FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply

Thread Tools
Old 26.03.2006, 10:28
cabriolet c5-98's Avatar
cabriolet c5-98 cabriolet c5-98 is offline
Vakiokävijä

cabriolet c5-98 on oikealla tiellä
Tulli kysely ?

onko suomen tulleista positiivista kokemusta?,missä päin suomea voisi saada asiallista tulli palvelua auton tullaukseen,(auton omistajan näkökulmasta).tulli joka oisi samaa mieltä auton todellisista kilsoista,eikä vaan tuijottas sokeasti mitä mittari näyttää,? autonhan voi tullata missä päin suomea vaan.?? kommentteja?
Reply With Quote
Old 26.03.2006, 10:42
pirre's Avatar
pirre pirre is offline
Ajettasko kilpaa?

pirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääpirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Send a message via MSN to pirre
Quote:
Originally Posted by cabriolet c5-98
onko suomen tulleista positiivista kokemusta?,missä päin suomea voisi saada asiallista tulli palvelua auton tullaukseen,(auton omistajan näkökulmasta).tulli joka oisi samaa mieltä auton todellisista kilsoista,eikä vaan tuijottas sokeasti mitä mittari näyttää,? autonhan voi tullata missä päin suomea vaan.?? kommentteja?

Vie vaan Lahteen. Ei tarte ajella kauas ja päätökset suht asiallisia.

nimim. kokemusta on
Corvette C3 FIA racer 454cid
Corvette C3 Historic cruiser

Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa

Reply With Quote
Old 26.03.2006, 11:18
cabriolet c5-98's Avatar
cabriolet c5-98 cabriolet c5-98 is offline
Vakiokävijä

cabriolet c5-98 on oikealla tiellä
3 vuotta sitten tullasin 1400 intruuderin lahdessa ,siinä vanhassa paikassa.pyörän todelliset kilsat oli 43thkm,mutta orkkis mittari oli mennyt rikki pyörä miittingissä jotenka pyörään oli vaihettu ruosteinen vanha 75thkm varaosamittari .myyjä antoi mulle orkkis lommosen mittarin mukaan jossa 43tkm .ilmoitin tulli henkilölle virastossa pyörän km 43tkm mutta virkailija halusi itse nähdä lukemat kun ei uskonut minua.no typy katteli pyörää ja kirjoitti orjallisesti 75tkm paperihin.Tuon kokemuksen jälkeen ei luottamus tullin km arvioihin hirveesti kasvanut kun tuijotetaan sokeasti sitä mittaria näyttää.
Reply With Quote
Old 26.03.2006, 11:45
pirre's Avatar
pirre pirre is offline
Ajettasko kilpaa?

pirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääpirre tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Send a message via MSN to pirre
Quote:
Originally Posted by cabriolet c5-98
3 vuotta sitten tullasin 1400 intruuderin lahdessa ,siinä vanhassa paikassa.pyörän todelliset kilsat oli 43thkm,mutta orkkis mittari oli mennyt rikki pyörä miittingissä jotenka pyörään oli vaihettu ruosteinen vanha 75thkm varaosamittari .myyjä antoi mulle orkkis lommosen mittarin mukaan jossa 43tkm .ilmoitin tulli henkilölle virastossa pyörän km 43tkm mutta virkailija halusi itse nähdä lukemat kun ei uskonut minua.no typy katteli pyörää ja kirjoitti orjallisesti 75tkm paperihin.Tuon kokemuksen jälkeen ei luottamus tullin km arvioihin hirveesti kasvanut kun tuijotetaan sokeasti sitä mittaria näyttää.

No sait sitten kilometreistä vero alennusta

Naureskelin just viimeviikonloppuna kun kaverin automaalaamolla on parivuotta vanha MB sprintteri maalattavana. Mannet oli sellasen pikkulommosen käynny saksasta hakemassa, ja se piti fiksata. No, lauantai iltana kaverille tuli puhelu että "tuu äkkiä avaa firman ovet", mittarin ruuvaaja on tulossa paikalle, tulee kauempaa. Mä en luota mittarilukemiin paskan vertaa, varsinkin jos jonkin tason joppari on jotenkin osallisena projektissa. Tosin eihän se km määrä ratkaisekkaan vaan se tavaran kunto.
Corvette C3 FIA racer 454cid
Corvette C3 Historic cruiser

Vette Racing
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa

Reply With Quote
Old 26.03.2006, 13:14
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire

Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääMacho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ei ainakaan tampereelle, laitoin paperiin että ei tietoa todellisista kilsoista silti katsoivat vaan mittarilukeman.
Old 26.03.2006, 20:55
mrfrost's Avatar
mrfrost mrfrost is offline
Aktivisti

mrfrost on oikealla tiellä

Last edited by mrfrost : 26.03.2006 at 22:10.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules