|
|
||||
|
||||
|
Isolohko C4!
naita ei oo paljoa nakynyt, lieko liian vaikea toteutus!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Tervemenoa C4 Vetten kuuluisa mutka-ajettavuus! Noitahan löytyy yksi jopa tehdasprotona museosta: 1989 ZR-2 - ja oikein TPI:nä! Taisi jäädä juuri menemättä valmistukseen em. syystä?
|
||||
|
||||
|
Eiköhän suurin syy ollut C.A.F.E. ja tällä en tarkoita jamppojen kahvitaukoja. Polttoaineen kulutus ja siitä tulevat rangaistusmaksut olisivat nousseet ZR2:n kohdalla niin korkeiksi, että projekti ammuttiin alas.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näin minäkin olen asian päätellyt... Kohtuullinen kyhmy muuten tuossa pellissä... Miltähän suomalaisen katsastusinssin naama näyttäisi kun tyrkkäisi konttorille vähäpäästöiseksi määritellyn auton jonka pellin alla olisi 454cid kaasari isolohko sivuputkilla... |
|
|
||||
|
||||
|
Onhan noita Ameriikanmailla tehty....jopa ilman tuota oksettavaa pahkaakin.
Vaatii muutamia erikoisia osia että saadaan mahtumaan...mm. ZR1:n lämppärikotelo ja joko/tai moddatun imusarjan tai konepellin pahkan. Pakosarjat on kait myös pakko itse vääntää...(??) Kaasarikoneen laittaminen C4:een (tai itseasiassa mihinkään autoon) ei jotenkin mee mulle enää läpi... jotenkin tappaa kiinostuksen autoon HETI. Jussi
|
||||
|
||||
|
Quote:
Rakentaja on kuullut kaukaisessa Suomessa harrastettavan Sarvis pulkkien niittaamista konepellille. Kaveri vaan ei tajunnut asiaa vitisiksi ja laittoi pulkan C4:een. :blink: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, muistan ton Corvette Quartely lehden ZR-2:n esittelyn, oli Vegasissa poristelee, aika erikoinen vekotin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
TOTTA! :yes: |
|
|
||||
|
||||
|
Tekniikan Maailmassakin oli aikoinaan juttu tosta ZR-2:sta, täytyypä kaivaa lehti jostain
|
|
|
||||
|
||||
|
ja taas tuli nimettömänä
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |