![]() |
Vatkain
Onse tuollainen vanhanajan BB ihme vatkain...reilussa puolessa vuodessa oli poikittaistukivarren yhden kiinnitysmutterin ravistellut ihan löysälle...onnneksi tarkistin jordaanin, vetarien, tukivarsien, iskarien ym pulttien ja mutterien kireydet...pari muutakaan ei ollut enään niin tiukassa mihin ne olin alunperin laittanut.
|
Quote:
Hyvä huomio... Itsekkin kävin ennen ajoonottoa auton lävitse kaikkialta ja kiristelin fataalit pultit ja mutterit. Pelkona niistä johtuva rikko ja ulosajo pahimmassa tapauksessa!!! |
Nord-lockit väliin ni loppuu löystymiset.
![]() |
Quote:
Vesselillä ei taida olla ihan tasapainossa se mjylly, arvaa vaan kuinka monta mustangia on kateissa ylimäärästen tärinöiden takia ;) |
Siinon vaan semmonen juttu, että ne siivet katkes, kun yritin avata. Puree siis aika tiukkaan ihan sormin kiristettynä. Tai siis avattaessahan se puree.
|
Kuinka paljon noi sit kärsii avatessa, montako kertaa niitä voi käyttää?
|
Mulla putos kerran etualatukivarren puslan pultti parkkipaikalle, onneks hitaassa vaudissa... Pusla oli jo puolivälissä tulossa pois paikaltaan. :o
Näitä vanhoja katoskoita kun purkaa ja kasailee ja haluaa et ne pysyy nipussa, niin mun 'lessons learned' on et kierrelukitetta jokaiseen mahdolliseen paikkaan missä vaan voi käyttää !! |
Quote:
Lukkoliimaa...kyllä sama täällä! Ja tarkistelua ajoittain... |
Putospa samoinen pultti viime kesänä, ihme kun oli vähän vikura ajaa...
Ei kellään ois simpukan yhtä kiinnitys pulttia ylimääräsenä, näytti kadonneen johki.:rolleyes: |
Quote:
Toi pultti on ihan hasardi, kun se kiristetään joustavaa kumi- tai uretaanipuslaa vasten. Milläs vedät siihen pitävän momentin, mikä ei tärinässä ja puslan eläessä aukea... Lukite ainoa vaihtoehto. :scratch: |
| All times are GMT +3. The time now is 13:48. |