Quote:
Originally Posted by collector-82
naapurin toinen"kilpa" poni 95,32 1/4 tänä kesänä
|
8-[ jos toi on loppunopeus niin ehkä jos laittais metukkaan kaikki tulpanjohdot kiinni niin kulkis tai sitten jättää toi "kilpa" pois lauseesta?? No, varmaan jotain muuta mutta ei tämä murre aukea mulle. ;)
Anyway, oktaanintarve on vain puristustekninen juttu. Eli jos kone/säädöt on kunnossa niin se ei voi käydä huonommin korkeampioktaanisella bensalla - ellei bensassa ole tosiaan jotain vikaa mutta vähän haettu juttu. Ja koska täällä on selvännäkijät harvassa niin metukkakaverin ei auta kuin vaihtaa bensistä ja kokeilla muuttuuko käynti naapurin bensalla. Jos ei parane niin tutkimaan niitä säätöjä jne.
PS. Oli kilpaponi kuinka hieno vain niin jos joudutte tälläisiä täällä kyselemään niin sitä kilpaponia ei voi samassa ketjussa käyttää meriittinä/argumenttina teille tai autolle. :D
Ps2. olen itse törmännyt bensiksien laadun vaihteluun. 12:1 puristettu kävi todella karmeesti kolisten asema A bensalla mutta parani miraakkelimaisesti kun kävin hakemassa 100m päästä essolta saman oktaanista kamaa.
|