![]() |
Ei näköjään kuva tullut kuvapilven kautta
|
Jäänyt itselläni kirjoittelematta kokonaan, kun en ole keksinyt minne kuvia latailisin... Kuvapilvi on ollut jo viikkotolkulla toimimattomana.
Mistä päättelet että jouset pohjaavat ? Mulla on femma ollut todella matalana aikaisemmin, eikä mitään pohjaamisongelmaa ole ollut. Takapää jostain syystä oikein alaslaskettuna isoissa joustoissa "potkaisee" takaisin, oletan että johtuisi iskareiden pohjaamisesta. |
Quote:
Paina laatikon alapuolelta "Manage Attachements" -nappia. "Selaa" -komennolla valkkaat kuvan, sen jälkeen "upload" Sitten liität kuvan kopioimalla kuvan osoitteen img-tagien väliin. 1.95 MB näyttäisi olevan tällä hetkellä .jpg -liitteen rajana. |
Takapää pohjaa "loivissa" kuopissa. Selvästi kolahtaa pohjaan.
Etupää ei ehkä pohjaa, mutta kuopat tuntuvat tosi rajusti. En muuten ymmärtänyt tuota kuvan lisäys ohjetta. |
Riippuuhan toki renkaistakin ja ilmanpaineista kuinka kulkee töyssyissä.
Itse olen nostanut autoa takaa ja edestä. Ennen nostoa siltojen töyssyissä hyppäs perä hieman ilmaan, noston jälkeen ei hypi. Toki jos on matalaprofiili kumit niin sekin tekee autosta kivirekimäisen. Mutta noston ja renkaiden vaihdon jälkeen ajo-ominaisuudet parani tosi paljon. Se että onko enään " katu-uskottavuus " jäljellä ei mua haittaa. |
Taidan kokeilla seuraavaa: takaa iskarien lyhennys, eteen lisäksi jotkut kevyet coil-overit. Takapää on nimittäin hyvä "normi" kuopissa ja pikku töyssyissä, mutta maantienopeuksissa "loivissa" kuopissa pohjaa. Etupäässä tuntuu kuin olisi jouston alussa niinkuin tyhjä kohta. Kuulostaako järkevältä ?
|
kun laskin alustan kentään niin tuli tuo lötköperäpää ja pohjaaminen montuissa.etuna oli parempi pito vartilla keulan noustessa ja perän laskiessa .motarilla ajaessa olis kaivannut jäykempiä iskareita alkuperäisten tilalle.
|
Vanhaan topicciin mikä ekana löyty...
Millaset pultit taakse että tippuu 20-30 mm??? Joku pusla väliin vaan? |
Quote:
Eiks sulla oo coiloverit, kun sun auton vanhat jouset on mun rotiskossa...? Jos taas kaverin puolesta kyselet, niin joko säätöpultit on kierretty loppuun? (yksi kierros säätöpultista muuttaa korkeutta n. 2 mm) Sen jälkeen voi leikata sitä kumia ohuemmaksi. Tunkilla keventää jousta, niin saa helposti pyöritettyä pulttia. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:58. |