|
|
||||
|
||||
|
corvette vaatetta
tässä joulun aikana on tullut etsittyä mitä ihmeellisimpiä lahojoja, mutta corvette vaate tuntuu olevan aika vaikeaa jälijittää...
joten mistä olette hankkineet paitoja, takkeja yms...? suoraan jankeistäkö? kyllähän jenkeistä löytyy ihan mitä vaatetta tahansa corvetteihin liittyen (ja muutenkin), mutta onkohan tilailu kovainkin kallista...? |
|
|
||||
|
||||
|
Yksi vaihtoehto Corvette Clubin tuotteet..
Tietysti jos teettää brodeeraukset suomesta ostettuihin vaatteisiin niin ei tarvi isonveden takaa tilailla, mutta valmiita Corvette vaatteita en ole suomessa yleisessä myynnissä nähnyt. Itse olen tilannut lähinnä t-paitoja samalla kun muutakin osaa on tullut. Tulli muistaakseni tekstiileille on 12% ja sitten muut kulut päälle. Yksi vaihtoehto on metsästää eBaystä sopiva tuote ja huutaa se, jos hinta jää sopivaksi niin tulee kotiovelle viikossa, eikä tarvi maksaa alveja ja tulleja
|
||||
|
||||
|
Samoin itse myös muitten tilausten ohessa tullut tilattua jotain vaatteita USAsta. Itse hoidan myös kavereiden tilauksia sieltä jotenka kyllä pakettia liikkuu ja näppärästi tulee vaatteet ym pikku sälä siinä ohessa. Tosin UPS ei erottele tullin osuutta / tuote, könttä summana vain tulee lasku perästä.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Finnvetten nurkassa on paitaa ja takkia myynnissä aina silloin tällöin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on pakko kertoa, kun on aiheena vaatteet! Joululahjaksi sain juhlavuoden takin... nahkahihat ja villarunko. No tarina kuinka se oli päätynyt pukin konttiin onkin sit jo hieman hauska
|
||||
|
||||
|
Pukki osas tuoda vette kahvikupin ja pari vette paitaa. Villapaidassa ei perskutarallaa ollut logoa...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No itsellä ne Vetteen liittyvät yllätykset tulivat jo ennen joulua. Nyt jouluna ei sitten tullutkaan enään muuta kun Luottokunnalta "joulumuistaminen" jonka eräpäivä 31.12
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Pehmeä paketti on aina pettymys.
|
![]() |