![]() |
lt1 moottorin laittoa
Tervehdys arvon raatilaiset!
Nyt tarttis vm:95 Lt ykköseen saada henkeä lisää.Mitäs mieltä olette onko järkeä lähteä laittamaan koko mosaa uusiksi eli stroukata alakerta ,vapaammin virtavat kannet yms uusiksi? Paljonko poneja tomaatti toosa kestää? Jostain jenkkifoorumista olen lukenut että vois saada jopa 450hp tosta koneesta ulos mutta epäilen hieman. Kertokaas mielipiteenne ja nyt ei puututa budjettiin |
Quote:
Toisaalta, kansien porttaus (tai hipo kannet) + peltisarjat + nokka + säätöä ja päästään yli 400 hepan. Vakiokansillakin on taidettu päästä vähän yli 350 hepan. Quote:
Quote:
Saadaan ulos tuon verran ja vähän enemmänkin, se on tosiaan eri juttu mitä maksaa. |
Miten on C4:sen ahtaminen ? onko laillista sekään enään ?
|
Late malli ja vähäpäästöinen joten ahtaaminen ei onnistu jos katulaillisena pitää
|
Jos päädyn hylkäämään konerempan ja päättää ostaa piristetyn koneen vanhan tilalle niin mistä kannattaa alkaa kyselemään?
Jollain tavalla vaan viehättää ajatus tehdä remppa itse. Tällöin ainakin tietää mitä on tehty ja mitä ei. Kommentteja odotan |
Moro!
Kyllähän sieltä voimaa saa. Mulla olis kamat kaupan just sun tarpeeseen: http://www.overdrive.fi/forum/viewto...?f=18&t=280234 Melkein kaikki muu uutta, kannet vanhaa. Tavarat tulleet maksamaan huomattavasti enemmän, kuin pyyntihinta. |
Mun entisestä lt1 Camarosta penkitettiin 455hp/574Nm. Alakerta oli 383, portatut kannet hieman isommilla venoilla ja comp camsin xfi280 nokka.
|
Mites männät valitaan jos laittaapi kireän nokan ja esim afr1031 kannet?
Männissä paljon vaihtoehtoja ja mikä lie piston head volume +18.00cc, +7.00cc jne mitä lie tarkoittaakaan? |
Quote:
Meneekö leimasta läpi ilman kummempaa kikkailua tolla nokalla? |
Päästöistä sai menee läpi e85:lla.
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:40. |