![]() |
V8 & Gti Vauhtipäivä Alastaro 30.05.2009
Onkos tuonne lähtijöitä? http://www.fhra.fi/info/20090530_v8.html
Pekka Pouta ja kumppanit lupailevat hienoa säätä viikonlopulle :sunny: |
Juu, tarkoitus olis viettää oikein moottoriurheilu täyteinen viikonloppu...
La Alastaron V7/GTi sessioon, testailemaan vähän eri setuppeja, sitten Loimaan seurahuoneelle yöksi ja Su jatkamaan Alastaron radalle mutkaa...:p |
Quote:
Eikös sunnuntaina kerhon ratapäivät Ahvenistolla? |
Quote:
Kyllä mä taidan mielummin pommitella Alastarossa China Fighterillä... |
Quote:
Alastarohan on sitten syksymmällä. Ilmaista rata-aikaa jäsenille! Hyvässä lykyssä pääsen tonne C-3:lla ilman käsijarrua ja vanhalla sytytysjärjestelmällä röpeltämään. ( suorasytkästä puuttuu vielä joku komponentti ) Kytkin tuntuu ihan samanlaiselta jarrupolkimen kanssa, mutta pitäisi toimia kuitenkin. Onhan se kiva päästä kokeilemaan ( ja sisäänajamaan:rolleyes: )uutta tiheää perää ja vaihdelaatikkoa, että minkälaiseksi on muuttunut välitykset. Pitäisi nyt löytyä sopiva vaihde jokaiseen mutkaan. Jos joku tökkää, niin onhan aina luotettava C-4! Sillä sitten.:) Radalla nähdään! |
Quote:
|
Quote:
Hitsiläinen... eihän mun kosla noista melurajoista pääse läpi. 95 dB?! |
Quote:
Soitin radanpitäjälle, joka lupasi varmistaa asian parin päivän sisään. Perästä kuuluu sanoi torven tekijä. (Mun C-3:kaan ei tosta 95dB rajasta mene läpi. 110:sta sensijaan hienosti.) On se kyllä hanurista, kun katuautojen pakoputkistoja pitää lisävaimentaa, jotta pääsee radalle harjoittelemaan. |
Kautta aikojen yksi auto on poistettu radalta liian kovien äänien vuoksi. Oli suorat Hookerit, isolohko ja muistaakseni ahdin. Ja todella kovat äänet.
Radalla äänet mitataan radan varressa olevalla mittarilla ja ilmoittavat kyllä jos on ongelmia. Sivuputket hankalimmat, kun mittari luonnollisesti radan sivussa. Ääniä ei siis mitata varikolla paikallaan huudattamalla kuten AKK:n mittauksissa tai kilpuriharjoituksissa keskiviikkoisin. Kannattaa tulla paikalle niin katsotaan kuinka käy. |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:49. |