![]() |
C4 Sisävalot,ovat päällä aina onko muuta katkaisiaa kuin ovissa?
Missä vika, kun sisä valot ei sammu mistään polttimot piti poistaa.Onko kellään mitään tietoa viasta.:kyse on sisätilojen valiosta.Vette on- 92 LT1
|
Takaluukussa on myös oma kytkin, kannattaa tarkistaa senkin toiminta.
|
Minkäslainen se ajovalokatkaisija on noin "uudessa"? Ainakin earlyssä voi siitäkin pistää sisävalot päälle. Joku saattaisi sitäkin ihmetellä..
Ja jos siinä tai tuossa takaluukun katkaisijassa ei ole ongelmaa niin kannattaa koittaa yksi kerrallaan käsin painaa niitä ovien katkaisijoita jos se vaikuttaisi. Nehän saattaa esim. olla väärin säädetty ja sitten ovi ei sulkeutuessaan paina kytkintä tarpeeksi syvälle. Muista painaa tarpeeksi kauan koska viivepiiri ei heti sammuta sisävaloja. Ja miksei tietysti siinä viivepiirissäkin voisi olla vikaa. |
Joo tosiaan, mitä Macho sanoi: kannattaa tarkistaa se valokatkaisijan himmennyskytkimen asento, ettei ole vahingossa lipsahtanut ääriasentoon myötäpäivään kierrettäessä (pieni pykälä tuntuu lopussa), jolloin sisävalot jäävät päälle.
|
Quote:
hmmm.. onko mulla sivistyksessä aukko.. miten siitä nännistä saa sisävalot päälle earlyssä? |
Quote:
Kääntää siitä nupista vastapäivään, mittariston valot himmenee. Sitten kun jatkaa kääntämistä tuntee sen menevän pykälän ylitse ja sisävalot syttyy. |
Quote:
tässä tuleekin jo sitä vastausta, mut en muista et oisin ikinä saanut siitä niitä päälle, enkä muista että olisin tuntenut siinä jotain napsausta..onko näissäkin vuosikohtaisia eroja vai enkö vaan oo hokassu sitä ikinä? |
Mulla ainaki -85 saa sisävalot päälle valonupista pyörittämällä.
|
Quote:
toinen sanoo vasta ja toinen myötäpäivää..pitääpä kokeilla. |
Quote:
Toinen sanoi late malliin myötäpäivään toinen earlyyn vastapäivään. En itse tosta latesta tiedä. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:27. |