|
|
||||
|
||||
|
Huippulaatuisten 3D-osien valmistusta ...
... 3D tulostimella.
Sekä yrityksille että yksityisille. ... Eri muovilaadut, kumit, hiilikuitupohjaiset materiaalit ... Max. osan koko 300 x300x200mm. Käytössä useita erilaisia tulostimia tarpeen mukaisesti. Todellakin Suomen parhaat tulostinlaitteet ja osaaminen A1 luokkaa. Referensseinä mm.nokian renkaat, sievin kengät yms. Tulostustarkkuus parhaimmilla tulostimellamme 0.015mm Valmistettavan osan mallintaminen toimitetusta osasta 50€/tunti, tai sitten asiakkaan oman 3D tiedoston kautta tulostus. Tulostushinta vaihtelee osan painon, käytetyn materiaalin, ja tulostusajan mukaan. Perusjutut lähtee jo alle 100€ Kaikki on mahdollista. Ajattelin että jos jotakuta kiinnostais
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. Last edited by Hannu : 04.03.2016 at 15:33. |
|
|
||||
|
||||
|
corveten osia ...
Jotkin muoviklipareet maksaa maltaita. kannattaa teettää 3d printterillä.
Quote:
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. |
|
|
||||
|
||||
|
Mahtavaa, DC-8 sta puuttuu kolmesta suihkumoottorista kovamuovinen perätöhötin ja niitä ei löydy mistään varaosina.
Koitan saada sen yhden irti malliksi ja palataan juttuun. |
|
|
||||
|
||||
|
Mites tollanen perähikiän pikkupoika ....
Quote:
... on yleensä päässy edes lähelle tollasta hi-tec vekotinta kuin DC-8 ? Tai vielä parempi ...... Tais POIKA pukata vielä paskaa vaippaan, kun mä jo korjailin DC-8:aa. Vielä parempi .... Mä oon saanu privaa et sua nuo perätöhöttimet kiinnostaa enemmänkin ...
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. Last edited by Hannu : 05.03.2016 at 23:51. |
|
|
||||
|
||||
|
Tarkistas hannu lääkitys äläkä kajoa niihin poroihin enää. Ne rauhoitukset päätee siellä jängälläkin.
Siinä sulle peräsuutinta 4 kipaletta pitäisi saada aikaiseksi. Koko n 25x25x25mm ![]() Ja lentoturvallisuuden nimissä älä mene lähellekkään niitä oikeita koneita... Last edited by Pappatunturi : 22.03.2016 at 11:44. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Staili jäbä - varmasti vuoden myyntimies omassa sarjassaan. Tuolla asenteella ja itseluottamuksella myydään helposti konteittain pakastimia eskimoille Gröölantiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Iso kiitos vielä DC-hanskille avusta. Kokeneena hi-tek vekotin mekaanikko-huippuprinttaajana tulosti uudet perätöhöttimet moottoreihin.
![]() Nythän tässä pääsee poika ihan asennus hommiin kun vaipoistakin on jo päästy. Maalia vielä niin sopii kuin vekotin poron berperiin. ![]() Nää lentää kohta! ![]() Last edited by Pappatunturi : 01.04.2016 at 07:24. |
|
|
||||
|
||||
|
Aikuisten oikeesti anteeksi ...
... Ymmärsin nuo perätöhötinjutut DC8:n osalta ihan suorana raakana vittuiluna. Tyhmä minä.
Olen kuitenkin joskus elantoni hankkinut hävittäjien moottoreiden kanssa puuhaillessa, eikä mulle ollu koskaan tullut vastaan yhtään "perätöhötintä" Pahoitteluni vielä tästä väärinymmärryksestä.
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. Last edited by Hannu : 31.03.2016 at 22:27. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei me tästä huolita, hauskaahan tää oli.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lentsikat on hienoja, kelpais omankin tallin kattoon. Tai olohuoneeseen
Printitkin näyttää siisteiltä, onkohan noita jälkikäsitelty vai suoraan printteristä?
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|