![]() |
Ensi-/keväthuolto
Mikä olisi pääkaupunkiseudulla asiallinen ja luotettava paikka teettää C3:n maahantuonnin ja seisonnan jälkeinen huolto ja yleinen tsekkaus? Kyseessä siis jenkeissä rakennettu ´76, jossa kiristetty 350 (Hooker, Edelbrock) ja TH350. Muuten kaiken pitäisi (kyllä, pitäisi:rolleyes: ) olla ok, paitsi ohjaustehostin heittää öljyt pihalle....
|
Quote:
Tuo ohjaustehostimen vuoto ei ole vika se on ominaisuus ja jos koet sen viaksi niin ota yhteys Poppamieheen niin hänellä on siihen lääke (HAMMASTANKO). Toimivaa siitä vakiojärjestelmästä ei kuuna päivänä tee... niin, että se olisi ns. huolto vapaa ja käyttömukava. Mutta kyllä se toimii jos kerran kesässä/ kahdessa sitä rassaa.:sunny: |
Joo, Chevyt kuulemma merkkaavat aina reviirinsä:D Mutta toi kyllä alkoi valuumaan reilusti heti kun oli lisännyt öljyt ja tehnyt pienen testirundin tallissa. Olisko sitten jotain isompaa?
|
Tai sitten vaan kaikki ohjausromut irti ( pumppu,control valve , simpukka ja työsylinteri ) ja korjaussarjat + uudet letkut kiinni. Pitäisi pysyä kuivana kun ja jos tehostimeen laitetaan TEHOSTINÖLJYÄ eikä kirottua atfääää](*,)
Jos tarvetta voin ko nippelit sulle hieraista kuntoon mutta irroittelemaan en lähde. |
Samaa mieltä, mun -77 ei 6 vuoden aikana mitä se mulla oli vuotanut mainittavasti. Eikä taatusti oltu paljon mitään tehty sille päätellen siitä, että melkein kaiken muun jouduin ko autosta korjaamaan. Eli ei suinkaan ole normaalia jos se vuotaa solkenaan. Ehkä sitä täydelliseksi ei saa mutta varmasti semmoseksi, että voi huoletta ajella.
Toki Poppiksen hammastankosetti on sekin hieno jos oikein haluaa panostaa. :cool: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tuohon en osaa sanoa miksi. Mutta power steering oil on eri asia kuin ATF/ DextronII. Ateeähvää voi tehostimeen laittaa mutta automaattiin ei varmasti tehostin öljyä . Mututuntumalla on tullut tunne että atf tunkeutuu helpommin tiivareista läpi. |
Quote:
|
Quote:
Eihän noista koskaan tiedä mistä ne vuotaa. Mulla vuoti tehostajanpumppu ja se näytti tulevan letkuliitoksesta, todellisuudessa itse säiliössä oli kuitenkin pieni hiusmurtuma siinä vieressä... |
| All times are GMT +3. The time now is 05:28. |