![]() |
C4 suuntavakavuus varsinkin isommissa nopeuksissa
Onko nuo C4 kuinka vakaita ajaa isommissa nopeuksissa kuntuntuu että keula tekee tasaista liiketta koko ajan sivuttais suunnassa puolelta toiselle.
Takapää tuntuu taas kulkevan kuin kiskoilla. Jonkin verran etupää reagoi myös routauriin. Rengastus e 245/45 17 ja t 274/40 17" Kumho Ecstat. |
Quote:
Ensimmäiseksi tulee mieleen että raidetangon päät ovat tulleet tien loppuun eli väljät kuin anoreksiaa sairastavan kalsarit. |
Quote:
Onko ohjauksessa normaalisti yhtään välystä vai onko ihan välyksetön? |
ainakaan mun 86:ssa ei ole välystä yhtään ja menee melkein kuin luoti.. ehkä aavistuksen uraherkkä on 275 eturenkailla.
|
Itsellä 255 vakiorengastus, ja uraherkkyyttä luonnollisesti esiintyy.
Muuten ei kyllä pitäisi mihinkään hakea, ja välystä ei ratissa pitäisi olla. |
Onko ohjaus akselissa sellaista "rätti" niveltä kuin firebirdeissä ja camarossa?
Mietein että mistä välys voisi tulla. |
Mulla oli etupää niin ******** levoton että emäntä ei uskaltana enää vettellä ajaa. Vaihdoin loppuun ajetut pyöränlaakerit uusiin niin johan tokeni.
|
Puslien vaihdolla tokeni mulla... Tietty samalla tuli madallettua, joten silläkin saattaa oma vaikutuksensa olla.
|
Ei mitään ongelmia +200 km/h nopeuksissa, vakaa ja stabiili. Tämähän on tottakai testattu vain lentokenttäajoissa eikä koskaan tieliikenteessä... O:)
|
Quote:
Seilaus voi olla vain leveistä renkaista ja tien urista. Klappi ohjauksessa selviää kevyellä pyörittelyllä, josta kyllä huomaa jos ohjaus ei reagoi kuin viiveellä. Pitäisi näkyä myös leimalla, jos katsastaja on ollut hereillä. Raidetanko voi olla finito. Puslat, laakerit, iskarit, ohjauskulmat, tasapainoitus näkyvät toisaalla. Tietysti jos kaikki on hieman huonossa hapessa lopputulema voi olla tuo. Kunnossa ollessaan vanhakin C4 menee kuin juna kahden markan vauhdissa. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:01. |