|
|
||||
|
||||
|
naapurin "amerikan ponin" kone pikkasen naputtaa ja käyttänyt normaalia 95. ja koittamaan 98 mutta mennyt vain hullummaksi ? sitä mietittiin kun keskimäärin bensa asema myy 80% 95:sta 20% 98. eli kierto 95:lla tankeissa nopeampaa niin onkohan se kumminkin tasa laatuisempaa??? no itse koittamaan vetteen 95:sta niin ei moottori sitä eri kauraksi huomannut...mielipiteitä,kokemuksia ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Siinä moottorissa on jotain vikaa/säädöt pielessä.
|
|
|
||||
|
||||
|
naapurin toinen"kilpa" poni 95,32 1/4 tänä kesänä...unohdetaan säädöt ja viat
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
jos toi on loppunopeus niin ehkä jos laittais metukkaan kaikki tulpanjohdot kiinni niin kulkis tai sitten jättää toi "kilpa" pois lauseesta?? No, varmaan jotain muuta mutta ei tämä murre aukea mulle. Anyway, oktaanintarve on vain puristustekninen juttu. Eli jos kone/säädöt on kunnossa niin se ei voi käydä huonommin korkeampioktaanisella bensalla - ellei bensassa ole tosiaan jotain vikaa mutta vähän haettu juttu. Ja koska täällä on selvännäkijät harvassa niin metukkakaverin ei auta kuin vaihtaa bensistä ja kokeilla muuttuuko käynti naapurin bensalla. Jos ei parane niin tutkimaan niitä säätöjä jne. PS. Oli kilpaponi kuinka hieno vain niin jos joudutte tälläisiä täällä kyselemään niin sitä kilpaponia ei voi samassa ketjussa käyttää meriittinä/argumenttina teille tai autolle. Ps2. olen itse törmännyt bensiksien laadun vaihteluun. 12:1 puristettu kävi todella karmeesti kolisten asema A bensalla mutta parani miraakkelimaisesti kun kävin hakemassa 100m päästä essolta saman oktaanista kamaa.
|
||||
|
||||
tais pilkku tulla värään väliin...varttimaililla 9.532/239 |
|
|
||||
|
||||
|
Ok. Meiltä tuskin sellaista informaatiota löytyy mitä kaverisi ei ennestään jo tietäisi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Villi arvaus, että siinä bensassa on jotain vikaa. Normaalistihan suurempioktaanisen pitäisi toimia "paremmin."
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|