FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Huippulaatuisten 3D-osien valmistusta ... (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=26968)

Hannu 04.03.2016 15:22

Huippulaatuisten 3D-osien valmistusta ...

... 3D tulostimella.

Sekä yrityksille että yksityisille. ...

Eri muovilaadut, kumit, hiilikuitupohjaiset materiaalit ...

Max. osan koko 300 x300x200mm.

Käytössä useita erilaisia tulostimia tarpeen mukaisesti. Todellakin Suomen parhaat tulostinlaitteet ja osaaminen A1 luokkaa. Referensseinä mm.nokian renkaat, sievin kengät yms. Tulostustarkkuus parhaimmilla tulostimellamme 0.015mm

Valmistettavan osan mallintaminen toimitetusta osasta 50€/tunti, tai sitten asiakkaan oman 3D tiedoston kautta tulostus. Tulostushinta vaihtelee osan painon, käytetyn materiaalin, ja tulostusajan mukaan. Perusjutut lähtee jo alle 100€ :)

Kaikki on mahdollista.

Ajattelin että jos jotakuta kiinnostais :)

Hannu 04.03.2016 18:03

corveten osia ...

Jotkin muoviklipareet maksaa maltaita. kannattaa teettää 3d printterillä.

Quote:

Originally Posted by Hannu
... 3D tulostimella.

Sekä yrityksille että yksityisille. ...

Eri muovilaadut, kumit, hiilikuitupohjaiset materiaalit ...

Max. osan koko 300 x300x200mm.

Käytössä useita erilaisia tulostimia tarpeen mukaisesti. Todellakin Suomen parhaat tulostinlaitteet ja osaaminen A1 luokkaa. Referensseinä mm.nokian renkaat, sievin kengät yms. Tulostustarkkuus parhaimmilla tulostimellamme 0.015mm

Valmistettavan osan mallintaminen toimitetusta osasta 50¤/tunti, tai sitten asiakkaan oman 3D tiedoston kautta tulostus. Tulostushinta vaihtelee osan painon, käytetyn materiaalin, ja tulostusajan mukaan. Perusjutut lähtee jo alle 100¤ :)

Kaikki on mahdollista.

Ajattelin että jos jotakuta kiinnostais :)

Pappatunturi 05.03.2016 21:46

Mahtavaa, DC-8 sta puuttuu kolmesta suihkumoottorista kovamuovinen perätöhötin ja niitä ei löydy mistään varaosina.

Koitan saada sen yhden irti malliksi ja palataan juttuun.

Hannu 05.03.2016 22:56

Mites tollanen perähikiän pikkupoika ....

Quote:

Originally Posted by Pappatunturi
Mahtavaa, DC-8 sta puuttuu kolmesta suihkumoottorista kovamuovinen perätöhötin ja niitä ei löydy mistään varaosina.

Koitan saada sen yhden irti malliksi ja palataan juttuun.

... on yleensä päässy edes lähelle tollasta hi-tec vekotinta kuin DC-8 ?

Tai vielä parempi ...... Tais POIKA pukata vielä paskaa vaippaan, kun mä jo korjailin DC-8:aa.

Vielä parempi .... Mä oon saanu privaa et sua nuo perätöhöttimet kiinnostaa enemmänkin ... :)

Pappatunturi 22.03.2016 11:28

Tarkistas hannu lääkitys äläkä kajoa niihin poroihin enää. Ne rauhoitukset päätee siellä jängälläkin.

Siinä sulle peräsuutinta 4 kipaletta pitäisi saada aikaiseksi. Koko n 25x25x25mm

Ja lentoturvallisuuden nimissä älä mene lähellekkään niitä oikeita koneita... ;)

kaierkki 31.03.2016 19:19

Quote:

Originally Posted by Hannu
... on yleensä päässy edes lähelle tollasta hi-tec vekotinta kuin DC-8 ?

Tai vielä parempi ...... Tais POIKA pukata vielä paskaa vaippaan, kun mä jo korjailin DC-8:aa.

Vielä parempi .... Mä oon saanu privaa et sua nuo perätöhöttimet kiinnostaa enemmänkin ... :)

Staili jäbä - varmasti vuoden myyntimies omassa sarjassaan. Tuolla asenteella ja itseluottamuksella myydään helposti konteittain pakastimia eskimoille Gröölantiin.

Pappatunturi 31.03.2016 19:59

Iso kiitos vielä DC-hanskille avusta. Kokeneena hi-tek vekotin mekaanikko-huippuprinttaajana tulosti uudet perätöhöttimet moottoreihin.

Nythän tässä pääsee poika ihan asennus hommiin kun vaipoistakin on jo päästy. Maalia vielä niin sopii kuin vekotin poron berperiin.

Nää lentää kohta!

Hannu 31.03.2016 22:21

Aikuisten oikeesti anteeksi ...

... Ymmärsin nuo perätöhötinjutut DC8:n osalta ihan suorana raakana vittuiluna. Tyhmä minä.

Olen kuitenkin joskus elantoni hankkinut hävittäjien moottoreiden kanssa puuhaillessa, eikä mulle ollu koskaan tullut vastaan yhtään "perätöhötintä"

Pahoitteluni vielä tästä väärinymmärryksestä.

Pappatunturi 31.03.2016 23:07

Ei me tästä huolita, hauskaahan tää oli.

frost63 01.04.2016 12:54

Lentsikat on hienoja, kelpais omankin tallin kattoon. Tai olohuoneeseen :)

Printitkin näyttää siisteiltä, onkohan noita jälkikäsitelty vai suoraan printteristä?

All times are GMT +3. The time now is 06:12.