|
|
||||
|
||||
|
Sisustan verhoilua
Olen tätä aikaisemminkin kysellyt, mutta silloin ei kukaan vastannut. Eli onkohan kukaan verhoillut kojetaulua? Eli takoitan nyt -90 ja uudempia. Eli esimerkiksi mustalla nahkalla tai ovipahveja? Tai sitten vaikka alumiinista jotain paloja?
Saisi vaan hiukan sitä muovista vaikutelmaa pois.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse olen vaihtanut keskikonsolin muovit uusiin ja löytyi ylläri: Kojelaudan päällinen ei istu oikein paikallaan <- kiinnityskohtia vedetty poikki. Mrr! Talven aikana menee purkuun ja katsotaan mitä tekisi????? En oikein haluaisi lähteä toisaalta hirveästi muuttelemaan, koska kuitenkin, jos haluaa palauttaa orkkikseksi, niin olisi vähemmän työtä. Olen nähnyt, että vakioradioita on vaihdettu normaaleihin. Aika hyvin siinä vakioradion paikalla olisi tilaa, jos ei jotain 42":sta rupee tunkee sinne.
|
||||
|
||||
|
Eikö tuolla ole myynnissä kaiken näköistä jalopuujäljitelmää. Siis ainakin
Corvette Centralissa.
|
||||
|
||||
|
Ei kiitos jalopuuta, mutta itsekkin jotain aika hillittyä hakisin. Eli oikeastaan pinta materiaaleja hiukan paremmiksi vaikka värit olisivatkin samat.
Kuinka iso projekti olisi ensikertalaiselle purkaa kojelauta kokonaan?
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No olipa taas epäasiallista Tuota jalopuuta oon itsekin ajatellut, ei oo muuten hassumman näköistä
|
||||
|
||||
|
Nämä nyt ovat kyllä vanhempiin C4:iin mutta kumminkin...
Tollanen jälkimmäinen on kyl makee ja itelle ois tarkoitus tulla samanlainen, mutta valkopohjaisilla mittareilla. Juza
Counting all the assholes in the room...I'm definitely not alone. Last edited by juzzi : 12.10.2006 at 20:40. |
|
|
||||
|
||||
|
Noihan nyt ei oo varsinaisesti verhoiltuja kojetauluja, mutta siistin näköisiä kuitenkin, näissä vanhemmissa varsinkin tuo muovisuus hallitsee liikaa
![]()
|
||||
|
||||
|
Kyl toi ylempi on "verhoiltu" alumiinilevyillä...
Oli kuulemma laserleikkaamossa töissä... J |
|
|
||||
|
||||
|
Sisustan ehostusta on miettinyt varmasti monet muutkin. Mielestäni C4:sen kabiini on mitä hienoin. Kuva on virtuaalituunattu.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|