FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Isolohko C4! (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=170)

groovyjay 16.03.2004 18:44

Isolohko C4!

naita ei oo paljoa nakynyt, lieko liian vaikea toteutus!

ToniH 16.03.2004 20:43

Tervemenoa C4 Vetten kuuluisa mutka-ajettavuus! Noitahan löytyy yksi jopa tehdasprotona museosta: 1989 ZR-2 - ja oikein TPI:nä! Taisi jäädä juuri menemättä valmistukseen em. syystä?

KTM 17.03.2004 07:12

Eiköhän suurin syy ollut C.A.F.E. ja tällä en tarkoita jamppojen kahvitaukoja. Polttoaineen kulutus ja siitä tulevat rangaistusmaksut olisivat nousseet ZR2:n kohdalla niin korkeiksi, että projekti ammuttiin alas.

Finnshark 17.03.2004 07:36

Quote:

Originally Posted by KTM
Eiköhän suurin syy ollut C.A.F.E. ja tällä en tarkoita jamppojen kahvitaukoja. Polttoaineen kulutus ja siitä tulevat rangaistusmaksut olisivat nousseet ZR2:n kohdalla niin korkeiksi, että projekti ammuttiin alas.

Näin minäkin olen asian päätellyt...

Kohtuullinen kyhmy muuten tuossa pellissä... Miltähän suomalaisen katsastusinssin naama näyttäisi kun tyrkkäisi konttorille vähäpäästöiseksi määritellyn auton jonka pellin alla olisi 454cid kaasari isolohko sivuputkilla... :twisted:

juzzi 17.03.2004 09:34

Onhan noita Ameriikanmailla tehty....jopa ilman tuota oksettavaa pahkaakin.

Vaatii muutamia erikoisia osia että saadaan mahtumaan...mm. ZR1:n lämppärikotelo ja joko/tai moddatun imusarjan tai konepellin pahkan.
Pakosarjat on kait myös pakko itse vääntää...(??)

Kaasarikoneen laittaminen C4:een (tai itseasiassa mihinkään autoon) ei jotenkin mee mulle enää läpi... jotenkin tappaa kiinostuksen autoon HETI.
:evil:

Jussi

KTM 17.03.2004 10:02

Quote:

Originally Posted by juzzi
Onhan noita Ameriikanmailla tehty....jopa ilman tuota oksettavaa pahkaakin.

Jussi

Rakentaja on kuullut kaukaisessa Suomessa harrastettavan Sarvis pulkkien niittaamista konepellille. Kaveri vaan ei tajunnut asiaa vitisiksi ja laittoi pulkan C4:een. :blink:

groovyjay 17.03.2004 13:26

Quote:

Originally Posted by ToniH
Tervemenoa C4 Vetten kuuluisa mutka-ajettavuus! Noitahan löytyy yksi jopa tehdasprotona museosta: 1989 ZR-2 - ja oikein TPI:nä! Taisi jäädä juuri menemättä valmistukseen em. syystä?

Joo, muistan ton Corvette Quartely lehden ZR-2:n esittelyn, oli Vegasissa poristelee, aika erikoinen vekotin.

groovyjay 17.03.2004 13:31

Quote:

Originally Posted by juzzi
Kaasarikoneen laittaminen C4:een (tai itseasiassa mihinkään autoon) ei jotenkin mee mulle enää läpi... jotenkin tappaa kiinostuksen autoon HETI.
:evil:

Jussi

TOTTA! :yes:

Anonymous 17.03.2004 14:27

Tekniikan Maailmassakin oli aikoinaan juttu tosta ZR-2:sta, täytyypä kaivaa lehti jostain :!: On se ZR-12 kin aika sairas :dizzy: rakennelma :!:

MikkoM 17.03.2004 14:28

ja taas tuli nimettömänä :!: siis toi edellinen

All times are GMT +3. The time now is 04:56.