![]() |
Tulli kysely ?
onko suomen tulleista positiivista kokemusta?,missä päin suomea voisi saada asiallista tulli palvelua auton tullaukseen,(auton omistajan näkökulmasta).tulli joka oisi samaa mieltä auton todellisista kilsoista,eikä vaan tuijottas sokeasti mitä mittari näyttää,? autonhan voi tullata missä päin suomea vaan.?? kommentteja?
|
Quote:
Vie vaan Lahteen. Ei tarte ajella kauas ja päätökset suht asiallisia. nimim. kokemusta on |
3 vuotta sitten tullasin 1400 intruuderin lahdessa ,siinä vanhassa paikassa.pyörän todelliset kilsat oli 43thkm,mutta orkkis mittari oli mennyt rikki pyörä miittingissä jotenka pyörään oli vaihettu ruosteinen vanha 75thkm varaosamittari .myyjä antoi mulle orkkis lommosen mittarin mukaan jossa 43tkm .ilmoitin tulli henkilölle virastossa pyörän km 43tkm mutta virkailija halusi itse nähdä lukemat kun ei uskonut minua.no typy katteli pyörää ja kirjoitti orjallisesti 75tkm paperihin.Tuon kokemuksen jälkeen ei luottamus tullin km arvioihin hirveesti kasvanut kun tuijotetaan sokeasti sitä mittaria näyttää.
|
Quote:
No sait sitten kilometreistä vero alennusta ;) Naureskelin just viimeviikonloppuna kun kaverin automaalaamolla on parivuotta vanha MB sprintteri maalattavana. Mannet oli sellasen pikkulommosen käynny saksasta hakemassa, ja se piti fiksata. No, lauantai iltana kaverille tuli puhelu että "tuu äkkiä avaa firman ovet", mittarin ruuvaaja on tulossa paikalle, tulee kauempaa. Mä en luota mittarilukemiin paskan vertaa, varsinkin jos jonkin tason joppari on jotenkin osallisena projektissa. Tosin eihän se km määrä ratkaisekkaan vaan se tavaran kunto. |
Ei ainakaan tampereelle, laitoin paperiin että ei tietoa todellisista kilsoista silti katsoivat vaan mittarilukeman.
|
:mad:
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:57. |