|
|
||||
|
||||
|
Bongous - jos tilaat jenkkilästä...
...onko kukaan kokeillut:
https://bongous.com/ Ottavat tavaraa vastaan useilta toimittajilta ja lähettävät yhden paketin Suomeen. Tapauskohtaisesti tuossa voisi vähän säästää, toki ei noidenkaan tarjoama rahti ole ihan halpa, mutta tietysti pitää verrata end-to-end, jenkkilän sisällähän rahti on usein aika halpa. En itse ajatellut käyttää tuota ainakaan aluksi rahtimaksujen säästöön, vaan siihen, että saan tilattua tavaraa jota ei myydä/toimiteta kuin jenkkilässä.
|
||||
|
||||
|
Vastaavanlainen on ittellä käytössä. Hienosti toimii, tosin aika pieniä paketteja sen kautta tullut otettua. Ja ebaystä nimenomaan noita "us shipping only"
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Piti ihan testata, että onko tuo "live help" vaan silmän lumetta, mutta kyllä siellä ihan ihminen vastasi (tai todella hyvin ohjelmoitu softa tai riittävän hyvin koulutettu apina
Jarmo
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pari kertaa olen Norton/Symantecin virus/palomuurisoftien kanssa käyttänyt tuota ihan suomeksi ja mainiosti on toiminut. Samoin jenkkilään päin ja itse asiassa sain linkin tämän ketjun firmaan just livekeskustelusta jossa jenkki kirjoitti että eivät toimita out-of-us mutta kirjaudu tuonne (linkkiin) ja sitä kautta homma onnistuu.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vissiin väsynyt oon jo, kun nyt en ihan tajunnut. Eli siis tuota Bongous-sivun chattiä siis olet käyttänyt palomuurien läpi? Ja Suomeksi ovat vastailleet?? Luulin, että noilla nimenomaan on pointtina se, että saisi helposti kamat out-of-us, joten tuokin jenkkien väite on hieman omituinen. Nooh, katsotaan jos huomenna ajatuksen kanssa aukeis tää Jarmo EDIT. Ja tosiaan mä en oo ihan vakuuttunut noista eri sivuilla olevista "pyydä apua"-kuvakkaista, jos niistä vastailee joku muukin kuin Ikean Anna.
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) Last edited by Jarmo79 : 16.07.2009 at 02:28. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|