FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C3 (vuosimallit 1968-1982) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Vatkain (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=10505)

ZL1 11.06.2008 21:17

Vatkain

Onse tuollainen vanhanajan BB ihme vatkain...reilussa puolessa vuodessa oli poikittaistukivarren yhden kiinnitysmutterin ravistellut ihan löysälle...onnneksi tarkistin jordaanin, vetarien, tukivarsien, iskarien ym pulttien ja mutterien kireydet...pari muutakaan ei ollut enään niin tiukassa mihin ne olin alunperin laittanut.

Harri -76 11.06.2008 21:54

Quote:

Originally Posted by ZL-1
Onse tuollainen vanhanajan BB ihme vatkain...reilussa puolessa vuodessa oli poikittaistukivarren yhden kiinnitysmutterin ravistellut ihan löysälle...onnneksi tarkistin jordaanin, vetarien, tukivarsien, iskarien ym pulttien ja mutterien kireydet...pari muutakaan ei ollut enään niin tiukassa mihin ne olin alunperin laittanut.

Hyvä huomio... Itsekkin kävin ennen ajoonottoa auton lävitse kaikkialta ja kiristelin fataalit pultit ja mutterit. Pelkona niistä johtuva rikko ja ulosajo pahimmassa tapauksessa!!!

janiv 11.06.2008 22:01

Nord-lockit väliin ni loppuu löystymiset.

MrT 12.06.2008 04:10

Quote:

Originally Posted by ippe73
Nord-lockit väliin ni loppuu löystymiset.

Niin just, siipi mutterit ja sormi kiristys riittää :D

Vesselillä ei taida olla ihan tasapainossa se mjylly, arvaa vaan kuinka monta mustangia on kateissa ylimäärästen tärinöiden takia ;)

janiv 12.06.2008 11:40

Siinon vaan semmonen juttu, että ne siivet katkes, kun yritin avata. Puree siis aika tiukkaan ihan sormin kiristettynä. Tai siis avattaessahan se puree.

Macho 12.06.2008 11:59

Kuinka paljon noi sit kärsii avatessa, montako kertaa niitä voi käyttää?

Teemu 12.06.2008 12:18

Mulla putos kerran etualatukivarren puslan pultti parkkipaikalle, onneks hitaassa vaudissa... Pusla oli jo puolivälissä tulossa pois paikaltaan. :o

Näitä vanhoja katoskoita kun purkaa ja kasailee ja haluaa et ne pysyy nipussa, niin mun 'lessons learned' on et kierrelukitetta jokaiseen mahdolliseen paikkaan missä vaan voi käyttää !!

Harri -76 12.06.2008 13:08

Quote:

Originally Posted by Teemu
Mulla putos kerran etualatukivarren puslan pultti parkkipaikalle, onneks hitaassa vaudissa... Pusla oli jo puolivälissä tulossa pois paikaltaan. :o

Näitä vanhoja katoskoita kun purkaa ja kasailee ja haluaa et ne pysyy nipussa, niin mun 'lessons learned' on et kierrelukitetta jokaiseen mahdolliseen paikkaan missä vaan voi käyttää !!

Lukkoliimaa...kyllä sama täällä! Ja tarkistelua ajoittain...

Vonsaku 12.06.2008 16:12

Putospa samoinen pultti viime kesänä, ihme kun oli vähän vikura ajaa...

Ei kellään ois simpukan yhtä kiinnitys pulttia ylimääräsenä, näytti kadonneen johki.:rolleyes:

Teemu 12.06.2008 16:21

Quote:

Originally Posted by Vonsaku
Putospa samoinen pultti viime kesänä, ihme kun oli vähän vikura ajaa...

Toi pultti on ihan hasardi, kun se kiristetään joustavaa kumi- tai uretaanipuslaa vasten. Milläs vedät siihen pitävän momentin, mikä ei tärinässä ja puslan eläessä aukea... Lukite ainoa vaihtoehto. :scratch:

All times are GMT +3. The time now is 13:48.