|
|
||||
|
||||
|
Takuu toimivat keraamiset peltsarit ???
Antakaa vinkkejä mitä peltsareita olette käyttäneet C3 / SB /manuaali paketin kanssa ?
Siis sellaiset jotka ei roiku ihan tolkuttomasti , istuvat ilman hakkaamista,ei ole ihan ujoimmalla primaarillä ja pitäisi olla vielä pinnatut "keraamisella" pinnoitteella ? Last edited by Pappatunturi : 10.05.2009 at 21:21. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on sellaset, mutta en tiedä mallia
|
||||
|
||||
|
Mulla on ne hookerit pura/kasaa topicista voi ihmetellä miten ne istuu. Toista piti vähän lyhentää, mutta muuten kyllä osuu parmmin kuin hyvin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on tollaset, tosin maalatut eikä pinnotetut. Istuu tosi asiallisesti eikä roiku kovin alhaallakaan. Ai niin mulla on kyllä tomaatti loota tossa.
http://store.summitracing.com/partde...5&autoview=sku
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitos! Mula ollutkin noista dynotecheistä jotenkin positiivinen kuva. Pistetääs Poppamiehelle postia! |
|
|
||||
|
||||
|
Kannattaa muuten huomioida, että automaatin ja manuaalin kuitulattioissa on eroa. Automaatin lattia on tilavampi ainakin apukuskinpuolelta pakoputkea ajatellen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juu, tuolla automaatin korilla tilaa on apukuskin puolella vaikka kuinka. jalkatilaan on tehtaan toimesta laitettu tuollainen viiste pala. näkyy tästä kuvasta kohtuu hyvin. ![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|