FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Sisustan verhoilua (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2313)

MIC4-90 19.10.2005 21:39

Sisustan verhoilua

Olen tätä aikaisemminkin kysellyt, mutta silloin ei kukaan vastannut. Eli onkohan kukaan verhoillut kojetaulua? Eli takoitan nyt -90 ja uudempia. Eli esimerkiksi mustalla nahkalla tai ovipahveja? Tai sitten vaikka alumiinista jotain paloja?
Saisi vaan hiukan sitä muovista vaikutelmaa pois.

Dalton 19.10.2005 22:07

Quote:

Originally Posted by MIC4-90
Olen tätä aikaisemminkin kysellyt, mutta silloin ei kukaan vastannut. Eli onkohan kukaan verhoillut kojetaulua? Eli takoitan nyt -90 ja uudempia. Eli esimerkiksi mustalla nahkalla tai ovipahveja? Tai sitten vaikka alumiinista jotain paloja?
Saisi vaan hiukan sitä muovista vaikutelmaa pois.

Itse olen vaihtanut keskikonsolin muovit uusiin ja löytyi ylläri: Kojelaudan päällinen ei istu oikein paikallaan <- kiinnityskohtia vedetty poikki. Mrr! Talven aikana menee purkuun ja katsotaan mitä tekisi????? En oikein haluaisi lähteä toisaalta hirveästi muuttelemaan, koska kuitenkin, jos haluaa palauttaa orkkikseksi, niin olisi vähemmän työtä. Olen nähnyt, että vakioradioita on vaihdettu normaaleihin. Aika hyvin siinä vakioradion paikalla olisi tilaa, jos ei jotain 42":sta rupee tunkee sinne.

Vet 20.10.2005 10:29

Eikö tuolla ole myynnissä kaiken näköistä jalopuujäljitelmää. Siis ainakin
Corvette Centralissa.

MIC4-90 20.10.2005 11:39

Ei kiitos jalopuuta, mutta itsekkin jotain aika hillittyä hakisin. Eli oikeastaan pinta materiaaleja hiukan paremmiksi vaikka värit olisivatkin samat.

Kuinka iso projekti olisi ensikertalaiselle purkaa kojelauta kokonaan?

iaht 20.10.2005 11:55

Quote:

Originally Posted by Vet
Eikö tuolla ole myynnissä kaiken näköistä jalopuujäljitelmää. Siis ainakin
Corvette Centralissa.

Ei ainakaan ole kelo honkaa tai raaka lauta jäljitelmää

MikkoM 20.10.2005 12:39

Quote:

Originally Posted by iaht
Ei ainakaan ole kelo honkaa tai raaka lauta jäljitelmää

Ja vielä kunnon tervan hajulla:cool: Miten olis se pinkki karva:-k
No olipa taas epäasiallista:rabbit:
Tuota jalopuuta oon itsekin ajatellut, ei oo muuten hassumman näköistä:)

juzzi 20.10.2005 13:20

Nämä nyt ovat kyllä vanhempiin C4:iin mutta kumminkin...

Tollanen jälkimmäinen on kyl makee ja itelle ois tarkoitus tulla samanlainen, mutta valkopohjaisilla mittareilla.

Juza

MikkoM 20.10.2005 13:36

Noihan nyt ei oo varsinaisesti verhoiltuja kojetauluja, mutta siistin näköisiä kuitenkin, näissä vanhemmissa varsinkin tuo muovisuus hallitsee liikaa:-k

juzzi 20.10.2005 13:39

Kyl toi ylempi on "verhoiltu" alumiinilevyillä...
Oli kuulemma laserleikkaamossa töissä...

J

Sway-bar 20.10.2005 16:02

1 Attachment(s)
Sisustan ehostusta on miettinyt varmasti monet muutkin. Mielestäni C4:sen kabiini on mitä hienoin. Kuva on virtuaalituunattu.

All times are GMT +3. The time now is 09:10.