FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   corvette vaatetta (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1029)

Anonymous 23.12.2004 22:01

corvette vaatetta

tässä joulun aikana on tullut etsittyä mitä ihmeellisimpiä lahojoja, mutta corvette vaate tuntuu olevan aika vaikeaa jälijittää...
joten mistä olette hankkineet paitoja, takkeja yms...? suoraan jankeistäkö?
kyllähän jenkeistä löytyy ihan mitä vaatetta tahansa corvetteihin liittyen (ja muutenkin), mutta onkohan tilailu kovainkin kallista...?

VetteMan 23.12.2004 22:49

Yksi vaihtoehto Corvette Clubin tuotteet..
Tietysti jos teettää brodeeraukset suomesta ostettuihin vaatteisiin niin ei tarvi isonveden takaa tilailla, mutta valmiita Corvette vaatteita en ole suomessa yleisessä myynnissä nähnyt.
Itse olen tilannut lähinnä t-paitoja samalla kun muutakin osaa on tullut. Tulli muistaakseni tekstiileille on 12% ja sitten muut kulut päälle.
Yksi vaihtoehto on metsästää eBaystä sopiva tuote ja huutaa se, jos hinta jää sopivaksi niin tulee kotiovelle viikossa, eikä tarvi maksaa alveja ja tulleja :cool:

pirre 24.12.2004 10:24

Samoin itse myös muitten tilausten ohessa tullut tilattua jotain vaatteita USAsta. Itse hoidan myös kavereiden tilauksia sieltä jotenka kyllä pakettia liikkuu ja näppärästi tulee vaatteet ym pikku sälä siinä ohessa. Tosin UPS ei erottele tullin osuutta / tuote, könttä summana vain tulee lasku perästä.

Vet 26.12.2004 15:25

Finnvetten nurkassa on paitaa ja takkia myynnissä aina silloin tällöin.

Harri -76 26.12.2004 17:45

Nyt on pakko kertoa, kun on aiheena vaatteet! Joululahjaksi sain juhlavuoden takin... nahkahihat ja villarunko. No tarina kuinka se oli päätynyt pukin konttiin onkin sit jo hieman hauska :wink: Takki oli hommattu jo kesällä... jolloin ensiksi sen oli tarkoitus tulla mulle lakkiaisiin, mut kukaan ei ehtinyt paikallistaa moisia takkeja. 2 vko lakkiaisten jälkeen sisko oli mennyt koneelleni ja katsonut millä sivuilla mä surfailen ja sitä kautta paikallistanut erään herran suomesta,jolla sattui olemaan takkeja tulossa suomeen muutamia :!: Tästä erästä siskoni ja äitini ottivat sitten yhden pakettiin odottamaan joulua... eli odotus kesti yli puolivuotta! Olin jokseenkin ällikällä lyöty kun avasin paketin ja täytyy sanoa et kyl suupielet ehti nousta jo korviin... kun olin juuri hetki ennen paketin avausta todennut, että "ei yhteenkään noista paketeista mahdu alukansia :!: " :wink: :wink: Oliko muilla iloisia vetteyllätyksiä :?:

pirre 26.12.2004 18:00

Pukki osas tuoda vette kahvikupin ja pari vette paitaa. Villapaidassa ei perskutarallaa ollut logoa...

Nipa 26.12.2004 20:07

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Oliko muilla iloisia vetteyllätyksiä :?:

No itsellä ne Vetteen liittyvät yllätykset tulivat jo ennen joulua. Nyt jouluna ei sitten tullutkaan enään muuta kun Luottokunnalta "joulumuistaminen" jonka eräpäivä 31.12 :cry:

Vet 27.12.2004 13:30

Pehmeä paketti on aina pettymys.

All times are GMT +3. The time now is 06:28.