![]() |
Takuu toimivat keraamiset peltsarit ???
Antakaa vinkkejä mitä peltsareita olette käyttäneet C3 / SB /manuaali paketin kanssa ?
Siis sellaiset jotka ei roiku ihan tolkuttomasti , istuvat ilman hakkaamista,ei ole ihan ujoimmalla primaarillä ja pitäisi olla vielä pinnatut "keraamisella" pinnoitteella ? |
Mulla on sellaset, mutta en tiedä mallia :D Pitkät satsit vielä, ei keraamiset, mutta aijon sellaiseksi varmaan pinnoituttaa, ellei cerma-chromella sitten.
|
Mulla on ne hookerit pura/kasaa topicista voi ihmetellä miten ne istuu. Toista piti vähän lyhentää, mutta muuten kyllä osuu parmmin kuin hyvin.
|
Mulla on tollaset, tosin maalatut eikä pinnotetut. Istuu tosi asiallisesti eikä roiku kovin alhaallakaan. Ai niin mulla on kyllä tomaatti loota tossa.
http://store.summitracing.com/partde...5&autoview=sku |
Quote:
Kiitos! Mula ollutkin noista dynotecheistä jotenkin positiivinen kuva. Pistetääs Poppamiehelle postia! |
Kannattaa muuten huomioida, että automaatin ja manuaalin kuitulattioissa on eroa. Automaatin lattia on tilavampi ainakin apukuskinpuolelta pakoputkea ajatellen.
|
Quote:
|
Quote:
Juu, tuolla automaatin korilla tilaa on apukuskin puolella vaikka kuinka. jalkatilaan on tehtaan toimesta laitettu tuollainen viiste pala. näkyy tästä kuvasta kohtuu hyvin. ![]() :D |
| All times are GMT +3. The time now is 06:54. |