![]() |
Bongous - jos tilaat jenkkilästä...
...onko kukaan kokeillut:
https://bongous.com/ Ottavat tavaraa vastaan useilta toimittajilta ja lähettävät yhden paketin Suomeen. Tapauskohtaisesti tuossa voisi vähän säästää, toki ei noidenkaan tarjoama rahti ole ihan halpa, mutta tietysti pitää verrata end-to-end, jenkkilän sisällähän rahti on usein aika halpa. En itse ajatellut käyttää tuota ainakaan aluksi rahtimaksujen säästöön, vaan siihen, että saan tilattua tavaraa jota ei myydä/toimiteta kuin jenkkilässä. |
Vastaavanlainen on ittellä käytössä. Hienosti toimii, tosin aika pieniä paketteja sen kautta tullut otettua. Ja ebaystä nimenomaan noita "us shipping only"
|
Piti ihan testata, että onko tuo "live help" vaan silmän lumetta, mutta kyllä siellä ihan ihminen vastasi (tai todella hyvin ohjelmoitu softa tai riittävän hyvin koulutettu apina :joker:), joten kai siellä muutakin palvelua on kuin rahojen pois viemistä.
Jarmo |
Quote:
Pari kertaa olen Norton/Symantecin virus/palomuurisoftien kanssa käyttänyt tuota ihan suomeksi ja mainiosti on toiminut. Samoin jenkkilään päin ja itse asiassa sain linkin tämän ketjun firmaan just livekeskustelusta jossa jenkki kirjoitti että eivät toimita out-of-us mutta kirjaudu tuonne (linkkiin) ja sitä kautta homma onnistuu. |
Quote:
Vissiin väsynyt oon jo, kun nyt en ihan tajunnut. Eli siis tuota Bongous-sivun chattiä siis olet käyttänyt palomuurien läpi? Ja Suomeksi ovat vastailleet?? Luulin, että noilla nimenomaan on pointtina se, että saisi helposti kamat out-of-us, joten tuokin jenkkien väite on hieman omituinen. Nooh, katsotaan jos huomenna ajatuksen kanssa aukeis tää :D. Jarmo EDIT. Ja tosiaan mä en oo ihan vakuuttunut noista eri sivuilla olevista "pyydä apua"-kuvakkaista, jos niistä vastailee joku muukin kuin Ikean Anna. |
| All times are GMT +3. The time now is 05:08. |