|
|
||||
|
||||
|
ILMEISESTI KÄYTÄNNÖN PILA
|
|
|
||||
|
||||
|
Tässä tuon auton oikea myynti-ilmoitus
http://www.corvettetrader.com/ads/19...teiowa0654.htm Mikähän ******** idea tollasen feikki-ilmoituksen jättämisessä on? Ei tajuu |
|
|
||||
|
||||
|
joo ja ilmeisesti viel suomi jannu
|
|
|
||||
|
||||
|
vai oisko vaan tullut näpyttely virhe hintaa syötettäessä -> yksi nolla puuttuu perästä ??
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
toi suomalainen osoite ainakin viittaa feikkiin
FIN-12345 Fin
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
joo näin on aivan pelle!!!! en tajuu minäkään |
|
|
||||
|
||||
|
Minä tajuun hyvin! Toi on siis yksinkertaisesti huijausjuttuja. Ei siis että tossa mitään järkeä olisikaan.
Olen ostellut E-baystä ym paikoista tavaraa jonkin verran ja siellä on aina ilmoituksia todella alihintaisista tuotteista siinä toivossa että tekevät kaupat mahd monen kanssa ja saavat huijaamalla taloudellista hyötyä. Esim minua on yritetty huijata kahdesti ahdinta ostaessani. Toinen yritys oli jopa todella hienosti ja taitavsti organisoitu. Tuote ei ollut edes sika halpa! Yhteinen piirre noille näyttäis olevan että tarjotaan tuotetta aivan liian halvalla. Ostin minäkin kerran E-bayltä tuotteen jota en sitten koskaan saanut. Oli myynyt samalla kaavalla (eli ei ole tavaraa, mutta myy silti ja ottaa rahat pois) yli 20 kaverille. Rahoista sain vain vajaa puolet takaisin! Nyt olen tapellut luottokorttifirman kanssa yli puoli vuotta lopuista rahoista. Timo Moisio...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Myöskin puhelinnumero on hatusta tempaistu... |
|
|
||||
|
||||
|
Yleensä sylttytehdas löytyy Italiasta....
|
||||
|
||||
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|