Timo Moisio... |
Quote:
Myöskin puhelinnumero on hatusta tempaistu... |
Yleensä sylttytehdas löytyy Italiasta....
|
|
Edellisessä linkissä allekirjoituksessa nimi sama kuin minulla.
Kaikille kuitenkin tiedoksi, että huijari ei löydy tästä osoitteesta. Ei sillä että sitä kukaan epäilisikään. |
Quote:
Mikko näyttää olevan täällä aika yleinen nimi, joten ei hätää... Tunnistamme sinut kyllä MS:nä! :wink: |
Epäilyttävä näyttää olevan. Kysäisimpä piruuttani tietoja autosta. En kylläkään aivan puhtaasti omalla nimellä vaan mukaillen ideaa tästä jutusta: http://koti.mbnet.fi/base_/omituiset...usetus_ltd.txt
Jos tyyppi vastaa, niin laitan näkyyville tämän aiheen alle mikä on tarina. |
Quote:
Hyvä KTM! Odotamme innolla asian edistymistä! :D |
hahahah hemmetin hyvää kusetusta nigerian pojille :D :D :D
|
Quote:
Tarina kertoo, että jotkut olivat onnistuneet vielä paremmin. Jotkut tummahipiäiset ja Suomea taitamattomat hyypiöt olivat olleet Helsingin suunnalla valmiiksi, että he voivat tavata uhrin. Uhri kertoi olevansa Jyväskylästä ja tulevansa lentämällä Helsinkiin. Huijarit lupasivat tulla vastaan. Tämä suomalainen tyyppi oli kertonut nimensä ja toivonut yleisellä tavalla huijareiden heiluttelevan pahvia vastaantuloaulassa uhrin nimellä varustettuna. Nimeksi kaveri oli ilmoittanut Otan Poskeen. Jos homma on tosi, niin lentokentän vaksit ovat voineet vetää herneen nenään tästä Otan Poskeen lapusta :D Ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään tuosta Vette jutusta. |
Päivitetäämpä tätä tilannetta:
Ilmoitus on kadonnut Mobilesta, mutta silloin kun lähetin viestin niin olin muistaakseni 359. lähettäjä. Nyt oli tullut vastaus ja se oli aika viriili: - auto on Englannissa, vaikka tiedot viittasivat Suomeen (FIN-12345 ja +358...) - myyjän oli amerikkalainen nainen jonka veli oli omistanut auton - veli oli kuollut pari viikkoa sitten mp-onnettomuudessa - hän ei viitsi viedä autoa takaisin USA:n suuntaan, mutta on valmis lähettämään sen Euroopan sisällä tai Aasiassa minne tahansa - etumaksua vaaditaan 3000,- ja sen jälkeen auto tulee KLM:n lentorahtina ostajalle ja ostaja maksaa loput 6000,- - rahdin maksaa myyjä - tietysti autosta toimitetaan kaikki tarvittavat lisätiedot Heitin pari lisäkysymystä auton numeroista ja katsotaan saanko vastauksen. Epäilenpä että saan, mutta kun näihin kysymyksiiin jos löytyy nykyisen kaltaiset numerovastaukset niin kyseessä on ainutlaatuinen auto. Merkitsemistapa oli 1958 hiukan eri. Viimeinen kysymys kuuluukin, moniko toope on lähettänyt 3000,- näille koijareille ja odottaa KLM lentorahtina Vetteä kotiovelle :?: |
Viimeinen kysymys kuuluukin, moniko toope on lähettänyt 3000,- näille koijareille ja odottaa KLM lentorahtina Vetteä kotiovelle
No tässä on se Toope. Auto tuli eilen ja on todella hieno. Etumaksu oli maksettu ja loput maksan kohta. Tuota.... taidampa puhua pehmoisia, mutta eikös säväyttänyt jos olisi ollut totta. Heh heh.... |
| All times are GMT +3. The time now is 05:54. |