![]() |
vikakoodi 36 maf burn off relay vm88
Uusi corvette harrastaja ilmoittautuu.Ensi kirjoitus tietenkin vian merkissä :).
Eli auto alkoi pätkimään ja kaasua painaessa kierrokset nousee mutta auto ei liiku eikä vaihda optimaalisesti.tyhjäkäynnillä p-asennossa kaasuteltaessa koko auto vaan täriseen,antoi vikakoodin 36 mafCorvette Mass Air Flow Sensor Burn-Off Relay, . mitkä osat tossa tarvii vaihtaa,anturi tietty mutta onko siinä joku kuorikin viel erikseen.olisko jollain ylimääräistä hyllyssä kun tuntuu olevan toimitusajat 2-4vkoa :(.Kiitos jo etukäteen :) |
Tarkista että laatikossa on öljyä tarpeeksi (kone käynnissä).
|
Quote:
tarkistetaan,kiitos vinkistä.Tuskin yhteyttä maffiin?katonko määrän heti ku käynnistänyt vai annanko käydä hetken? |
Itse oon aina mitannut kun öljy ollut kuumaa.
|
Jarrusylinterin takana tulipellissä kaks relettä halpa vaihtaa ekana. Pieni sauma et korjaantuu. Seuraavana maffi tai ECM epäiltyjen listalla. Voi olla noita muitakin ns epäsuorempia syitä taustalla mutta ainakin nämä ovat suoraa koodiin 36 liittyviä..
|
Quote:
|
Mulla oli pitkään ja en nyt tiedä onko nyt mutta akun takana olevat 2 mustaa relettä suosittelee vaihtaa kaikki PR:stä Finnsharkkiin ja Usa:han?
Burn Off Relay ja se toinen Maffin. Sit voi tapella onko niissä eroja.. Hirveenä tehty töitä sen IAC:in, Maf jutskien (Kiitos postista You Know!) ja muiden kanssa. Jospa kokeilis eka halvinta konstia sekä maadoituksia aina painotetaan. Edit: Unhuputin (Peitto pois) ja ei koodeja mitä nyt korttelin ympäri muutamalla vaihteella ajeli. Edit2: Typot kiireessä |
Elikkä eka vaihdettu ilmanputsari ja rele joka tulipellissä akun takana(kyljen puoleinen),piti olla 2 relettä ja vaihtaa molemmat mutta eipä ollut kuin yksi uusi.koe käynnistys ja 5min tyhjäkäyntiä ja sit kaasutuksia ja samat oireet.Seuraavaksi vaihdettu maffi ja samat oireet eikä meinannut enää pysyä tyhjäkäynnilläkään.
katsottu vikakoodit ja antoi 32 egr valve,olisko käyny niin rikkaalla että egr karstottunut vai onko ECm paskana?mun käsillä ei ecm saa vaihdettua enkä varmaan osaa egr putsaa. alkuperäinen vikakoodi 36 oli poistunut,neuvoja? |
Quote:
Tosta voisi lukee ton #2postin ajatuksella eka: http://www.corvetteforum.com/forums/...-still-on.html Mulla oli joskus toi postin kuvassa näkyvän lämpöanturin päästä johto löystynyt (se on ruuvattu, siinon jenka) ja korjaantui kun vain kiristi.. Toi anturi on siinä mystisessä foliopäällysteisessä rautaputkessa apparin puolella moottorin moottorin perällä.. |
kiitos avusta,tulostin kyseisen postauken ja annan auton mukana ammattilaiselle jolle auto lähtee tänään trailerilla.Tuleepahan mitattua suuttimet yms samalla ni tietää varaa budjettia talven korjauksiin :). Ilmoittelen kyllä etenemisestä jos jollekkin toiselle olis vastaisuudessa hyöyä :). Vaihdatan varmaan ecm varmuudeks,tuntuis olevan tarve sille osalle omassa hyllyssä :)
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:23. |